focus 1,8tdci ghia
focus 1,8tdci ghia
witajcie chlopaki,moje pytanie jest takie,mial ktos z was do czynienia z takim focusem?chcialbym poznac wasze zdanie na temat tego autka,bo bylem z tesciem w poniedzialek takiego kupic.rocznik 2009,wersja ghia,50000przebiegu.fura mi sie podoba,tesciu tez zadowolony i teraz chce mu powiedziec na co powinien uwazac itd.oczywiscie to nie a6,wiec prosze bez porownan pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
W rodzinie mojemu ratu kupiliśmy żeby miał czym się studia kulać, 2009 1.8 tdci. Wcześniej przeżyliśmy focusy wszystie od mk1 do mk2FL. Wszystkie w dieslu od 1.8TDDi do 2.0TDCi. Bolączką wszystkich silników common rail są wtryski i pompa wysokiego ciśnienia. Jest takie powiedzenie że "fordziarze" dzielą się na takich co wymieniali wtryski, albo będą wymieniali i niestety przy naszym paliwie jest to nieuniknione, a dodatkowo zdarza się złuszczenie/zatarcie pompy. To te najgorsze usterki, a i jeszcze przez lejące wtryski siadają dpf-y ale to wszędzie to samo. Poza tym focusy są bezproblemowe, zawias jest bardzo tani, klocki i tarcze również. Wymiana to bajka, po prostu oprócz możliwych awarii układu paliwowego, jest świetnym rozwiązaniem dla budżetu i jako jedyny mocno napsuł krwi Golfowi uchodzącemu za ideał ergonomii.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Potwierdzam opinie powyzej. Uklad wtryskowy w tdci trzeba wymienic w calosci po max 200 000.
Jezdzilem jakis czas trzyletnim mondeo z 2.0TDCI i z 180 000km na liczniku. Oszczedne to bylo, ale zostawialo za soba czarne chmury. No i zaczynalo rdzewiec w roznych miejscach. Do wymiany byly wtryski i pompa. Szczesliwie ostatecznie zamias niego kupilem A6 :-P
Jezdzilem jakis czas trzyletnim mondeo z 2.0TDCI i z 180 000km na liczniku. Oszczedne to bylo, ale zostawialo za soba czarne chmury. No i zaczynalo rdzewiec w roznych miejscach. Do wymiany byly wtryski i pompa. Szczesliwie ostatecznie zamias niego kupilem A6 :-P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 19 sie 2011, 20:31
- Lokalizacja: Tarnogród
- Kontakt:
ja chce kupić focusa ale benzynką st170 ale mało ich, nad tym 115 tdci też myślę ale wszystkie mocno zurzyte
7. Jest Astra II Coupe Bertone 2.0 turbo moc ok 230-240km
6. Było Audi A6 2.5 tdi 180km tiptronic
5. Był Peugeot 607 2.2 benzynka
4. Był Fiat Stilo Abarth 2.4 gaz
3. Była Renault Laguna L2Ph1 2,2dci
2. Było Renault Clio C2Ph2 1.5dci
1. Był Mercedes w210 2,8 benzyna(okular)
6. Było Audi A6 2.5 tdi 180km tiptronic
5. Był Peugeot 607 2.2 benzynka
4. Był Fiat Stilo Abarth 2.4 gaz
3. Była Renault Laguna L2Ph1 2,2dci
2. Było Renault Clio C2Ph2 1.5dci
1. Był Mercedes w210 2,8 benzyna(okular)
oki panowie to musze tesciowi powiedziec zeby lal tylko verwe he he,no ale jak piszecie,ze problemy zaczynaja sie pi razy oko przy 200k to jeszcze troche polata.poprzednia jego fura to tez byl focus tyle,ze jedynka z 2001 silnik tez 1,8 i nie narzekal do przejechania 190000k,az w ubiegly czwartek anglik skasowal mu fure.teraz nadaje sie tylko na zlom...a dpfy szly obligatoryjnie w tych rocznikach?dzieki za info chlopaki.pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:09
- Lokalizacja: WARSZAWA
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga