[S6 C5] Niepozorna eSka
[S6 C5] Niepozorna eSka
Witam!
Parę dni temu na urodziny sprawiłem sobie taką zabawkę
Auto RM2002, przebieg 219kkm, silnik ANK, zabawki na pokładzie chyba wszystkie (w każdym razie większość )
Z "tuningów" widocznych na foto, maska, klapa i lotka były oklejone folią imitującą carbon, okazało się że nie bez powodu Zerwałem tę okleinę i okazało się, że maska i klapa nadają się do malowania (blacharsko są ok, tylko lakier uszkodzony).
Wlew podtlenku propanu z tylnego zderzaka zostanie przeniesiony pod klapkę wlewu paliwa.
Zawias to jakiś gwint FK, jeżeli to tani model to wyleci z auta, jeśli porządny to zostanie na miejscu, ale na pewno samochód pójdzie trochę do góry
Końcówki Magnaflow są dospawane do fabrycznych tłumików (reszta wydechu jest seryjna) dzięki czemu w aucie jest tak cicho jak trzeba. Będę chciał je trochę cofnąć aby zlicowały się ze zderzakiem, lub zmienić na okrągłe, ale to w sumie najmniej istotny problem.
Ogólnie samochód jest zdrowy, blachy są w porządku (nie licząc paneli do malowania), mechanicznie sprawny, skrzynia regularnie serwisowana, pracuje idealnie, spód auta suchy. Dobra baza by okazać mu odrobinę uczucia
Zanim jeszcze kupiłem auto, w planach były wizualne mody na RSa, ale po namyśle auto zostanie cichociemne, wpadną tylko ładne 18", progi z RSa i mocniejsze heble, reszta zostanie fabryczna. Bodykit RS6 wygląda bajecznie, ale nie chciałbym spotkać się na światłach z prawdziwym RySzardem, bo potem nie mógłbym już patrzeć na swoje auto i musiałbym je zezłomować
Na RSa, tego prawdziwego, przyjdzie jeszcze pora
To na razie tyle, auto w sobotę jedzie do SPA na pakiet startowy, jak wróci to porobię więcej zdjęć (fotki które wkleiłem pochodzą z ogłoszenia).
Wszelkie komentarze i sugestie bardzo mile widziane
pozdrawiam
Immo
Parę dni temu na urodziny sprawiłem sobie taką zabawkę
Auto RM2002, przebieg 219kkm, silnik ANK, zabawki na pokładzie chyba wszystkie (w każdym razie większość )
Z "tuningów" widocznych na foto, maska, klapa i lotka były oklejone folią imitującą carbon, okazało się że nie bez powodu Zerwałem tę okleinę i okazało się, że maska i klapa nadają się do malowania (blacharsko są ok, tylko lakier uszkodzony).
Wlew podtlenku propanu z tylnego zderzaka zostanie przeniesiony pod klapkę wlewu paliwa.
Zawias to jakiś gwint FK, jeżeli to tani model to wyleci z auta, jeśli porządny to zostanie na miejscu, ale na pewno samochód pójdzie trochę do góry
Końcówki Magnaflow są dospawane do fabrycznych tłumików (reszta wydechu jest seryjna) dzięki czemu w aucie jest tak cicho jak trzeba. Będę chciał je trochę cofnąć aby zlicowały się ze zderzakiem, lub zmienić na okrągłe, ale to w sumie najmniej istotny problem.
Ogólnie samochód jest zdrowy, blachy są w porządku (nie licząc paneli do malowania), mechanicznie sprawny, skrzynia regularnie serwisowana, pracuje idealnie, spód auta suchy. Dobra baza by okazać mu odrobinę uczucia
Zanim jeszcze kupiłem auto, w planach były wizualne mody na RSa, ale po namyśle auto zostanie cichociemne, wpadną tylko ładne 18", progi z RSa i mocniejsze heble, reszta zostanie fabryczna. Bodykit RS6 wygląda bajecznie, ale nie chciałbym spotkać się na światłach z prawdziwym RySzardem, bo potem nie mógłbym już patrzeć na swoje auto i musiałbym je zezłomować
Na RSa, tego prawdziwego, przyjdzie jeszcze pora
To na razie tyle, auto w sobotę jedzie do SPA na pakiet startowy, jak wróci to porobię więcej zdjęć (fotki które wkleiłem pochodzą z ogłoszenia).
Wszelkie komentarze i sugestie bardzo mile widziane
pozdrawiam
Immo
Ostatnio zmieniony 08 paź 2014, 23:32 przez user, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2012, 20:39
- Lokalizacja: Lry
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 149
- Rejestracja: 12 gru 2010, 21:23
- Lokalizacja: Grodzisk mazowiecki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Auto dzisiaj odstawione do SPA, przewidywany czas kuracji ok 3 tygodnie, a lista rzeczy do zrobienia rozwinęła się do rozmiarów Pana Tadeusza
Na szczęście w większości to duperele, do ogarnięcia w 5 min, ale skoro auto już stoi w warsztacie to żal nie zrobić wszystkiego za 1 zamachem.
Marcin, tak jak pisałem na PW, progi mam na uwadze, wszystko zależy ile monet będę musiał wyłożyć w SPA
Wydechód na razie postanowiłem nie ruszać. Jednak skłaniam się do powrotu do okrągłych końcówków, tyle że nieco większych niż ori S6. Owale pasują do RSa a nie zwykłej eSki
Na szczęście w większości to duperele, do ogarnięcia w 5 min, ale skoro auto już stoi w warsztacie to żal nie zrobić wszystkiego za 1 zamachem.
Marcin, tak jak pisałem na PW, progi mam na uwadze, wszystko zależy ile monet będę musiał wyłożyć w SPA
Wydechód na razie postanowiłem nie ruszać. Jednak skłaniam się do powrotu do okrągłych końcówków, tyle że nieco większych niż ori S6. Owale pasują do RSa a nie zwykłej eSki
Z większych rzeczy to wyrzucenie obecnej instalki LGP i wstawienie nowej, ze starej zostanie tylko butla.
Malowanie maski, tylnej klapy (były oklejone folią carbon bo poprzedniemu właścicielowi nie chciało się ich pomalować ), zderzaków przód i tył.
Rozrząd i wszystko co w okolicy (termostat, altek, uszczelnienie chłodniczki oleju i co tam jeszcze się znajdzie).
Do tego mnóstwo całe mnóstwo drobnych prac.
Być może auto będzie gotowe już za 2 tygodnie, wszystko zależy od tego jak szybko lakiernik pomaluje panele. Mechanika + LPG powinny zostać zrobione w ciągu kilku dni.
Na czasie aż tak bardzo mi nie zależy, ważne aby było zrobione dobrze
Malowanie maski, tylnej klapy (były oklejone folią carbon bo poprzedniemu właścicielowi nie chciało się ich pomalować ), zderzaków przód i tył.
Rozrząd i wszystko co w okolicy (termostat, altek, uszczelnienie chłodniczki oleju i co tam jeszcze się znajdzie).
Do tego mnóstwo całe mnóstwo drobnych prac.
Być może auto będzie gotowe już za 2 tygodnie, wszystko zależy od tego jak szybko lakiernik pomaluje panele. Mechanika + LPG powinny zostać zrobione w ciągu kilku dni.
Na czasie aż tak bardzo mi nie zależy, ważne aby było zrobione dobrze
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga