Ustawienia pierwotne czyli to kiedy turbo sie powinno przestawiać tak ? (czyli w VAG COM nastawy podstawowe, lub ang. basic setting[BS] ?) I mamy rozumieć że kontrola trakcji się już nie zaświeca i nie odcina mocy tak ? jeżeli kąt na LATE jest 0,0* to wyregulować powinieneś
[ AKN 2.5 150 KM] Auto słabnie, zapala się trakcja odcina tu
kuba94 może ściągnij VAG-COM i spróbuj się połączyć bo jakoś to komplikujesz
Ustawienia pierwotne czyli to kiedy turbo sie powinno przestawiać tak ? (czyli w VAG COM nastawy podstawowe, lub ang. basic setting[BS] ?) I mamy rozumieć że kontrola trakcji się już nie zaświeca i nie odcina mocy tak ? jeżeli kąt na LATE jest 0,0* to wyregulować powinieneś
Ustawienia pierwotne czyli to kiedy turbo sie powinno przestawiać tak ? (czyli w VAG COM nastawy podstawowe, lub ang. basic setting[BS] ?) I mamy rozumieć że kontrola trakcji się już nie zaświeca i nie odcina mocy tak ? jeżeli kąt na LATE jest 0,0* to wyregulować powinieneś
-
maestro100
kuba94,ja wiem że zaczął się weeeekend
,no ale weź.
Wcześniej pisałeś
Sam widzisz.Błędne koło
.Uporządkuj te informacje.
No i odpowiedz mi na zadane pytanie z mojego poprzedniego posta,bo tu może być klucz.
Miłego weeeekendu.
Wcześniej pisałeś
A terazWitam, mój problem polega na tym że pojawił się problem tego typu że podczas jazdy zapala się kontrolka kontroli trakcji i słychać jak odłącza się turbina po chwili znowu się załącza itd.
Chodzi o to że nie odłącza mi turbiny podczas przespieszania auto jeździ tak jak powinno.
Sam widzisz.Błędne koło
No i odpowiedz mi na zadane pytanie z mojego poprzedniego posta,bo tu może być klucz.
Miłego weeeekendu.
Jak klikne ustawienia pierwotne to nie wyłącza mi turbiny przy przyspieszaniu. Jak nie podłącze kompa to jest dupa wywala trakcje i odcina czasem turbine. Teraz rozumiesz ? Co do połączenia się z kompem to próbowało już z 7 osób i nikomu się nie udaje. Próbował nawet znajomy który stroi od podstaw silniki i też się nie połączył.
-
maestro100
kuba94 nie no pierwsze co to powinieneś się uporać z tą elektroniką czy, czymkolwiek co uniemożliwia nam się połączenie z twoją furą
Może skocz po prostu do dobrego elektromechanika, o ile wiem to chyba nie są skomplikowane sprawy
Wyjaśnij jak możesz (bo ja nie wiem) co to jest te ustawienie pierwotne w POLSKIM VAGU
Bo dziwne ze jak to załączasz to auto śmiga prawidłowo
Zainstalowałeś tego VAg-COM-a tak jak Ci radziłem ?
I co z twardym pedałem hamulca ?
Wyjaśnij jak możesz (bo ja nie wiem) co to jest te ustawienie pierwotne w POLSKIM VAGU
I co z twardym pedałem hamulca ?
Pedał jest już ok nie robi się twardy. Nie potrafię Ci tego prościej wytłumaczyć z tego co widzę kolega Bacc wszystko rozumie. Co do ustawień pierwotnych w polskim vagu nie wiem co one zmieniają że fura jedzie prawidłowo zwiększają się obroty i mruga kontrolka świec żarowych ale to tak ma być nie to że jakiś błąd. Znalazłem tylko to na necie : Funkcja ustawienia pierwotne umo¿liwia wprowadzenie ustawieñ producenta np. po wymianie przepustnicy. No ale jak odłączę kompa to wszystko wraca do stanu poprzedniego i turbo się odłącza przy przyspieszaniu
znalazłem jeszcze to : USTAWIENIA PIERWOTNE przywracają prawidłowe wartości pracy sterownika
[ Dodano: 2012-11-17, 14:54 ]
Powiem szczerzę że mało z tego wnioskuje. Jeśli przywraca prawidłowe wartości pracy sterownika to co u mnie jest nie prawidłowego. Skoro komputer to koryguje to musi dać sie to jakoś naprawić mechanicznie. Najgorzej że ni mogę zrobić tych logów.
[ Dodano: 2012-11-17, 15:46 ]
Dodam jeszcze że jak wejdzie w ten tryb awaryjny to czasem jest tak że silnik zaczyna strasznie klekotać jak by pompa była źle ustawiona
znalazłem jeszcze to : USTAWIENIA PIERWOTNE przywracają prawidłowe wartości pracy sterownika
[ Dodano: 2012-11-17, 14:54 ]
Powiem szczerzę że mało z tego wnioskuje. Jeśli przywraca prawidłowe wartości pracy sterownika to co u mnie jest nie prawidłowego. Skoro komputer to koryguje to musi dać sie to jakoś naprawić mechanicznie. Najgorzej że ni mogę zrobić tych logów.
