Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] Wytrzymalosc silnika BAU

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
artur1979
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 12 maja 2011, 00:23
Lokalizacja: Łęczna/Lublin

Post autor: artur1979 » 08 paź 2011, 12:55

Piotruś pisze:Przykro mi ale nie bardzo kumam o co Ci chodzi w powyższym cytacie <mysli> ?
Przepraszam ale z braku mojego czasu chcialem odpowiedziec na wszystkie pytania w jednym zdaniu. Jak widac nieudolnie.
Nawet nie zamierzałem watpic Piotrus w twoje doswiadczenie. Mialem na mysli raczej wlasciwosci czyszczaco/smarne mixolu/paliwa i pomyslalem, ze gdyby nagar/brud zaczol wedrowac przez uklad to mogloby byc przyczyna ''kaszlniec''. Jak zwykle twoja odpowiedz wydaje sie bardziej trafiona. Jednak wszystko rozjasni sie kiedy zrobie logi. Nigdy do tej pory nie mialem ich okazji robic w zadnym samochodzie.

Prosze mi jednak wybaczyc bo troche to potrwa zanim zrobie/wkleje logi. Wyjezdzam teraz na miesieczny kontrakt <milczek> a kiedy wroce to zakupie kabelek i po testuje.
Piotruś pisze:a przede wszystkim na kondycji układu wtryskowego i ocenie faktycznej sytuacji pod deklami zaworowymi.
Dosc "daleko" mam do Bialej ale kolega coraz bardziej mnie przekonuje aby wymiane rozrzadu przeprowadzic wlasnie pod twoim okiem Piotrus. Tym bardziej przejrzenia i oceny zdolnosci/wydolnosci mojego BAU pod kontem twoich kryteriow <lol>

wallywally
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
Lokalizacja: Chester UK

Post autor: wallywally » 11 gru 2012, 16:19

Bardzo fajny temat...czy moglby ktos doradzic jakie konkretnie srodki do czyszczenia ukladu wtryskowego wartk stosowac w 2.5tdi (linki z wczesninszych stron.juz wygasly) ? I mam jeszccze pytanie odnosnie preparatow do plukania silnika tuz przed wymiana oleju. Wydaje mi sie, ze stosujac go ostatnio popelnilem gafe bo po wymianie silnik zaczal brac olej
. Przebieg to 210tys. Olej magntec 10w30.

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 14 gru 2012, 17:09

Zaiste, bardzo ciekawy temat. Dziękuję Kolegom, a w szczególności Koledze Piotruś, za tak obszerne przedstawienie tematu. Niewątpliwie wymaga to poświęcenia prywatnego czasu i chęci do podzielenia się wiedzą zdobywaną latami, co w dzisiejszych czasach wcale nie jest czymś oczywistym. A temat wzbogaca wielce :)
Piotruś pisze:A trochę szkoda bo gdyby szarpanie pojawiało się wyłącznie na D i z jednocześnie wciśniętym hamulcem - wystarczyłoby wymienić soft w ECU na nowszy, pozbawiony błędu ... .
Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć na pytanie, czy jazda z takim nie wymienionym softem w ECU i odczuwalnymi drganiami na D + wciśnięty hamulec, może skutkować jakąś awarią silnika BAU bądz samej skrzyni? Czy skoro nic nie drga/szarpie, to i tak warto zmienić soft na nowszy?
Bardzo dziękuję za wszelakie odpowiedzi :)
Pigułka wiedzy o olejach silnikowych w Audi A6 i Audi A7. --> a6-c5/na-jakim-oleju-jezdza-klubowicze-t81758.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga