elmo_mc pisze:Gdzie kupowałeś TIP`a, kiedyś na alledrogo widziałem, ale teraz nie ma. Ja jeszcze stożek chce wrzucić i DV`ła dla ucha
DV za dużo efektów dźwiękowych nie da. Co innego Blowoff. A namiar na TIP'a dał mi kolega z forum. To był akurat silikon. Ale mam dla Ciebie propozycję. Koszt wykonania TIP'a w kwasie w firmie http://rm-motors.pl/ to jakieś 350 zł. Tyle kosztuje też silikon. Jeżeli masz chęć to mogę Ci wysłać swoją wymontowaną turborurę, wyślesz ją sobie do nich i zrobią ci na wzór taką samą z kwasa. Od nich brałem DP do naszych silników i pasowało idealnie z flanszami itp. Dla nich to też biznes bo mają kolejny element pasujący do seryjnych wozów, który mogą sprzedawać na allegro albo w inny sposób. Złączki silikonowe i obejmy to już grosze w firmie http://www.fmic.pl/. Tam też mają wszystko co potrzeba do zamontowania FMIC (co mam w planie) Pozdrawiam. Jakby co to daj znać na PW.
Z powodu natłoku obowiązków nie było czasu na aktualizację Bandzior między czasie otrzymał wydech full przelot i zadnią ozdobę klubową Wydech wyszedł o dziwo dobrze, został zmontowany z dwóch przelotowych tłumików, przez co jazda w trasie nie wpływa negatywnie na psychikę podróżujących pasażerów Niestety trochę za bogato pojechałem z wycinka zderzaka, ale niestety tak już musi zostać
Calkiem ciekawie to wyglada:-)
Co do dv i turbo, dv forge brzmi jak bov i pasuje p&p co innego bov..
Turbina polecal bym hybryde ko3, rozsadna cena i osiagi, gdyz ko4 bedzie duuzo roboty a po za tym bardzo pozno bedzie wstawala...
Mozesz zamontowac taki maly gadged zegar doladowania:-)
Pozdro.
Z tego co się orientowałem to k04-15 wchodzi p&p, tylko fakt cena trochę zabija. Co do hybryd na k03 to obiło mi się o uszy że muszla gorąca nie wytrzymuje i potrafi pęknąć. Orientujesz się może gdzie można taką hybrydę dostać i jakie są ceny?
mart73301 pisze:Turbina polecal bym hybryde ko3, rozsadna cena i osiagi, gdyz ko4 bedzie duuzo roboty a po za tym bardzo pozno bedzie wstawala...
ko4-015 wstaje dobrze i jest p&p , problem to kasa i dostanie , ko3 hybryda dobry i najtanszy pomysl ale jak chcesz miec spokoj i do dalszych modow juz turbawki nie zmieniac to zapodaj jakiegos garreta na twin scroolu i z dolu bedzie burza a suszarek jest og grona do tego flansza
Głównym kryterium wyboru turbiny jest jej montaż bez przeróbek kolektora, smarowania i chłodzenia. Muszę też brać pod uwagę fakt, iż auto jest eksploatowane na codzień i musi mieć przyzwoity poziom bezawaryjności Z chęcią widziałbym K04 on board jednak cena powyżej 3k jest na chwilę obecną nie do zaakceptowania, trzeba zostawić na duży cooler, wtryski i dolot <haha> . Planuję osiągnąć 220-230 KM więc myślę, że hybryda powinna sobie poradzić.
[ Dodano: 2012-12-22, 14:46 ]
I sedanem można 2 metrowego krzaka wozić
Wyglada wrecz fatalnie wez cos z tym zrob,pozdrawiam
Wiem tylko w obecnej sytuacji pomóc może jedynie wymiana zderzaka. Może jak trochę śniegu spadnie to znajdzie się jakiś mniej uważny co z własnego OC zderzaczek mi wymieni
Narazie niestety musi zostać