a tak pozatym to jesteś wielki


Spojrzałem jeszcze raz w logi, i IMO zmiana N75 nic nie dasebastian855 pisze:to pewnie poduchy masz wywalone,
jak założysz n75 to daj znać czy się coś zmieni.
Jak już Ci pisałem, nie ma się tu czego czepić, może poza tym, że powinieneś pociągnąć do odcięcia, jak brakuje Ci drogi na 3-cim, to zrób to na 2-gim biegu.zumak pisze:no własnie mam takie same obawy jak Zagór, a powiedzcie mi jak sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie? moze to któryś z wtrysków?
z tego co dzisiaj policzyłem to to wychodzi mi ze auto pali chyba troche za duzo bo ok 15l/100, 70% to trasa, nie mówie tez ze jeżdżę jak emeryt ale tez nie cisne do końca na każdym biegu
do tej pory wymieniłem tylko świece i filtry, jak wykrecałem swiece to wszystkie wygladały mniej wiecej jednakowo, a mam dostęp do trzech nowych cewek na zamianę wiec może bede jeszcze próbował z cewkami. Tylko czy jakby cewki były walnięte to czy nie miałbym błędów w ecu?![]()
[ Dodano: 2012-11-13, 01:07 ]
no wiec tak, bylem dzisiaj zmierzyć ciśnienie paliwa i wszystko jest ok, cewki też myślę mozna wykluczyć bo sprawdziłem kolory świec jeszcze raz u wszystkie sa identyczne.
I tak szczerze mowiac to nie wiem czego sie dalej zaczepić![]()
Przyszedł mi do głowy dzisiaj jeszcze jedne pomysł, a mianowicie słychać na wolnych obrotach taki dzwiek jakby łańcuszek na wałkach rozrządu i tak sie zastanawiam czy to może nie bedzie wina napinacza? Tylko czy obluzowany łańcuch miałby az taki wielki wpływ na moc i moment silnika?![]()
[ Dodano: 2012-11-14, 10:48 ]
![]()
no i niestety chyba znaleziony winowajca![]()
Grupy: 090,030,003,090,030,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_104653.htm
Widać jak zapłon wypada no i te logi ze zmiennych faz
Rozrząd do zwaleniazumak pisze:Grupy: 003,090,093 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_104655.html
Na pasku.zumak pisze:ale masz na myśli rozrząd przestawiony na pasku? czy już napinacze słabo napinają, ew naciągnięte łańcuchy?
ÂŻadnych efektów dzwiękowych nie powinno być, a może inaczej u mnie ich nie byłozumak pisze:wymiana rozrzadu jesli chodzi o przebieg to za jakies 30tys km ale jesli chodzi o czas to własnie już bo już minęły 4 lata,
a powiedz mi jeszcze czy od przestawionego rozrządu mogę mieć takie dziwne "klekotanie" dochodzone prawdopodobnie z głowic?
A pewnego źródła chociaż ten Castrol, generalnie ja od lat uźywam tylko LM.zumak pisze:castrol magnatec 5w40