Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] VAG K+Can Commander 1,4 sprawdzenie wtrysków

Warsztat
kuba30001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 lut 2011, 21:50
Lokalizacja: Poznań

[A6 C6] VAG K+Can Commander 1,4 sprawdzenie wtrysków

Post autor: kuba30001 » 05 lut 2011, 15:59

Spędziłem kilka wieczorów na forum i wnecie na naszych i zagranicznych forach i nie mogłem znaleźć odpowiedzi czy można zbadać kondycję wtrysków takim ustrojstwem jak VAG K+Can Commander 1,4 czy ewentualnie jak to zrobić. Nie znalazłem żadnej instrukcji w tym zakresie więc metodą dedukcji prób i błedów sam zrobiłem pomiary. Może komuś się przyda.
Wyżej ponumerowałem klawisze których trzeba użyć.
Więc odpalamy program wybieramy w polu 1: CAN …. 2.0, silnik oczywiście włączony odpowiednio rozgrzany.
W polu 2 wybieramy pozycję 01-motor
Wciskamy klawisz 3 czyli otwieramy kanał - w polu 6 zobaczycie czy kanał się uruchomił
W polu 4 wpisujemy wartość 077 (nie przejmuj się jak w polu po lewej pojawią się jakieś inne cyfry albo litery)
Wciskamy klawisz 5 (wtedy zaczyna czytać wtrysk - widać , że szybko odświeża dane w polu 6) i po sekundzie czy dwóch znowu wciskamy klawisz 5 czyli zatrzymujemy czytanie. Zatrzymujemy dość szybko bo w polu 6 on co pół sekundy odczytuje i zapisuje aktualną wartość za każdym razem pod spodem więc jak chwilę potrzymacie i nie zatrzymacie to będziecie mieli pół kilometra powtórzoną wartość tego samego wtrysku.
Czyli zatrzymaliśmy.
W polu 4 wpisujemy wartość 076
Wciskamy klawisz 5 i po chwili znowu zatrzymujemy czytanie klawiszem 5
W polu 4 pisujemy wartość 075
Wciskamy klawisz 5 i po chwili znowu zatrzymujemy klawiszem 5
I dalej oczywiście analogicznie zmieniamy w polu 4 na wartości 074, 073,072, odczytujemy i zatrzymujemy.
No i tym sposobem mamy odczytane wartości korekty wtrysku. Pojawią się trzy wartości na każdym wtrysku
Jeżeli chodzi o ocenę tych parametrów to
Pierwsza wartość poniżej minus 45 (czyli np -46 )do wymiany druga wartość poniżej minus20 do wymiany (oznaczają lejące wtryski). Najlepsze wartości w okolicy zera. Wartości na dużym plusie nie są tak groźne dla silnika (jak te ujemne) ale oznaczają zasyfione wtryski i wtedy można je potraktować dolewając do paliwa preparatów czyszczących np. li qui Molly motor spulung. Mi wyszły spore plusy z pomiarów i tylko jedna wartość na minusie. Kupiłem preparat i zaleję. Jak wyjeżdze zupe zmierzę co to dało i podam wartości przed i po zabiegu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dami1602
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 07 sty 2012, 18:33
Lokalizacja: 78048 Villingen-Schwenningen

Post autor: Dami1602 » 30 gru 2012, 19:05

ooo fajna instrukcja a czy ktos posiada wiecej instrukcji? bo to dotyczy tylko pompowtryskow ale inne systemy mozna sprawdzac? ja zakupilem vag k+can commander 3.6 podstawowe rzeczy wiem jak robic ale grubsze rzeczy nie mam pojecia ... tym bardziej ze mam angielska wersje... prosze o pomoc <zalamka> <zalamka> <zalamka>
Moc jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga