Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPP 2.7 179 KM] Róznice miedzy 2.7 a 3.0

Silniki wysokoprężne
lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 sty 2013, 22:32

ja bym tez obstawial skrzynie biegow w tym przebiegu moze byc wyrobione juz sprzeglo i dwumas.

igorw

Post autor: igorw » 07 sty 2013, 09:51

lechu168 pisze:sprzeglo i dwumas
W Multi??? Czytamy kolego, czytamy ;) potem piszemy.

thrill7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 mar 2011, 03:42
Lokalizacja: Poznan

Post autor: thrill7 » 07 sty 2013, 11:06

Co do warczenia silnika przy odpaleniu-nie wiem czy trzy, czy pol bo nie mierzylem dokladnie ale ten dziwek byl we wszystkich a6 ktore ogladalem przed zakupem w mojej pomimo tego ze dokrecilem jej 60 tys km sie tez nie zmienil. Glowna bolaczka pozostaje ciezsza i glosniejsza praca w czasie przyspieszania. To buczenie na postoju pojawia sie rzadko i raczej nie ma zwiazku z tym pierwszym. Najgorsze jest to ze czasami wszytko wraca do normy i samochod idzie leciutko i bezobjawowo jak nowy. Sprawdze skrzynie

igorw

Post autor: igorw » 07 sty 2013, 13:42

Piotruś, człowiek całe życie się uczy... dzięki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja