Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] Chiptuning 2.0TDI

Silniki wysokoprężne
matz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matz » 02 lis 2012, 21:05

@Silny mózgu przestań pisać głupoty.

Myslisz, że jest rózniaca w mocy jak zalejesz verwy lub vpower? Litości...

Tylko do 3k Ci się wkręca? Może wyłącz ASR stary ;)

Awatar użytkownika
MICHALKAROLINA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 112
Rejestracja: 26 lut 2012, 01:40
Lokalizacja: FELTHAM/WROCLAW

Post autor: MICHALKAROLINA » 07 lis 2012, 18:17

silny pisze:
murzyn89 pisze:Ja myślałem o delikatnym podniesieniu mocy (ok 160-165 KM), tak żeby samochód żwawiej ruszał z 1-biegu, bo trochę wkurza mnie to, że ciężko ma ruszyć z miejsca, potem na dalszych biegach jest już OK. Nie chce też tracić za dużo pieniędzy na to, bo tak jak ktoś już kiedyś napisał, lepiej kupić 2.7 lub 3.0TDI, niż zwiększać moc w 2.0 i obciążać silnik, lecz w tym wypadku chciałbym, choć trochę zyskać więcej mocy, bo czasami naprawde czuję się jakbym jechał taczką:).. nie obrażając pozostałych użytkowników 2.0TDI:)

A co do 5.2 fsi michok, to sory ale póki co nie stać mnie na takie wydatki :p

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
witam.
większość ma ten sam problem!! a to dla tego że 1 blokuje jakiś tam program skrzyni!!
w niektórych egzemplarzach tego niema, a niestety w niektórych jest. Użytkuje A6 C6 avant z 2008 rok sprowadzona z belgii 2.0 Tdi BRE. Przyśpieszenie jest lepsze ale tylko na lepszym paliwie i tu czuć różnice przy zwykłym ON a verwie. Zalej lepsze paliwo. Po drugie na biegu jałowym po wciśnieciu pedału gazu skazówka zatrzymuje się na 3000 tys. obr dalej nie idzie. a przy ruszaniu na około 1900 obr. koniec z mocą. Słyszałem że to program. Może ktoś się na tym zna. Automat by przładował, ty musisz szybko wajchować. Ja także zbieram się z zamiarem podniesienia mocy ale gdzieś na około 200km. czekam na zastrzyk got. pozdrawiam:)
Tak bedziesz mial rakiete ;p

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 08 lis 2012, 10:15

Ja też na pewno zafunduje mojej Audicy chiptuning, ale mnie najpierw czeka regeneracja turbiny lub jeśli środki finansowe pozwolą zakup turbiny CAHA 170KM i wtedy troszeczke wyżej podnieść moc niż do 170KM :) Może jakieś 190KM by wyszło ;)

matz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matz » 10 lis 2012, 00:25

Bedzie pasowac plug and play do 2.0 TDI ?

http://allegro.pl/show_item.php?item=27 ... d00be2ff62

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 10 lis 2012, 08:41

jesli twój silnik jest na pompowtryskach to podejdzie p&p a jesli masz już CR to szukaj CAHA i ona podejdzie p&p . Generalnie ciężko dostać BRD w dobrym stanie (żeby wstawała z dołu). Samo turbo i tak za wiele nie da trzeba wsadzić drugi IC lub jeden centralny .

czarlijwa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 20 lis 2012, 23:46
Lokalizacja: opole

Post autor: czarlijwa » 21 lis 2012, 00:19

Witam wszystkich ja tez jestem posiadaczem 2.0 tdi z 2008 r. i wlasnie mam podobny problem jak kolega , chodzi mianowicie o ten 1 bieg ze przy ruszaniu samochod jest poprostu slaby , dodam jeszcze ze to jest moj pierwszy samochod ktory jest zasilany dieslem , dodatkowo nie wiem czy to jest normalne ze predkosc max jest w granicach 220 km , jezeli tak to prosze o jakas wiadomosc ile wasze A6 pojada na max , pozdrawiam

saintdf

Post autor: saintdf » 24 lis 2012, 20:09

czarlijwa pisze:Witam wszystkich ja tez jestem posiadaczem 2.0 tdi z 2008 r. i wlasnie mam podobny problem jak kolega , chodzi mianowicie o ten 1 bieg ze przy ruszaniu samochod jest poprostu slaby , dodam jeszcze ze to jest moj pierwszy samochod ktory jest zasilany dieslem , dodatkowo nie wiem czy to jest normalne ze predkosc max jest w granicach 220 km , jezeli tak to prosze o jakas wiadomosc ile wasze A6 pojada na max , pozdrawiam

220 km/h? To się ciesz.Moj BRE ma w papierach V max. 205 i żyję.Z resztą po co Ci więcej?Paliwo dla Ciebie nadal jest tanie? <lol> Jeśli chodzi o pierwszy bieg.Czego Wy oczekujecie?To auto waży swoje i ma 140 koni!Wymiana turbiny na BRD na nic się zda jak chcecie szybciej przyspieszać na pierwszym biegu i wolnych obrotach.Moja BRD wstaje od 1800 obr/min i mi to wystarcza.Chip u mnie na 173 kucyki jest w pełni satysfakcjonujący lecz pamiętajcie,że nie samymi kucykami autko ożyje.Moment obrotowy panowie jest ważny.

maniekmf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2015, 15:49
Lokalizacja: norwegia

Post autor: maniekmf » 20 mar 2015, 10:04

witam potrzebuje rady co lepsze chip czy wgranie nowej mapy do 2,0 tdi 140km :) :shock:

Awatar użytkownika
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 20 mar 2015, 10:20

Tylko i wyłącznie mapa u tunera. Nie gotowiec kopiuj wklej. Przy okazji niech odłączą przepływke i egr - bedziesz zadowolony

maniekmf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2015, 15:49
Lokalizacja: norwegia

Post autor: maniekmf » 20 mar 2015, 12:08

Dzieki Karolsieradz

espaniol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 mar 2015, 17:37
Lokalizacja: Kietrz

Chip tuning

Post autor: espaniol » 29 mar 2015, 19:21

Panowie chce dorzucić sobie koników...posiadam 140km....przy 2.0 tdi mam ofertę na 170 km....proszę o opinie tych którzy maja to za sobą...czy warto??jakie jest wasze zdanie na ten temat pozdrawiam <mysli>

kasprzak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 31 maja 2014, 13:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kasprzak » 01 kwie 2015, 08:42

Zupełnie inne auto. Ja chipowałem niecały rok temu BRF 136KM. Wyszło 126KM/306Nm zmierzona na hamowni seria, a po modyfikacji 167KM/351Nm i serio warto.
Pozdrawiam!
A6 C6 Avant 2.0 TDI 2006 r. manual 126KM/306Nm seria @ 167KM/351Nm chip

espaniol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 mar 2015, 17:37
Lokalizacja: Kietrz

Post autor: espaniol » 01 kwie 2015, 20:46

kasprzak pisze:Zupełnie inne auto. Ja chipowałem niecały rok temu BRF 136KM. Wyszło 126KM/306Nm zmierzona na hamowni seria, a po modyfikacji 167KM/351Nm i serio warto.
kasprzak dzięki bardzo za odpowiedz,jestem na 101 % zdecydowany ,tylko jeszcze jedno ważne pytanko ,jak z zużyciem paliwa po zmianach??? <mysli>

kasprzak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 31 maja 2014, 13:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kasprzak » 01 kwie 2015, 21:47

Na trasie nie zauważyłem, a może nawet delikatnie spadło. Jedynie jak się bardziej dynamicznie po mieście pojeździ lub nerwowo w korkach to na pewno więcej, ale to nie są zauważalne wartości.
Pozdrawiam!
A6 C6 Avant 2.0 TDI 2006 r. manual 126KM/306Nm seria @ 167KM/351Nm chip

Awatar użytkownika
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 01 kwie 2015, 22:05

Warto - nie ma się co zastanawiać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga