niedlugo zobacze czy tak po odpaleniu jest ale jak jest rozgrzany ze ma te 90* na zegarze przytrzyma sie go ze 2-3min na 2- 2,5k obrotow to termostat powinien sie otworzyc. Gorny waz jest goracy a dolny zimny i strona chlodnicy po stronie dolnego weza jest zimna a po stronie gornego weza ciepla czyli tak jakby termostat byl caly czas zamkniety i nie puscil duzego obiegu.
Co do temp oleju to on na zegarach nie ma bo to VW ale jest zamontowany osobny zegar i pokazuje temp tak samo. skala zaczyna sie od 50* podczas jazdy caly czas lezy a jak postoi kilka minut na wolnych to wtedy skoczy miedzy 60*-70*.
A wisko moze zle funkcjonowac?
A jesli zagne dolny waz od chlodnicy zeby na 100% nie bylo przeplywu nawet jesli termostat sie nie domyka i bede obserwowal temperatury w vagu i na zegarze?
Co prawda termostat ktory wyjelem byl Verneta to oczywiscie micha mi sie ucieszyla ze juz po problemie jak zasadze nowy oryginalny a tu klops, szkoda ze tego oryginalnego nie wsadzilem do garnka z czujnikiem temperatury ale za to ten stary wcisne skoro jest identycznie to prawdopdobnie dzialaja tak samo. Jak pomysle znow o zdejmowaniu wszystkiego to brrr....
[ AKN 2.5 150 KM] Prośba o analize logow VW Passat B5FL 2001
Jeśli faktycznie tak jest to termostat jest dobry.Przy dzisiejszych temperaturach na zewnątrz może wcale nie puszczać dużego obiegu.TDIskoku233 pisze:Gorny waz jest goracy a dolny zimny i strona chlodnicy po stronie dolnego weza jest zimna a po stronie gornego weza ciepla czyli tak jakby termostat byl caly czas zamkniety i nie puscil duzego obiegu.

Gdyby wisko było zblokowane na pewno byś zwrócił uwagę na duży szum powietrza.Efekt samolotuskoku233 pisze:A wisko moze zle funkcjonowac?

