Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Bandzior 1.8T :)

Prezentacja w/w aut.
mart73301

Post autor: mart73301 » 02 kwie 2012, 21:36

elmo_mc pisze:Gdzie kupowałeś TIP`a, kiedyś na alledrogo widziałem, ale teraz nie ma. Ja jeszcze stożek chce wrzucić i DV`ła dla ucha <lol>
DV za dużo efektów dźwiękowych nie da. Co innego Blowoff. A namiar na TIP'a dał mi kolega z forum. To był akurat silikon. Ale mam dla Ciebie propozycję. Koszt wykonania TIP'a w kwasie w firmie http://rm-motors.pl/ to jakieś 350 zł. Tyle kosztuje też silikon. Jeżeli masz chęć to mogę Ci wysłać swoją wymontowaną turborurę, wyślesz ją sobie do nich i zrobią ci na wzór taką samą z kwasa. Od nich brałem DP do naszych silników i pasowało idealnie z flanszami itp. Dla nich to też biznes bo mają kolejny element pasujący do seryjnych wozów, który mogą sprzedawać na allegro albo w inny sposób. Złączki silikonowe i obejmy to już grosze w firmie http://www.fmic.pl/. Tam też mają wszystko co potrzeba do zamontowania FMIC (co mam w planie) :) Pozdrawiam. Jakby co to daj znać na PW.

elmo_mc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
Imię: Endriu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: elmo_mc » 20 gru 2012, 09:00

Z powodu natłoku obowiązków nie było czasu na aktualizację :) Bandzior między czasie otrzymał wydech full przelot i zadnią ozdobę klubową :) Wydech wyszedł o dziwo dobrze, został zmontowany z dwóch przelotowych tłumików, przez co jazda w trasie nie wpływa negatywnie na psychikę podróżujących pasażerów :) Niestety trochę za bogato pojechałem z wycinka zderzaka, ale niestety tak już musi zostać :[

Obrazek

Obrazek
AEB 150KM + wirus na 180KM :)

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 20 gru 2012, 09:47

No i bajera.Kolego musimy się kiedy spotkać bo ja często bywam w Wyszkowie <lol>

elmo_mc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
Imię: Endriu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: elmo_mc » 20 gru 2012, 19:47

Spoko, jak będziesz przelatywał w okolicach to daj znać <piwo>
AEB 150KM + wirus na 180KM :)

RobsonTurbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2012, 20:39
Lokalizacja: Lry

Post autor: RobsonTurbo » 20 gru 2012, 22:50

Calkiem ciekawie to wyglada:-)
Co do dv i turbo, dv forge brzmi jak bov i pasuje p&p co innego bov..
Turbina polecal bym hybryde ko3, rozsadna cena i osiagi, gdyz ko4 bedzie duuzo roboty a po za tym bardzo pozno bedzie wstawala...
Mozesz zamontowac taki maly gadged zegar doladowania:-)
Pozdro.

elmo_mc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
Imię: Endriu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: elmo_mc » 21 gru 2012, 08:04

Z tego co się orientowałem to k04-15 wchodzi p&p, tylko fakt cena trochę zabija. Co do hybryd na k03 to obiło mi się o uszy że muszla gorąca nie wytrzymuje i potrafi pęknąć. Orientujesz się może gdzie można taką hybrydę dostać i jakie są ceny?
AEB 150KM + wirus na 180KM :)

RobsonTurbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2012, 20:39
Lokalizacja: Lry

Post autor: RobsonTurbo » 21 gru 2012, 16:19

Praktycznie w kazdej ko3 pękaja muszle, nie ma sie czym przejmować póki pękniecie nie bedzie przepuszczało spalin.

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 22 gru 2012, 11:52

mart73301 pisze:Turbina polecal bym hybryde ko3, rozsadna cena i osiagi, gdyz ko4 bedzie duuzo roboty a po za tym bardzo pozno bedzie wstawala...
ko4-015 wstaje dobrze i jest p&p , problem to kasa i dostanie , ko3 hybryda dobry i najtanszy pomysl ale jak chcesz miec spokoj i do dalszych modow juz turbawki nie zmieniac to zapodaj jakiegos garreta na twin scroolu i z dolu bedzie burza a suszarek jest og grona do tego flansza

elmo_mc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
Imię: Endriu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: elmo_mc » 22 gru 2012, 13:58

Głównym kryterium wyboru turbiny jest jej montaż bez przeróbek kolektora, smarowania i chłodzenia. Muszę też brać pod uwagę fakt, iż auto jest eksploatowane na codzień i musi mieć przyzwoity poziom bezawaryjności ;) Z chęcią widziałbym K04 on board jednak cena powyżej 3k jest na chwilę obecną nie do zaakceptowania, trzeba zostawić na duży cooler, wtryski i dolot <haha> . Planuję osiągnąć 220-230 KM więc myślę, że hybryda powinna sobie poradzić.

[ Dodano: 2012-12-22, 14:46 ]
I sedanem można 2 metrowego krzaka wozić :)

christmas is coming <lol>
Obrazek
AEB 150KM + wirus na 180KM :)

Awatar użytkownika
młody87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 12 kwie 2012, 10:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: młody87 » 03 sty 2013, 13:50

Nie no mody super jak i plany,autko baaaaardzo przyzwoicie zrobione.Duży plus za nie zrobienie wsiowego tuningu ;)

elmo_mc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
Imię: Endriu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: elmo_mc » 04 sty 2013, 20:13

Wyglada wrecz fatalnie <blee> wez cos z tym zrob,pozdrawiam
Wiem tylko w obecnej sytuacji pomóc może jedynie wymiana zderzaka. Może jak trochę śniegu spadnie to znajdzie się jakiś mniej uważny co z własnego OC zderzaczek mi wymieni <lol>
Narazie niestety musi zostać :(
AEB 150KM + wirus na 180KM :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga