a tak pozatym to jesteś wielki
[ AJK 2.7 230 KM] brak mocy
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
zumak, nie ma sprawy 
Poduszki silnika są 3 a skrzyni 2
1 poduszka jest z przodu silnika i wchodzi do pasa przedniego (koszt około 30zł)
2 poduszki są po bokach silnika (oryginał 420zł, zamiennik 120zł)
2 poduchy po bokach skrzyni.
Ale jeśli by to było od tego jednak to obstawiam poduchy silnika, bo skrzyni to raczej takie pomocnicze niż mocno obciążone.
U mnie w temacie wrzuciłem fotkę to możesz sobie zobaczyć gdzie są zamocowane poduchy.
Poduszki silnika są 3 a skrzyni 2
1 poduszka jest z przodu silnika i wchodzi do pasa przedniego (koszt około 30zł)
2 poduszki są po bokach silnika (oryginał 420zł, zamiennik 120zł)
2 poduchy po bokach skrzyni.
Ale jeśli by to było od tego jednak to obstawiam poduchy silnika, bo skrzyni to raczej takie pomocnicze niż mocno obciążone.
U mnie w temacie wrzuciłem fotkę to możesz sobie zobaczyć gdzie są zamocowane poduchy.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Spojrzałem jeszcze raz w logi, i IMO zmiana N75 nic nie dasebastian855 pisze:to pewnie poduchy masz wywalone,
jak założysz n75 to daj znać czy się coś zmieni.
no własnie mam takie same obawy jak Zagór, a powiedzcie mi jak sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie? moze to któryś z wtrysków?
z tego co dzisiaj policzyłem to to wychodzi mi ze auto pali chyba troche za duzo bo ok 15l/100, 70% to trasa, nie mówie tez ze jeżdżę jak emeryt ale tez nie cisne do końca na każdym biegu
do tej pory wymieniłem tylko świece i filtry, jak wykrecałem swiece to wszystkie wygladały mniej wiecej jednakowo, a mam dostęp do trzech nowych cewek na zamianę wiec może bede jeszcze próbował z cewkami. Tylko czy jakby cewki były walnięte to czy nie miałbym błędów w ecu?
[ Dodano: 2012-11-13, 01:07 ]
no wiec tak, bylem dzisiaj zmierzyć ciśnienie paliwa i wszystko jest ok, cewki też myślę mozna wykluczyć bo sprawdziłem kolory świec jeszcze raz u wszystkie sa identyczne.
I tak szczerze mowiac to nie wiem czego sie dalej zaczepić
Przyszedł mi do głowy dzisiaj jeszcze jedne pomysł, a mianowicie słychać na wolnych obrotach taki dzwiek jakby łańcuszek na wałkach rozrządu i tak sie zastanawiam czy to może nie bedzie wina napinacza? Tylko czy obluzowany łańcuch miałby az taki wielki wpływ na moc i moment silnika?
[ Dodano: 2012-11-14, 10:48 ]
no i niestety chyba znaleziony winowajca
Grupy: 090,030,003,090,030,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_104653.htm
Widać jak zapłon wypada no i te logi ze zmiennych faz
z tego co dzisiaj policzyłem to to wychodzi mi ze auto pali chyba troche za duzo bo ok 15l/100, 70% to trasa, nie mówie tez ze jeżdżę jak emeryt ale tez nie cisne do końca na każdym biegu
do tej pory wymieniłem tylko świece i filtry, jak wykrecałem swiece to wszystkie wygladały mniej wiecej jednakowo, a mam dostęp do trzech nowych cewek na zamianę wiec może bede jeszcze próbował z cewkami. Tylko czy jakby cewki były walnięte to czy nie miałbym błędów w ecu?
[ Dodano: 2012-11-13, 01:07 ]
no wiec tak, bylem dzisiaj zmierzyć ciśnienie paliwa i wszystko jest ok, cewki też myślę mozna wykluczyć bo sprawdziłem kolory świec jeszcze raz u wszystkie sa identyczne.
I tak szczerze mowiac to nie wiem czego sie dalej zaczepić
Przyszedł mi do głowy dzisiaj jeszcze jedne pomysł, a mianowicie słychać na wolnych obrotach taki dzwiek jakby łańcuszek na wałkach rozrządu i tak sie zastanawiam czy to może nie bedzie wina napinacza? Tylko czy obluzowany łańcuch miałby az taki wielki wpływ na moc i moment silnika?