Równie dobrze możesz zagiąć górny.Lepszy dostęp a efekt ten sam.skoku233 pisze:A jesli zagne dolny waz od chlodnicy zeby na 100% nie bylo przeplywu nawet jesli termostat sie nie domyka i bede obserwowal temperatury w vagu i na zegarze?
Zerknij jeszcze na ten komputer.
Sam jestem ciekawy co gryzie twoją V.W końcu motory podobne.
Co do termostatu jestem w 100% pewny ze jest ok, mozliwe ze i tamten byl dobry bo wskazania byly takie same ale co nowe i oryginalne to nowe i oryginalne:D
Przejechalem ok 3km gorny letni dolny mrozi:D zagrzalem go na zegarze prawie do 80* tak samo:D
Temperature oleju juz pokazuje dobrze:D jak postoi na wolnych kilka min to pokazuje ~96*:D spowodowane to bylo czujnikiem gdyz byl zalozony w tym miejscu trojnik do dodatkowych zegarow, wyrzucilem to i jest ok:)
A czujnik temperatury plynu jest na bank uwalony bo przed odpaleniem go niedawno po calonocnym postoju, temperatura otoczenia 0*-1* podpinam vaga i patrze co dziad pokazuje a tam prawie -20*o.O takze nowy czujnik zamowiony EPS-u dla sprawdzenia a ten pojdzie na gwarancje i zawsze bedzie w zapasie jak cos.
Powiem ze po wymianie termostatu, ustawieniu rozrzadu na blokadach jak ksiazka przykazala, zrobieniu EGR-a aby dzialal, zzrobieniu temperatury oleju to juz duuuzo ucichl i zrobil sie przyjemniejszy dla ucha a zobaczymy jeszcze co bedzie jak temperature plynu pokaze prawidlowa dla komputera i bedzie wymuszal inny kat wtrysku:)
Co do wisko czasem tak ma ale to glownie po odpaleniu.
Z tego co widze jest juz blizej jak dalej zeby mruczal a nie klekotal bo nie dawalo mi to spac po nocach gdy wsadzone w sam silnik prawie 14tys za same czesci(wszystko robie sam dlatego mam pewnosc i oszczednosc) a on nie chodzil tak jak powinien;/
Przejechalem ok 3km gorny letni dolny mrozi:D zagrzalem go na zegarze prawie do 80* tak samo:D
Temperature oleju juz pokazuje dobrze:D jak postoi na wolnych kilka min to pokazuje ~96*:D spowodowane to bylo czujnikiem gdyz byl zalozony w tym miejscu trojnik do dodatkowych zegarow, wyrzucilem to i jest ok:)
A czujnik temperatury plynu jest na bank uwalony bo przed odpaleniem go niedawno po calonocnym postoju, temperatura otoczenia 0*-1* podpinam vaga i patrze co dziad pokazuje a tam prawie -20*o.O takze nowy czujnik zamowiony EPS-u dla sprawdzenia a ten pojdzie na gwarancje i zawsze bedzie w zapasie jak cos.
Powiem ze po wymianie termostatu, ustawieniu rozrzadu na blokadach jak ksiazka przykazala, zrobieniu EGR-a aby dzialal, zzrobieniu temperatury oleju to juz duuuzo ucichl i zrobil sie przyjemniejszy dla ucha a zobaczymy jeszcze co bedzie jak temperature plynu pokaze prawidlowa dla komputera i bedzie wymuszal inny kat wtrysku:)
Co do wisko czasem tak ma ale to glownie po odpaleniu.
Z tego co widze jest juz blizej jak dalej zeby mruczal a nie klekotal bo nie dawalo mi to spac po nocach gdy wsadzone w sam silnik prawie 14tys za same czesci(wszystko robie sam dlatego mam pewnosc i oszczednosc) a on nie chodzil tak jak powinien;/
Rozumiem że tak go kupiłeś.Czego to ludziska nie wymyślą <szok> .Tyle zamieszania.No ale najważniejsze że historia dobrze się kończyskoku233 pisze:spowodowane to bylo czujnikiem gdyz byl zalozony w tym miejscu trojnik do dodatkowych zegarow, wyrzucilem to i jest ok

skoku233 pisze:wszystko robie sam dlatego mam pewnosc i oszczednosc


Nie zapomnij zapodać loga 007 po wymianie tego felernego czujnika temperatury,oraz 004 statycznie i bs.Ustawi się kąt tak aby chronić pompę wtryskową.
No i usłyszysz w końcu pomruk V.

Czujnik plynu dziala jak elegancko 93*:D
zrobie jeszcze wszystkie logi statyczne i dynamiczne i wrzuce do sprawdzenia.
Tak tylko spogladajac przy okazji sprawdzenia temp w vagu w 004 statycznych w drugiej kolumnie kat wymuszany? jest 1* ATDC a w trzeciej kolumnie wacha sie gdzies 0.8*-1.2* ATDC*
Silnik pracuje duzo ciszej ale jak dla mnie jeszcze ma taki twardawy rechocik ale logi moze cos pokaza;)
Jeszcze mam pytanko czy wie ktos jakie lozysko wprasowywane jest w ta aluminiowa obudowe z rolkami na rolce od wisko? Chodzi mi o wymiary ewentualnie symbol
zrobie jeszcze wszystkie logi statyczne i dynamiczne i wrzuce do sprawdzenia.
Tak tylko spogladajac przy okazji sprawdzenia temp w vagu w 004 statycznych w drugiej kolumnie kat wymuszany? jest 1* ATDC a w trzeciej kolumnie wacha sie gdzies 0.8*-1.2* ATDC*
Silnik pracuje duzo ciszej ale jak dla mnie jeszcze ma taki twardawy rechocik ale logi moze cos pokaza;)
Jeszcze mam pytanko czy wie ktos jakie lozysko wprasowywane jest w ta aluminiowa obudowe z rolkami na rolce od wisko? Chodzi mi o wymiary ewentualnie symbol