[ Dodano: 2012-11-17, 15:46 ]
Dodam jeszcze że jak wejdzie w ten tryb awaryjny to czasem jest tak że silnik zaczyna strasznie klekotać jak by pompa była źle ustawiona
kuba94 okej czyli funkcja "ustawienia pierwotne "to nic innego jak BS w VAG-COM
I chcesz powiedzieć że Ty wchodzisz w te ustawienia pierwotne, kontrolka świec mruga, obroty wyższe i Ty tak sobie jeździłeś
? Jeśli wchodzisz w ustawienia pierwotne to, sztanga gruszki (od zmiennej geometrii turbosprężarki ) powinna unosić się w szybko, a następnie po ok.10sek gwałtownie opadać -afb-25-150-km-blad-00575-pierwsze-krok ... t50832.htm (Ad.1 i 2, a najlepiej przestudiuj ten temat u siebie dużo wykluczy) (ściągnij dużą osłone "V6" i popatrz) i na pewno nie powienneś wtedy poruszać się samochodem, a nawet gazować go
Problem ze skrzynią już zażegnany ?
Problem ze skrzynią już zażegnany ?
Tak skrzynia już rozwiązana tym razem to nie była skrzynia tylko spadł mi przewód przelewowy z vp44 było ciemno a ja byłem pewnie na 100% że to skrzynia pociekła. Byłem taki zły że nic mnie nie interesowało i poszedłem do domu, potem na spokojnie to ogarnąłem.
Teraz już nie mogę połączyć się z kompem wiec nie mogę odpalić tego BS. Dziś odpaliłem auto zdjąłem plastikową pokrywę i bez podpinania żadnego kompa obserwowałem sztangę gruszki. Sztanga co chwilę podnosiła się na maxa i opadała na maxa a auto stało na wolnych obrotach i albo przy sztandze na maxa podniesionej albo na maxa zamkniętej wyskakuje kontrola trakcji (właśnie nie wiem przy którym położeniu sztangi wyskakuje błąd)
Teraz już nie mogę połączyć się z kompem wiec nie mogę odpalić tego BS. Dziś odpaliłem auto zdjąłem plastikową pokrywę i bez podpinania żadnego kompa obserwowałem sztangę gruszki. Sztanga co chwilę podnosiła się na maxa i opadała na maxa a auto stało na wolnych obrotach i albo przy sztandze na maxa podniesionej albo na maxa zamkniętej wyskakuje kontrola trakcji (właśnie nie wiem przy którym położeniu sztangi wyskakuje błąd)
-
michok
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
kuba94 pisze:Tak skrzynia już rozwiązana tym razem to nie była skrzynia tylko spadł mi przewód przelewowy z vp44 było ciemno a ja byłem pewnie na 100% że to skrzynia pociekła. Byłem taki zły że nic mnie nie interesowało i poszedłem do domu, potem na spokojnie to ogarnąłem.
Teraz już nie mogę połączyć się z kompem wiec nie mogę odpalić tego BS. Dziś odpaliłem auto zdjąłem plastikową pokrywę i bez podpinania żadnego kompa obserwowałem sztangę gruszki. Sztanga co chwilę podnosiła się na maxa i opadała na maxa a auto stało na wolnych obrotach i albo przy sztandze na maxa podniesionej albo na maxa zamkniętej wyskakuje kontrola trakcji (właśnie nie wiem przy którym położeniu sztangi wyskakuje błąd)
zapodaj logi statyczne Kolego.
[ Dodano: 2012-11-18, 10:12 ]
Tutaj masz co i jak :
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
Na poczatku statyczne oraz BS.
michok Kuba wie ze ma zapodac logi ale juz pisal wczesniej ma problemy z polączeniem sie komputerkiem
kuba94 to co opisales nie było poprawnym zjawiskiem, czyli sztanga podnosiła się i opadała bez podłączenia pod komputer i wejściu w twoje "ustawienie pierwotne" czyli powiedzmy nastawy podstawowe (BS) i bez mrugającej kontrolki świec żarowych, tak ?
Tak nie może się dziać. Także załatw sobie zawor N75( ten do którego wchodzi drugi koniec, wężyka z gruszki od turbo) na podmiankę jeżeli sprawdziłeś już gruszkę tak jak Ci wcześniej pisałem, i odsyłałem do innego tematu( sprawdziłeś ? )
Lub podmieć go na czas próby z zaworkiem który wisi z nim razem czyli N18 (od EGR) i zobacz czy sztanga dalej będzie się podnosić i opadać sama.
[ Dodano: 2012-11-18, 15:23 ]
a kat wtrysku ma jaknajbardziej wplyw na rozruch
kuba94 to co opisales nie było poprawnym zjawiskiem, czyli sztanga podnosiła się i opadała bez podłączenia pod komputer i wejściu w twoje "ustawienie pierwotne" czyli powiedzmy nastawy podstawowe (BS) i bez mrugającej kontrolki świec żarowych, tak ?
Tak nie może się dziać. Także załatw sobie zawor N75( ten do którego wchodzi drugi koniec, wężyka z gruszki od turbo) na podmiankę jeżeli sprawdziłeś już gruszkę tak jak Ci wcześniej pisałem, i odsyłałem do innego tematu( sprawdziłeś ? )
[ Dodano: 2012-11-18, 15:23 ]
a kat wtrysku ma jaknajbardziej wplyw na rozruch
Ok panowie siedziałem dziś trochę z kompem i udało mi się na chwile połączyć. Więc tak mam BS z kanału 004 tyle że na silniku nagrzanym do połowy więc można je sobie wsadzić... Na ciepłym silniku łączyłem się już tylko na moment i nie miałem możliwości zrobić BS. Kąt wtrysku przy nagrzanym silniku jest na Late od 1.6* ATDC do 2.0* ATDC no więc chyba jest ok ? W takim razie nie mam pojęcia dla czego wyskakuje mi błąd regulacji początku wtrysku myślę że ma to powiązanie z turbiną. W takim razie muszę ogarnąć zaworek n75 tylko nie bardzo mam skąd, pasował by od ibizy 1.9 tdi? Zaworki wyglądają tak samo.









