Przepraszam ale z braku mojego czasu chcialem odpowiedziec na wszystkie pytania w jednym zdaniu. Jak widac nieudolnie.Piotruś pisze:Przykro mi ale nie bardzo kumam o co Ci chodzi w powyższym cytacie ?
Nawet nie zamierzałem watpic Piotrus w twoje doswiadczenie. Mialem na mysli raczej wlasciwosci czyszczaco/smarne mixolu/paliwa i pomyslalem, ze gdyby nagar/brud zaczol wedrowac przez uklad to mogloby byc przyczyna ''kaszlniec''. Jak zwykle twoja odpowiedz wydaje sie bardziej trafiona. Jednak wszystko rozjasni sie kiedy zrobie logi. Nigdy do tej pory nie mialem ich okazji robic w zadnym samochodzie.
Prosze mi jednak wybaczyc bo troche to potrwa zanim zrobie/wkleje logi. Wyjezdzam teraz na miesieczny kontrakt a kiedy wroce to zakupie kabelek i po testuje.
Dosc "daleko" mam do Bialej ale kolega coraz bardziej mnie przekonuje aby wymiane rozrzadu przeprowadzic wlasnie pod twoim okiem Piotrus. Tym bardziej przejrzenia i oceny zdolnosci/wydolnosci mojego BAU pod kontem twoich kryteriowPiotruś pisze:a przede wszystkim na kondycji układu wtryskowego i ocenie faktycznej sytuacji pod deklami zaworowymi.