Oby. A jak nie, to trzeba jeszcze przyglądnąć się instalacji gazowej i wspomnianemu rozrządowi... dodatkowo te problemy z kompresją...Rabol pisze:Po wymianie wadliwych cewek zobaczymy czy się coś zmieniło.
[ BAT 4.2 334 KM] Drgania i falowanie obrotów na luzie
Po diagnozie komputerowej sprawa wygląda następująco:
- na Pb zapłon jednak nie wypada,
- wypada za to na gazie na 8 cylindrze (prawdopodobnie problem tkwi w sterowaniu wtryskiwaczem gazu),
- usunięto drobną nieszczelność instalacji gazowej (ciągnęła lewe powietrze, stąd błąd za bogatej mieszanki),
- niestety zarówno na benzynie jak i na gazie zdarza się, że obroty zafalują delikatnie. Czy może mi ktoś opisać jak za pomocą Vag Commandera mogę wykonać adaptację przepływki?
Proszę również o rady jak mogę wyczyścić przepływomierz oraz przepustnicę (ją najlepiej bez demontażu). Wiem, że było to na forum opisane ale nie umiem wyszukać tych tematów.
Chciałbym też sprawdzić czy przyspieszenie jest odpowiednie. Nie wiecie może czy informacje podawane w danych technicznych auta dotyczące akceleracji odnoszą się do jazdy w trybie SPORT, czy zmiany biegów za pomocą tiptronica?
Pozdr
- na Pb zapłon jednak nie wypada,
- wypada za to na gazie na 8 cylindrze (prawdopodobnie problem tkwi w sterowaniu wtryskiwaczem gazu),
- usunięto drobną nieszczelność instalacji gazowej (ciągnęła lewe powietrze, stąd błąd za bogatej mieszanki),
- niestety zarówno na benzynie jak i na gazie zdarza się, że obroty zafalują delikatnie. Czy może mi ktoś opisać jak za pomocą Vag Commandera mogę wykonać adaptację przepływki?
Proszę również o rady jak mogę wyczyścić przepływomierz oraz przepustnicę (ją najlepiej bez demontażu). Wiem, że było to na forum opisane ale nie umiem wyszukać tych tematów.
Chciałbym też sprawdzić czy przyspieszenie jest odpowiednie. Nie wiecie może czy informacje podawane w danych technicznych auta dotyczące akceleracji odnoszą się do jazdy w trybie SPORT, czy zmiany biegów za pomocą tiptronica?
Pozdr
Dzisiaj byłem na akcji serwisowej wymiany cewek. Wrzucili nowe 4 cewki i przy okazji sprawdzili działanie reszty. Niestety ale na luzie dalej czuje lekkie drgania silnikiem (delikatne falowanie obrotów na obrotomierzu) i mam wrażenie że na jednym cylindrze wypada zapłon, ale może mi się tylko wydaje. Przejechałem ponad 200km na Pb i podpiąłem auto pod VAGa. Jedyny błąd jaki mi wyskoczył to błąd lewej poduszki pod silnikiem n144 chyba (sporadyczny). Nie było żadnego błędu wypadającego zapłonu czy czegoś podobnego. Na biegu jałowym obroty komputer pokazuje 720 i są stałe, mimo że czuję drgania. Czy uszkodzona poduszka może dawać efekt a'la wypadanie zapłonu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 18:02
- Lokalizacja: Poznań
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Witam jestem tutaj nowy i nie wiem jak zaczac temat , mam problem otorz autko odpala normalnie ale gdy odpale kilka razy w ciagu dnia i pojezdze to juz gdzies tak za 7 razem zaswieca sie check engine i zaczyna trzasc samochodem i gasnie , dopiero gdy odczekam jakies 30 min odpala normalnie i znowu jezdze , co to moze byc ? moim zdaniem to sonda lambda , swiece wymienione oraz wszystkie filtry , prosze o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga