Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

S6 C4 Limo z V8 ;)

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
martinez1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 20 mar 2009, 15:25
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Post autor: martinez1980 » 04 lis 2012, 20:04

znane mi autko :D V8 robi robote :D

Kazikboy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 20 kwie 2011, 20:31
Lokalizacja: Gryfino/Szczecin/Helsingor DK

Post autor: Kazikboy » 15 lis 2012, 16:51

kolejny urlopik w PL zaliczony i przyszedł czas na podsumowanie to już ponad rok jak jesteśmy razem :) przejechane aż 6tyś kilometrów awari wiekszych nie było poza maglem... nie obeszło się bez napraw, wymienione linki chamulca ręcznego stare już niestety zakwitły gdyż pancerze popękały. tak aby było śmieszniej tansze były Boscha niż jakieś inne chinskie wynalazki :) do tego zagościła zima z odmalowaniem stali na biały mat w celach testowych i wiekszości się ponoć podoba :P
na obecnym wyjeżdzie kompletuje elementy przodu tzn. wachacze górne poduchy oraz spreżyny i amorki na przód aby była niżej bo komfort jest chyba zbyt słaby dla takiej mocy zresztą ocenicie po fotkach :) na przeglądzie odziwo po około 80% wsztstkie amory maja...
coż liczyć na śnieg w świeta pozostaje aby wykorzystywać napędy :q:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

i filmik :)
MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
Obecnie:
S6 C4 4.2 290PS
POLO Classic SDi
Byłe:
90 Coupe 2.3 NG 136PS,a4 1.9tdi AFN 110PS,Polo 86c2f 1.3 75PS 3F,Escort Cabrio MK4 1.6D 55PS,Honda CBR400RR 0.4 75PS.Polo 86c 1.6 ~80PS ABU,Polo 86c2f 1.3 55PS AAV

lotdin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 09 lis 2010, 17:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lotdin » 15 lis 2012, 17:24

fajnie dupa siada hehe i bmw objechane zapewne 2.5. byłeś może na hamowni swoja esa albo sprawdzałeś cisnienie na cylindrach ?

Kazikboy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 20 kwie 2011, 20:31
Lokalizacja: Gryfino/Szczecin/Helsingor DK

Post autor: Kazikboy » 15 lis 2012, 18:15

lotdin, ta 2.5 192PS hamownia nie mozliwa brak 4x4 w ZS a cisnienia nie było okazji sprawdzać :) a czemu pytasz ??
MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
Obecnie:
S6 C4 4.2 290PS
POLO Classic SDi
Byłe:
90 Coupe 2.3 NG 136PS,a4 1.9tdi AFN 110PS,Polo 86c2f 1.3 75PS 3F,Escort Cabrio MK4 1.6D 55PS,Honda CBR400RR 0.4 75PS.Polo 86c 1.6 ~80PS ABU,Polo 86c2f 1.3 55PS AAV

Awatar użytkownika
PawełS6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 08 sty 2012, 15:36
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: PawełS6 » 15 lis 2012, 20:10

Fajna maszyna. Czemu zmieniałeś na manual?? Automat siadł czy dla osiągów i przyjemności?? No i nie ma to jak V8
AUDI S6 340KM 2000r - wreszcie V8
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto

RacingFactory
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 18 gru 2011, 20:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: RacingFactory » 18 gru 2012, 09:55

Automat dobry jest do taczania, ale skutecznie zabija osiągi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga