Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

focus 1,8tdci ghia

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
3.0 BMK 224KM

focus 1,8tdci ghia

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 14 kwie 2012, 19:05

witajcie chlopaki,moje pytanie jest takie,mial ktos z was do czynienia z takim focusem?chcialbym poznac wasze zdanie na temat tego autka,bo bylem z tesciem w poniedzialek takiego kupic.rocznik 2009,wersja ghia,50000przebiegu.fura mi sie podoba,tesciu tez zadowolony i teraz chce mu powiedziec na co powinien uwazac itd.oczywiscie to nie a6,wiec prosze bez porownan :> pozdro

Ssmile
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ssmile » 14 kwie 2012, 19:24

W rodzinie mojemu ratu kupiliśmy żeby miał czym się studia kulać, 2009 1.8 tdci. Wcześniej przeżyliśmy focusy wszystie od mk1 do mk2FL. Wszystkie w dieslu od 1.8TDDi do 2.0TDCi. Bolączką wszystkich silników common rail są wtryski i pompa wysokiego ciśnienia. Jest takie powiedzenie że "fordziarze" dzielą się na takich co wymieniali wtryski, albo będą wymieniali i niestety przy naszym paliwie jest to nieuniknione, a dodatkowo zdarza się złuszczenie/zatarcie pompy. To te najgorsze usterki, a i jeszcze przez lejące wtryski siadają dpf-y ale to wszędzie to samo. Poza tym focusy są bezproblemowe, zawias jest bardzo tani, klocki i tarcze również. Wymiana to bajka, po prostu oprócz możliwych awarii układu paliwowego, jest świetnym rozwiązaniem dla budżetu i jako jedyny mocno napsuł krwi Golfowi uchodzącemu za ideał ergonomii.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 14 kwie 2012, 20:08

Potwierdzam opinie powyzej. Uklad wtryskowy w tdci trzeba wymienic w calosci po max 200 000.

Jezdzilem jakis czas trzyletnim mondeo z 2.0TDCI i z 180 000km na liczniku. Oszczedne to bylo, ale zostawialo za soba czarne chmury. No i zaczynalo rdzewiec w roznych miejscach. Do wymiany byly wtryski i pompa. Szczesliwie ostatecznie zamias niego kupilem A6 :-P

sylwesters7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 19 sie 2011, 20:31
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: sylwesters7 » 14 kwie 2012, 20:48

ja chce kupić focusa ale benzynką st170 ale mało ich, nad tym 115 tdci też myślę ale wszystkie mocno zurzyte
7. Jest Astra II Coupe Bertone 2.0 turbo moc ok 230-240km
6. Było Audi A6 2.5 tdi 180km tiptronic
5. Był Peugeot 607 2.2 benzynka
4. Był Fiat Stilo Abarth 2.4 gaz
3. Była Renault Laguna L2Ph1 2,2dci
2. Było Renault Clio C2Ph2 1.5dci
1. Był Mercedes w210 2,8 benzyna(okular)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 14 kwie 2012, 21:26

oki panowie to musze tesciowi powiedziec zeby lal tylko verwe he he,no ale jak piszecie,ze problemy zaczynaja sie pi razy oko przy 200k to jeszcze troche polata.poprzednia jego fura to tez byl focus tyle,ze jedynka z 2001 silnik tez 1,8 i nie narzekal do przejechania 190000k,az w ubiegly czwartek anglik skasowal mu fure.teraz nadaje sie tylko na zlom...a dpfy szly obligatoryjnie w tych rocznikach?dzieki za info chlopaki.pozdro <okok>

iceweed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 10 cze 2012, 00:32
Lokalizacja: lublin

Post autor: iceweed » 05 lip 2012, 17:33

fordy i fiaty to same graty <figielek>

Awatar użytkownika
azes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 20 sty 2012, 19:22
Lokalizacja: Antwerp

Post autor: azes » 07 lip 2012, 14:02

Kolega posiada takiego fokusa.Przebiegu nie pamietam,ale nieduzy.Na wtryski nie narzeka (jeszcze) ogolnie jest bardzo zadowolony,tyle ze juz cos tam z blach naprawial. Czyli rdza jak w kazdym fordzie.

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 09 lip 2012, 12:33

mogę się wypowiedzieć co do zawieszenia. Mamy benzyniaki jako służbowe wozidła i po 120tyś nic nie stuka w zawieszeniu. Co do diesla nie wypowiem się.
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

Alcodigital_pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:09
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Alcodigital_pl » 11 lis 2012, 13:45

Bardzo wiele zależy od tego na jaki egzemplarz trafisz,wcześniej koniecznie sprawdź go na stacji diagnostycznej aby mieć pewność co kupujesz. Na pewno co do korozji- nie ma się czego obawiać. To dolegliwość mk 1.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga