Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Gaśnie na trzecim biegu przy 3,5 tys obr/min :((((

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

[A6 C5] Gaśnie na trzecim biegu przy 3,5 tys obr/min :((((

Post autor: eneron » 17 gru 2008, 21:28

Mam problem z silnikiem AFN tzn dziś dwa razy zgasł podczas dynamicznej jazdy na 3cim biegu przy obrotach okolo 3,5 tys rpm. Gaśnie tylko wtedy gdy jest okolo 3,5 tys rpm i wcisnę sprzęgło żeby zmienić bieg na wyższy cry

Problem pojawił pierwszy raz i nie wiem co to jest?

Dodam, że jak zgaśnie, kręce kluczykiem po 10 sek z przerwami i okolo 10 prób bez dodawania gazu i dopiero zaczyna coś załapywać. Rozrusznik kręci a silnik nie reaguje jakby nie było paliwa (cały zbiornik zalany). Wymienione wszystkie filtry i nigdy czegos takiego nei miałem Dodam, że turbo przeładowuje (kierownice).

Na VAGu jeszcze nie byłem ale może ktoś miał taki już przypadek? Co to może być ?
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 17 gru 2008, 22:02

carlos pisze:no jak filtry wymienione to pewnie pompa paliwa siada, nie ma co sie dziwic wszyscy wiemy jakiej jakosc jest w Polsce ON.
Do tej pory nigdy nie gasłsilnik. Dziś zdarzyło się to dwa razy i tylko na 3 biegu i przy okolo 3,5 tys rpm. Na 1 i 2 biegu w całym zakresie obrotów ciągnie dobrze.

Gdy już silnik zgaśnie to trzeba baaaaardzo długo kręcić i zaczyna łapac jakby odpalało się silnik na 1 cylindrze ciągle pomagając rozrusznikiem. Gdy już odpali i zgaszę kluczykiem i po chwili odpala doslownie na dotyk, bez najmniejszego zająknięcia :shock:



Pisałem też na innych forach i tam większość ludzi wskazywała na zapowietrzający się układ paliwowy :shock: Tylko, że mam do pełna zalany zbiornik i zawsze leje do pełna i nigdy nie czekam do zapalenia rezerwy wiec jak się mógł zapowietrzyć????

Jak można samodzielne odpowietrzyć? (przynajmniej spróbować) ?? <smuty>
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

slawekfzs1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 15 paź 2008, 20:29
Lokalizacja: Wrocław/dolnyśląsk

Post autor: slawekfzs1 » 21 gru 2008, 20:07

Kolego możesz sprawdzic przewody paliwowe na filtrze kiedyś widziałem przypadek słabo skręconych opasek na przewodach i pompa zaciągała pęcherzyki powietrza też silnik gasł ,po dokręceniu opaski było ok.

darnok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska

Post autor: darnok » 22 gru 2008, 00:24

Może się zapowietrza?
Poczytaj sobie tutaj: http://www.tdi-tuning.pl/artykuly.htm
napewno znajdziesz odpowiedź na wiele pytań.
Zapowietrzyć można układ stosując np. stare zużyte podkładki.
Ale to domniemania więc lepiej poczytaj a później na warsztat do dobrego fachury.

Poczytaj nagłówek "Powietrze w paliwie"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja