[ AUK 3.2 256 KM] Silnik dlugo kreci (2-3 sec.) zanim zapali
- cebo0650
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
- Lokalizacja: Waterloo, Ontario
[ AUK 3.2 256 KM] Silnik dlugo kreci (2-3 sec.) zanim zapali
Panowie, mam nadzieje ze ktos bedzie mnie nakierowac na odpowiedni trop.
Od jakiegos czasu samochod nie pali tak jak kiedys, a odpalal doslownie odrazu. Teraz rozrusznik kreci przez 2-3 sec. zanim silnik odpali.
Swiece wymieniane 6 miesiecy temu, cewki rok temu. Osady na zaworach czyszczone miesoac temu. Myslalem ze to wlasnie poprawi odpalanie, ale nic z tego.
Co moze sie dziac? Jeden mechanik mowi ze moze powoli sypac sie pompa paliwa wysokiego cisnienia. Przy postoju przepuszcza i spada za nisko cisnienie na wtryskach.
Od jakiegos czasu samochod nie pali tak jak kiedys, a odpalal doslownie odrazu. Teraz rozrusznik kreci przez 2-3 sec. zanim silnik odpali.
Swiece wymieniane 6 miesiecy temu, cewki rok temu. Osady na zaworach czyszczone miesoac temu. Myslalem ze to wlasnie poprawi odpalanie, ale nic z tego.
Co moze sie dziac? Jeden mechanik mowi ze moze powoli sypac sie pompa paliwa wysokiego cisnienia. Przy postoju przepuszcza i spada za nisko cisnienie na wtryskach.
- cebo0650
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
- Lokalizacja: Waterloo, Ontario
Wlasnie wydaje mi sie ze nie. Kiedys na 100% bylo to slychac jak otwieralem drzwi a teraz nie.Domel48 pisze:Kolego w tych silnikach to jest tak ,ze jak otwierasz drzwi kierowcy ,a samochod jest nie odpalony to po otwarciu samochodu zalancza sie pompa paliwa w zbiorniku po to wlasnie bys mogl odpalic w krotkim czasie auto .Czy u Ciebie ona sie zalancza?
Ale jezeli by tak bylo ze pompa sie zeczywiscie nie zalancza, to czy VAG nie pokazywal by jakis bledow? Czy mozna to jakos sprawdzic?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Dokladnie.Jak pompa padnie to nie odpalisz.Ty masz raczej problem z wysterowaniem pompy.Moze to byc nawet krancowka czy jak kto woli dynks w zamku drzwi kierowcy.Ale to tez mozesz sprawdzic.Po pierwsze mial bys na fis caly czas otwarte badz zamkniete drzwi lub po otworzeniu drzwi oswietlenie wnetrza by Ci sie nie wlaczalo po otwarciu tych drzwi.
- cebo0650
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
- Lokalizacja: Waterloo, Ontario
Jak przekrecam dwa razy kluczyk na zaplon nie odpalajac,a dopiero za 3 razem odpalam to pali duzo lepiej ale jeszcze nie na dotyk.
Na poczatek wymienie filtr paliwa ktory wlasnie 10min zakupilem w ASO. Nastepnie zaczne szukac smechatu tak jak mowisz, przypuszczam ze w ELSA cos bedzie.
[ Dodano: 2012-11-25, 19:10 ]
Nie przypuszczalem ze wymiana filtru paliwa bedzie miala taki wplyw. Teraz nagle przy otwarciu drzwi slysze jak wlacza sie pompa i silnik znowu pali na dotyk!
Resztka benzyny ktorya wyciekla z orginalnego filtru byla poprostu brazowa i prawie tak gesta jak olej. Co tu sie duzo dziwic ze teraz auto lepiej pali!
Jezeli ktos jeszcze nie robil wymainy filtra, polecam!
Na poczatek wymienie filtr paliwa ktory wlasnie 10min zakupilem w ASO. Nastepnie zaczne szukac smechatu tak jak mowisz, przypuszczam ze w ELSA cos bedzie.
[ Dodano: 2012-11-25, 19:10 ]
Nie przypuszczalem ze wymiana filtru paliwa bedzie miala taki wplyw. Teraz nagle przy otwarciu drzwi slysze jak wlacza sie pompa i silnik znowu pali na dotyk!

Resztka benzyny ktorya wyciekla z orginalnego filtru byla poprostu brazowa i prawie tak gesta jak olej. Co tu sie duzo dziwic ze teraz auto lepiej pali!
Jezeli ktos jeszcze nie robil wymainy filtra, polecam!