[ Dodano: 2012-11-14, 10:48 ]
no i niestety chyba znaleziony winowajca
Grupy: 090,030,003,090,030,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_104653.htm
Widać jak zapłon wypada no i te logi ze zmiennych faz
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak już Ci pisałem, nie ma się tu czego czepić, może poza tym, że powinieneś pociągnąć do odcięcia, jak brakuje Ci drogi na 3-cim, to zrób to na 2-gim biegu.zumak pisze:no własnie mam takie same obawy jak Zagór, a powiedzcie mi jak sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie? moze to któryś z wtrysków?
z tego co dzisiaj policzyłem to to wychodzi mi ze auto pali chyba troche za duzo bo ok 15l/100, 70% to trasa, nie mówie tez ze jeżdżę jak emeryt ale tez nie cisne do końca na każdym biegu
do tej pory wymieniłem tylko świece i filtry, jak wykrecałem swiece to wszystkie wygladały mniej wiecej jednakowo, a mam dostęp do trzech nowych cewek na zamianę wiec może bede jeszcze próbował z cewkami. Tylko czy jakby cewki były walnięte to czy nie miałbym błędów w ecu?![]()
[ Dodano: 2012-11-13, 01:07 ]
no wiec tak, bylem dzisiaj zmierzyć ciśnienie paliwa i wszystko jest ok, cewki też myślę mozna wykluczyć bo sprawdziłem kolory świec jeszcze raz u wszystkie sa identyczne.
I tak szczerze mowiac to nie wiem czego sie dalej zaczepić![]()
Przyszedł mi do głowy dzisiaj jeszcze jedne pomysł, a mianowicie słychać na wolnych obrotach taki dzwiek jakby łańcuszek na wałkach rozrządu i tak sie zastanawiam czy to może nie bedzie wina napinacza? Tylko czy obluzowany łańcuch miałby az taki wielki wpływ na moc i moment silnika?![]()
[ Dodano: 2012-11-14, 10:48 ]
![]()
no i niestety chyba znaleziony winowajca![]()
Grupy: 090,030,003,090,030,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_104653.htm
Widać jak zapłon wypada no i te logi ze zmiennych faz
Fazatory przestawiają o 21st, więc jest idealnie
Mnie za to martwi troszkę za bardzo latający na jałowym zapłon
.
Grupy: 003,090,093 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_104655.html
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rozrząd do zwaleniazumak pisze:Grupy: 003,090,093 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_104655.html
Tak podejrzewałem
Po przestawieniu wałków spada skuteczność napełniania, bo przestawiony jest rozrząd, jak będzie jak powinno być, nie poznasz auta - wiem co mówię
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na pasku.zumak pisze:ale masz na myśli rozrząd przestawiony na pasku? czy już napinacze słabo napinają, ew naciągnięte łańcuchy?
Chyba, że ktoś wsadzał łapy do łańcuchów i źle poskładał - jak dla mnie nie ma co tam zaglądać bo na 99,99% jest tam dobrze, ale to można zweryfikować, zdejmując pokrywki, wałki i ostatnie kapy mają znaki - ma stać na znakach.
Oddaj to komus kto ma ORI albo dobrej jakości blokadę wałków, będzie miał blokadę wału - oba wałki są minięte na (-), więc minięty jest znak na kole pasowym, czego te tępe mechaniki nie są w stanie zrozumieć, i skalibrowane dynamometry, oraz inne niezbędne kluczyki - choćby klucz do napinania rolki mimośrodowej, przystosowany do pracy z dynamometrem.
Kiedy wypada Ci zmiana rozrządu?
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ÂŻadnych efektów dzwiękowych nie powinno być, a może inaczej u mnie ich nie byłozumak pisze:wymiana rozrzadu jesli chodzi o przebieg to za jakies 30tys km ale jesli chodzi o czas to własnie już bo już minęły 4 lata,
a powiedz mi jeszcze czy od przestawionego rozrządu mogę mieć takie dziwne "klekotanie" dochodzone prawdopodobnie z głowic?
A jaka oliwa?, może przesadziłeś
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A pewnego źródła chociaż ten Castrol, generalnie ja od lat uźywam tylko LM.zumak pisze:castrol magnatec 5w40
Takie klepanie, to mogą być szklanki - samoregulatory, często niestety winny jest temu marnej jakości olej, a ja za taki uważam Castrola









