Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Próba przywrócenia ksenonów...

Nadwozie
dukosz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 273
Rejestracja: 15 maja 2011, 19:13
Lokalizacja: MALAGA/silesia/CdSol

Post autor: dukosz » 21 gru 2012, 10:38

zacząłem pisać odpowiedź jednocześnie przeglądając schemat ELSA i widzę że chyba jednak nie mam racji z silniczkami krokowymi...do roku 2001 stosowane były silniczki 3 przewodowe zarówno w A6 jak i A4...co na moje doświadczenie przekłada się na statyczną regulację zasięgu..
w zależności od obciążenia, przed jazdą układ ustawia zadaną wartość dla reflektorów, która nie zmienia się do kolejnego odpalenia silnika.... tak myślę.. ale tutaj musiałby mnie poprawić ktoś to ma ten model auta
od roku modelowego 2001zostały zmienione silniczki na 4 przewodowe tzw. krokowe, które pracują dynamicznie, tj ciągle podczas jazdy jest zmieniana wartość a tym samym zasięg reflektorów.
ELSA pokazuje, że model do lipca98 ma sterownik jest zamontowany w TYLNYM LEWYM BOCZKU
od roku modelowego 99 za (przed) schowkiem pasażera
Hiszpania jest piękna....szkoda że tak daleko

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 21 gru 2012, 15:44

dukosz, co do silniczków to nic prostszego jak porównać z ETKI numery silniczków od ksenona i zwykłej lampy <okok>
To i tak bedzie najmniejszy problem, najpierw niech kolega załozy czujniki i moduł sterujący, okabluje to wszystko, a wymiana silniczków chyba i tak będzie konieczna <mysli>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Krzyhoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 01 cze 2012, 23:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Krzyhoo » 21 gru 2012, 21:18

dukosz pisze:zacząłem pisać odpowiedź jednocześnie przeglądając schemat ELSA i widzę że chyba jednak nie mam racji z silniczkami krokowymi...do roku 2001 stosowane były silniczki 3 przewodowe zarówno w A6 jak i A4...co na moje doświadczenie przekłada się na statyczną regulację zasięgu..
w zależności od obciążenia, przed jazdą układ ustawia zadaną wartość dla reflektorów, która nie zmienia się do kolejnego odpalenia silnika.... tak myślę.. ale tutaj musiałby mnie poprawić ktoś to ma ten model auta
od roku modelowego 2001zostały zmienione silniczki na 4 przewodowe tzw. krokowe, które pracują dynamicznie, tj ciągle podczas jazdy jest zmieniana wartość a tym samym zasięg reflektorów.
ELSA pokazuje, że model do lipca98 ma sterownik jest zamontowany w TYLNYM LEWYM BOCZKU
od roku modelowego 99 za (przed) schowkiem pasażera
Bardzo dziękuje,
zatem rozejrze się za reszta części,
i mam nadzieje rychło uda mi się nad tym pochylic w garażu, ;))

thx

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja