Mam problem z silnikiem AFN tzn dziś dwa razy zgasł podczas dynamicznej jazdy na 3cim biegu przy obrotach okolo 3,5 tys rpm. Gaśnie tylko wtedy gdy jest okolo 3,5 tys rpm i wcisnę sprzęgło żeby zmienić bieg na wyższy cry
Problem pojawił pierwszy raz i nie wiem co to jest?
Dodam, że jak zgaśnie, kręce kluczykiem po 10 sek z przerwami i okolo 10 prób bez dodawania gazu i dopiero zaczyna coś załapywać. Rozrusznik kręci a silnik nie reaguje jakby nie było paliwa (cały zbiornik zalany). Wymienione wszystkie filtry i nigdy czegos takiego nei miałem Dodam, że turbo przeładowuje (kierownice).
Na VAGu jeszcze nie byłem ale może ktoś miał taki już przypadek? Co to może być ?
[A6 C5] Gaśnie na trzecim biegu przy 3,5 tys obr/min :((((
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
[A6 C5] Gaśnie na trzecim biegu przy 3,5 tys obr/min :((((
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Do tej pory nigdy nie gasłsilnik. Dziś zdarzyło się to dwa razy i tylko na 3 biegu i przy okolo 3,5 tys rpm. Na 1 i 2 biegu w całym zakresie obrotów ciągnie dobrze.carlos pisze:no jak filtry wymienione to pewnie pompa paliwa siada, nie ma co sie dziwic wszyscy wiemy jakiej jakosc jest w Polsce ON.
Gdy już silnik zgaśnie to trzeba baaaaardzo długo kręcić i zaczyna łapac jakby odpalało się silnik na 1 cylindrze ciągle pomagając rozrusznikiem. Gdy już odpali i zgaszę kluczykiem i po chwili odpala doslownie na dotyk, bez najmniejszego zająknięcia :shock:
Pisałem też na innych forach i tam większość ludzi wskazywała na zapowietrzający się układ paliwowy :shock: Tylko, że mam do pełna zalany zbiornik i zawsze leje do pełna i nigdy nie czekam do zapalenia rezerwy wiec jak się mógł zapowietrzyć????
Jak można samodzielne odpowietrzyć? (przynajmniej spróbować)

A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 15 paź 2008, 20:29
- Lokalizacja: Wrocław/dolnyśląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Może się zapowietrza?
Poczytaj sobie tutaj: http://www.tdi-tuning.pl/artykuly.htm
napewno znajdziesz odpowiedź na wiele pytań.
Zapowietrzyć można układ stosując np. stare zużyte podkładki.
Ale to domniemania więc lepiej poczytaj a później na warsztat do dobrego fachury.
Poczytaj nagłówek "Powietrze w paliwie"
Poczytaj sobie tutaj: http://www.tdi-tuning.pl/artykuly.htm
napewno znajdziesz odpowiedź na wiele pytań.
Zapowietrzyć można układ stosując np. stare zużyte podkładki.
Ale to domniemania więc lepiej poczytaj a później na warsztat do dobrego fachury.
Poczytaj nagłówek "Powietrze w paliwie"