[A6C5] Sekwencja i jaka temperatura przełączania
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
Sterownik to Landi Renzo Omegas. Termostat jest w pozadku.
Teraz przy temperaturach okolo 0 to 90 stopni osiaga po jakis 7km
Według mnie to on sie dosc szybko nagrzewa poniewaz mam jeszcze jeden samochod i on to wogole dlugo potrzebuje na nagrzanie.
Własnie nie sprawdzalem na ile stopni ja mam ustawione przelanczanie na gaz tylko poprzedni wlasciciel mi powiedzial ze jest ustawione na minimum 40 stopni a mniej sie napewno nie da bo czytalem na innych forach ze w moim sterowniku to 40 jest minimum i nawet pobralem z internetu program do mojego sterownik i w opcjach mozna ustawic od 40 do 90.
Teraz przy temperaturach okolo 0 to 90 stopni osiaga po jakis 7km
Według mnie to on sie dosc szybko nagrzewa poniewaz mam jeszcze jeden samochod i on to wogole dlugo potrzebuje na nagrzanie.
Własnie nie sprawdzalem na ile stopni ja mam ustawione przelanczanie na gaz tylko poprzedni wlasciciel mi powiedzial ze jest ustawione na minimum 40 stopni a mniej sie napewno nie da bo czytalem na innych forach ze w moim sterowniku to 40 jest minimum i nawet pobralem z internetu program do mojego sterownik i w opcjach mozna ustawic od 40 do 90.
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
Sprawdze i dam znac czy jest dobrze wpiete.
Powinno byc rownolegle tak?
Ale wydaje mi sie ze jest dobrze bo instalacja ma juz 7 lat i jak by bylo zle to by ktos to predzej zmienil
[ Dodano: 2012-11-25, 14:41 ]
Sprawdzilem i tak w reduktorze jest wejscie i wyjscie wody.
Wyjscie wody jest wpiete do tego weza od zbiorniczka wyrownawczego w ten gruby waz co wychodzi ze zbeiorniczka a wejscie wody jest podlaczone do weza od nagrzewnicy
Dobrze jest podlaczone?
Powinno byc rownolegle tak?
Ale wydaje mi sie ze jest dobrze bo instalacja ma juz 7 lat i jak by bylo zle to by ktos to predzej zmienil
[ Dodano: 2012-11-25, 14:41 ]
Sprawdzilem i tak w reduktorze jest wejscie i wyjscie wody.
Wyjscie wody jest wpiete do tego weza od zbiorniczka wyrownawczego w ten gruby waz co wychodzi ze zbeiorniczka a wejscie wody jest podlaczone do weza od nagrzewnicy
Dobrze jest podlaczone?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Z omegasem już raczej niczego nie wymyślisz bo tak jest zaprojektowany sterownik i tyle.
Omegas powinien mieć czujnik temp. zamontowany na wężu wodnym zasilającym reduktor w ciepły płyn idący prosto z silnika a nie czujnik zamontowany w reduktorze co powinno dużo szybciej nagrzać czujnik temp.
Nie kombinowałbym z żadnymi rezystorami ponieważ Omagas używa temp. cieczy (reduktora) do wyliczenia dawki gazu, więc można sobie tylko zaszkodzić.
Omegas powinien mieć czujnik temp. zamontowany na wężu wodnym zasilającym reduktor w ciepły płyn idący prosto z silnika a nie czujnik zamontowany w reduktorze co powinno dużo szybciej nagrzać czujnik temp.
Nie kombinowałbym z żadnymi rezystorami ponieważ Omagas używa temp. cieczy (reduktora) do wyliczenia dawki gazu, więc można sobie tylko zaszkodzić.
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
Dokładnie tak jak napisales mam czujnik temperatury na wezu wodnym zasilajacym reduktor, a dobrze mam podlaczony reduktor tak jak pisalem wyzej??fassi1 pisze:Z omegasem już raczej niczego nie wymyślisz bo tak jest zaprojektowany sterownik i tyle.
Omegas powinien mieć czujnik temp. zamontowany na wężu wodnym zasilającym reduktor w ciepły płyn idący prosto z silnika a nie czujnik zamontowany w reduktorze co powinno dużo szybciej nagrzać czujnik temp.
Nie kombinowałbym z żadnymi rezystorami ponieważ Omagas używa temp. cieczy (reduktora) do wyliczenia dawki gazu, więc można sobie tylko zaszkodzić.
Jezeli w sterowniku mial bym ustawione 40 stopni na przelaczenie gazu to na wskazniku w liczniku ile powinno wskazywac?? Powinnien sie przelaczyc jesli wskazowka nawet nie ruszy sie z miejsca?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga