DV za dużo efektów dźwiękowych nie da. Co innego Blowoff. A namiar na TIP'a dał mi kolega z forum. To był akurat silikon. Ale mam dla Ciebie propozycję. Koszt wykonania TIP'a w kwasie w firmie http://rm-motors.pl/ to jakieś 350 zł. Tyle kosztuje też silikon. Jeżeli masz chęć to mogę Ci wysłać swoją wymontowaną turborurę, wyślesz ją sobie do nich i zrobią ci na wzór taką samą z kwasa. Od nich brałem DP do naszych silników i pasowało idealnie z flanszami itp. Dla nich to też biznes bo mają kolejny element pasujący do seryjnych wozów, który mogą sprzedawać na allegro albo w inny sposób. Złączki silikonowe i obejmy to już grosze w firmie http://www.fmic.pl/. Tam też mają wszystko co potrzeba do zamontowania FMIC (co mam w planie) Pozdrawiam. Jakby co to daj znać na PW.elmo_mc pisze:Gdzie kupowałeś TIP`a, kiedyś na alledrogo widziałem, ale teraz nie ma. Ja jeszcze stożek chce wrzucić i DV`ła dla ucha
Bandzior 1.8T :)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
- Imię: Endriu
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wyszków
Z powodu natłoku obowiązków nie było czasu na aktualizację Bandzior między czasie otrzymał wydech full przelot i zadnią ozdobę klubową Wydech wyszedł o dziwo dobrze, został zmontowany z dwóch przelotowych tłumików, przez co jazda w trasie nie wpływa negatywnie na psychikę podróżujących pasażerów Niestety trochę za bogato pojechałem z wycinka zderzaka, ale niestety tak już musi zostać
AEB 150KM + wirus na 180KM
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2012, 20:39
- Lokalizacja: Lry
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2012, 20:39
- Lokalizacja: Lry
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
ko4-015 wstaje dobrze i jest p&p , problem to kasa i dostanie , ko3 hybryda dobry i najtanszy pomysl ale jak chcesz miec spokoj i do dalszych modow juz turbawki nie zmieniac to zapodaj jakiegos garreta na twin scroolu i z dolu bedzie burza a suszarek jest og grona do tego flanszamart73301 pisze:Turbina polecal bym hybryde ko3, rozsadna cena i osiagi, gdyz ko4 bedzie duuzo roboty a po za tym bardzo pozno bedzie wstawala...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
- Imię: Endriu
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wyszków
Głównym kryterium wyboru turbiny jest jej montaż bez przeróbek kolektora, smarowania i chłodzenia. Muszę też brać pod uwagę fakt, iż auto jest eksploatowane na codzień i musi mieć przyzwoity poziom bezawaryjności Z chęcią widziałbym K04 on board jednak cena powyżej 3k jest na chwilę obecną nie do zaakceptowania, trzeba zostawić na duży cooler, wtryski i dolot <haha> . Planuję osiągnąć 220-230 KM więc myślę, że hybryda powinna sobie poradzić.
[ Dodano: 2012-12-22, 14:46 ]
I sedanem można 2 metrowego krzaka wozić
christmas is coming
[ Dodano: 2012-12-22, 14:46 ]
I sedanem można 2 metrowego krzaka wozić
christmas is coming
AEB 150KM + wirus na 180KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga