zacząłem pisać odpowiedź jednocześnie przeglądając schemat ELSA i widzę że chyba jednak nie mam racji z silniczkami krokowymi...do roku 2001 stosowane były silniczki 3 przewodowe zarówno w A6 jak i A4...co na moje doświadczenie przekłada się na statyczną regulację zasięgu..
w zależności od obciążenia, przed jazdą układ ustawia zadaną wartość dla reflektorów, która nie zmienia się do kolejnego odpalenia silnika.... tak myślę.. ale tutaj musiałby mnie poprawić ktoś to ma ten model auta
od roku modelowego 2001zostały zmienione silniczki na 4 przewodowe tzw. krokowe, które pracują dynamicznie, tj ciągle podczas jazdy jest zmieniana wartość a tym samym zasięg reflektorów.
ELSA pokazuje, że model do lipca98 ma sterownik jest zamontowany w TYLNYM LEWYM BOCZKU
od roku modelowego 99 za (przed) schowkiem pasażera
[ A6 C5] Próba przywrócenia ksenonów...
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
dukosz, co do silniczków to nic prostszego jak porównać z ETKI numery silniczków od ksenona i zwykłej lampy
To i tak bedzie najmniejszy problem, najpierw niech kolega załozy czujniki i moduł sterujący, okabluje to wszystko, a wymiana silniczków chyba i tak będzie konieczna

To i tak bedzie najmniejszy problem, najpierw niech kolega załozy czujniki i moduł sterujący, okabluje to wszystko, a wymiana silniczków chyba i tak będzie konieczna

Części samochodowe online - Motostacja pl
Bardzo dziękuje,dukosz pisze:zacząłem pisać odpowiedź jednocześnie przeglądając schemat ELSA i widzę że chyba jednak nie mam racji z silniczkami krokowymi...do roku 2001 stosowane były silniczki 3 przewodowe zarówno w A6 jak i A4...co na moje doświadczenie przekłada się na statyczną regulację zasięgu..
w zależności od obciążenia, przed jazdą układ ustawia zadaną wartość dla reflektorów, która nie zmienia się do kolejnego odpalenia silnika.... tak myślę.. ale tutaj musiałby mnie poprawić ktoś to ma ten model auta
od roku modelowego 2001zostały zmienione silniczki na 4 przewodowe tzw. krokowe, które pracują dynamicznie, tj ciągle podczas jazdy jest zmieniana wartość a tym samym zasięg reflektorów.
ELSA pokazuje, że model do lipca98 ma sterownik jest zamontowany w TYLNYM LEWYM BOCZKU
od roku modelowego 99 za (przed) schowkiem pasażera
zatem rozejrze się za reszta części,
i mam nadzieje rychło uda mi się nad tym pochylic w garażu,

thx