Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ACK 2.8 193 KM] Wypadajacy zapłon ;/ POTRZEBNA POMOC

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

[ ACK 2.8 193 KM] Wypadajacy zapłon ;/ POTRZEBNA POMOC

Post autor: raftor » 09 lis 2012, 18:12

Witam

zaczne od poczatku , wiec ostatnio uszczelniałem silnik wymieniałem co sie da z uczelniania pokrywy zaslepki uszczelka pod korek , nowy olej valvo maxlife 10w40, dałem nowe świece takie jakie miałem NGK

ostatnio miałem problemy z odpalaniem zjawisko sie nasilało , na zimnym zapala dobrze na lekko rozgrzanym gasnie trzeba dodac gazu i na rogrzanym odpali ale obroty faluja normuja sie po przełaczeniu na gaz

chce jechac na regulacje gazu ale co chwila cos , albo gasnie a teraz wypadajace zapłony

auto stało 2 dni nieodpalane na dworzu jak próbowałem odpalic to odpalił i zgasł 2 próba odpaliłem i ładnie odpalił , pochodził chwile wjchałem do garazu załozyłem nowe felgi z zimówkami , i test na drodze

jade stop i decha z miejsca auto dostało czkawki i przyspieszlao jak 2.0 a nie 2.8 poźniej załapał i poszedł jak z katapulty , ale zaczeła mrygac kontrolka CHECK poźniej juz nie zgasła i sie paliła przejchałem sie dalej , powoli wszytsko ok , kickdown idzie dobrze , ale na wolnych tak jak by co jakis cykt czuc taka wibracje jakby naprawde wypadal zapłon

wracam do domu komp VAG i błedy:

P0300
Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach
P0300
Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach
P0301
Cylinder 1 - wykryte wypadanie zapłonów
P0302
Cylinder 2 - wykryte wypadanie zapłonów
P0304
Cylinder 4 - wykryte wypadanie zapłonów
P0422
Główny katalizator (Bank 1) - wydajność poniżej progu
P1137
Lack of HO2S12 switch - sensor indicates lean


teraz pytanie czy to wina ze auto stało na zimnym i jednorazowy kaprys , czy mam sie martwic i np czeka mnie wymiana kabli WN lub niedaj cewki

czy mam posmigac normalnie teraz i zaobserwowac co sie dzieje ,chciałbym tez wkoncu pojechac na serwis gazu wymiana filtrów i regulacja i uszczelnienie bo podsmiarduje z pod maski czasami , ale nie pojade dopuki nie bedzie wszystko git z tym zapłonem ??

BARDZO PROSZE O JAKIES SUGESTIE OPINIE ITP , JESLI SZUKAC KABLI TO JAKICH CZY MOZNA JAKOS SPRAWDZIC STAN KABLI ? ALBO STAN CEWKI ? NIE CHCE WYMIENIAC I ROBIC METODY PRÓB I BÂŁEDÓW

POZDRAWIAM

aha ps. tak poza tematem co to sa za złaczki na scianie gordziowej po stronie pasażerw w komorze silnika zielona brązowa i czaarna tak jak by złaczki Sond lambda sa 3 a sond przecierz jest 4 ??? czy to moze cos innego ?

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 09 lis 2012, 19:01

Te złącza od sond, czwarta jest po drugiej stronie silnika.
Pierwsze co, to zakręć LPG, skasuj błędy i polataj na Pb, zobaczysz czy błędy nie wrócą, bo z opisu wygląda na złą regulację LPG.
Jak na Pb będzie bez blędów po 100km, możesz lecieć do gazownika, ale cały czas na Pb.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 09 lis 2012, 19:54

Zagór pisze:Te złącza od sond, czwarta jest po drugiej stronie silnika.
Pierwsze co, to zakręć LPG, skasuj błędy i polataj na Pb, zobaczysz czy błędy nie wrócą, bo z opisu wygląda na złą regulację LPG.
Jak na Pb będzie bez blędów po 100km, możesz lecieć do gazownika, ale cały czas na Pb.
no jutro wstaje podłaczam kompa jeszcze raz kasuje błedy , odłaczam mase od zaworu na butli i jade dolac beny smigam 100km i daje sprawozdanie

czy moze jakis inny sposob na odłaczenie gazu

a co zrobic kolego jesli jednak błedy na PB sie powtóża? od czego zaczac ,

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 09 lis 2012, 20:07

raftor pisze:czy moze jakis inny sposob na odłaczenie gazu
Wyłączyć przełącznikiem pb/b.
raftor pisze:a co zrobic kolego jesli jednak błedy na PB sie powtóża? od czego zaczac
Poczekajmy co wskaże vag po jeździe na pb.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 09 lis 2012, 20:22

no tylko ja mam chyba cos zjeb... bo jak wyłacze go pb/b to czasem po zgaszeniu i odpaleniu auta samo sie włacza ???

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 09 lis 2012, 21:57

Elektrozawór odłącz.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 09 lis 2012, 23:33

Zagór pisze:Elektrozawór odłącz.
tak zrobie

[ Dodano: 2012-11-15, 18:15 ]
witam posmigałem na PB 130Km , jeździło sie o wiele lepiej niz na gazie , ani razu mi nie zgasł prz odpalaniu w róznych tem silnika i powietrza , po staniu w garazu po staniu na dworzu zawsze ok , zero szarpniec spadku mocy itp dodlałem tez do benzyny koncentrat czyszczacy układ paliwowy STP , dzis ponownie zatankowalem , wróciłem do domu i VAG , aha nadmienie ze raz zapalił mi sie check na zimnym silniku po nocy stania na dworzu ale po pojechaniu do sklepu ok 10Km zgaszeniu i zapaleniu znikł


po VAGOWANIU 2 bąłędy:

16518 (P0134) O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 - Sensor 1)
SPORADYCZNY
17604 (P1196)---Nieznany kod Bledow


P0134
Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - brak aktywności [jak mniemam chodzi o grzanie sondy po prostu sie spierdzieliło , bo jest to bład sporadyczny a jak juz pisałem check zapalił mi sie tylko raz wiec pewnie dlaego ze sonda nie była podgrzana przez grzałke , a jak sonda nagrzała sie od spalin to zaczeła chodzic okej ?? jak kolega sadzi , moze zrobic logi tylko jaki kanał dla jakiej sondy ??? i jakie wartosci powinny byc]


P1196
Key off voltage too high [ten bład nie mam pojecia co oznacza , czasem sie pojawał podczas okresowego sprdzania auta Vagiem]

dodam ze mam 2 sondy nowe zamienniki z 2 letnia gwarancja , nie wiem czy je wsadzac , czy nie narobie wiekszego syfu , no ale sonda to sonda?? maja kable po 100cm długosci koncówki pasuja kolory kabli tez sondy wykonane solidnie .

Prosze o jakies porady

pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja