a6c5 Próbowałem odkręcić wahacze, nie udało mi się, czy coś
a6c5 Próbowałem odkręcić wahacze, nie udało mi się, czy coś
Przy wymianie przegubu, którego nie mogłem wcisnąć postanowiłem odkręcić wahacze.
Najpierw dolny, ten po stronie drzwi samochodu, próbowałem odkręcić nakrętkę, kręciłem, kręciłem i nic, najprawdopodobniej jakieś uszkodzenie śruby/nakrętki sprawiło, że nie mogłem ani odkręcić ani później dokręcić.
Później zabrałem się za górne wahacze, nakrętka zeszła, myślałem, że śrubę trzeba wykręcić i z wielkim trudem udało mi się może 1-2 obroty śrubą zrobić ale nie wyszła ze swojego miejsca więc dokręciłem z powrotem nakrętkę.
Zastanawiam się czy gdyby któraś z tych śrub, dolna lub górna, osłabiona moim kręceniem puściła, to czy mogło by mi np odpaść koło podczas jazdy czy coś podobnego, nie znam się na tym, proszę o poważną odpowiedz, sprawa tyczy się bezpieczeństwa.
Najpierw dolny, ten po stronie drzwi samochodu, próbowałem odkręcić nakrętkę, kręciłem, kręciłem i nic, najprawdopodobniej jakieś uszkodzenie śruby/nakrętki sprawiło, że nie mogłem ani odkręcić ani później dokręcić.
Później zabrałem się za górne wahacze, nakrętka zeszła, myślałem, że śrubę trzeba wykręcić i z wielkim trudem udało mi się może 1-2 obroty śrubą zrobić ale nie wyszła ze swojego miejsca więc dokręciłem z powrotem nakrętkę.
Zastanawiam się czy gdyby któraś z tych śrub, dolna lub górna, osłabiona moim kręceniem puściła, to czy mogło by mi np odpaść koło podczas jazdy czy coś podobnego, nie znam się na tym, proszę o poważną odpowiedz, sprawa tyczy się bezpieczeństwa.
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
tzw dolny tylnidiego pisze:ten po stronie drzwi samochodu
diego pisze:myślałem, że śrubę trzeba wykręcić i z wielkim trudem udało mi się może 1-2 obroty