zaczne od poczatku , wiec ostatnio uszczelniałem silnik wymieniałem co sie da z uczelniania pokrywy zaslepki uszczelka pod korek , nowy olej valvo maxlife 10w40, dałem nowe świece takie jakie miałem NGK
ostatnio miałem problemy z odpalaniem zjawisko sie nasilało , na zimnym zapala dobrze na lekko rozgrzanym gasnie trzeba dodac gazu i na rogrzanym odpali ale obroty faluja normuja sie po przełaczeniu na gaz
chce jechac na regulacje gazu ale co chwila cos , albo gasnie a teraz wypadajace zapłony
auto stało 2 dni nieodpalane na dworzu jak próbowałem odpalic to odpalił i zgasł 2 próba odpaliłem i ładnie odpalił , pochodził chwile wjchałem do garazu załozyłem nowe felgi z zimówkami , i test na drodze
jade stop i decha z miejsca auto dostało czkawki i przyspieszlao jak 2.0 a nie 2.8 poźniej załapał i poszedł jak z katapulty , ale zaczeła mrygac kontrolka CHECK poźniej juz nie zgasła i sie paliła przejchałem sie dalej , powoli wszytsko ok , kickdown idzie dobrze , ale na wolnych tak jak by co jakis cykt czuc taka wibracje jakby naprawde wypadal zapłon
wracam do domu komp VAG i błedy:
P0300
Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach
P0300
Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach
P0301
Cylinder 1 - wykryte wypadanie zapłonów
P0302
Cylinder 2 - wykryte wypadanie zapłonów
P0304
Cylinder 4 - wykryte wypadanie zapłonów
P0422
Główny katalizator (Bank 1) - wydajność poniżej progu
P1137
Lack of HO2S12 switch - sensor indicates lean
teraz pytanie czy to wina ze auto stało na zimnym i jednorazowy kaprys , czy mam sie martwic i np czeka mnie wymiana kabli WN lub niedaj cewki
czy mam posmigac normalnie teraz i zaobserwowac co sie dzieje ,chciałbym tez wkoncu pojechac na serwis gazu wymiana filtrów i regulacja i uszczelnienie bo podsmiarduje z pod maski czasami , ale nie pojade dopuki nie bedzie wszystko git z tym zapłonem

BARDZO PROSZE O JAKIES SUGESTIE OPINIE ITP , JESLI SZUKAC KABLI TO JAKICH CZY MOZNA JAKOS SPRAWDZIC STAN KABLI ? ALBO STAN CEWKI ? NIE CHCE WYMIENIAC I ROBIC METODY PRÓB I BÂŁEDÓW
POZDRAWIAM
aha ps. tak poza tematem co to sa za złaczki na scianie gordziowej po stronie pasażerw w komorze silnika zielona brązowa i czaarna tak jak by złaczki Sond lambda sa 3 a sond przecierz jest 4
