Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BRE 2.0 140 KM] Chiptuning 2.0TDI

Silniki wysokoprężne
matz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matz » 02 lis 2012, 21:05

Myslisz, że jest rózniaca w mocy jak zalejesz verwy lub vpower? Litości...

Tylko do 3k Ci się wkręca? Może wyłącz ASR stary ;)

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 08 lis 2012, 10:15

Ja też na pewno zafunduje mojej Audicy chiptuning, ale mnie najpierw czeka regeneracja turbiny lub jeśli środki finansowe pozwolą zakup turbiny CAHA 170KM i wtedy troszeczke wyżej podnieść moc niż do 170KM :) Może jakieś 190KM by wyszło ;)

matz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: matz » 10 lis 2012, 00:25

Bedzie pasowac plug and play do 2.0 TDI ?

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 10 lis 2012, 08:41

jesli twój silnik jest na pompowtryskach to podejdzie p&p a jesli masz już CR to szukaj CAHA i ona podejdzie p&p . Generalnie ciężko dostać BRD w dobrym stanie (żeby wstawała z dołu). Samo turbo i tak za wiele nie da trzeba wsadzić drugi IC lub jeden centralny .

czarlijwa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 20 lis 2012, 23:46
Lokalizacja: opole

Post autor: czarlijwa » 21 lis 2012, 00:19

Witam wszystkich ja tez jestem posiadaczem 2.0 tdi z 2008 r. i wlasnie mam podobny problem jak kolega , chodzi mianowicie o ten 1 bieg ze przy ruszaniu samochod jest poprostu slaby , dodam jeszcze ze to jest moj pierwszy samochod ktory jest zasilany dieslem , dodatkowo nie wiem czy to jest normalne ze predkosc max jest w granicach 220 km , jezeli tak to prosze o jakas wiadomosc ile wasze A6 pojada na max , pozdrawiam

saintdf

Post autor: saintdf » 24 lis 2012, 20:09

220 km/h? To się ciesz.Moj BRE ma w papierach V max. 205 i żyję.Z resztą po co Ci więcej?Paliwo dla Ciebie nadal jest tanie? <lol> Jeśli chodzi o pierwszy bieg.Czego Wy oczekujecie?To auto waży swoje i ma 140 koni!Wymiana turbiny na BRD na nic się zda jak chcecie szybciej przyspieszać na pierwszym biegu i wolnych obrotach.Moja BRD wstaje od 1800 obr/min i mi to wystarcza.Chip u mnie na 173 kucyki jest w pełni satysfakcjonujący lecz pamiętajcie,że nie samymi kucykami autko ożyje.Moment obrotowy panowie jest ważny.

maniekmf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2015, 15:49
Lokalizacja: norwegia

Post autor: maniekmf » 20 mar 2015, 10:04

witam potrzebuje rady co lepsze chip czy wgranie nowej mapy do 2,0 tdi 140km :) :shock:

karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 20 mar 2015, 10:20

Tylko i wyłącznie mapa u tunera. Nie gotowiec kopiuj wklej. Przy okazji niech odłączą przepływke i egr - bedziesz zadowolony

maniekmf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2015, 15:49
Lokalizacja: norwegia

Post autor: maniekmf » 20 mar 2015, 12:08

Dzieki Karolsieradz

espaniol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 mar 2015, 17:37
Lokalizacja: Kietrz

Chip tuning

Post autor: espaniol » 29 mar 2015, 19:21

Panowie chce dorzucić sobie koników...posiadam 140km....przy 2.0 tdi mam ofertę na 170 km....proszę o opinie tych którzy maja to za sobą...czy warto??jakie jest wasze zdanie na ten temat pozdrawiam <mysli>

kasprzak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 31 maja 2014, 13:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kasprzak » 01 kwie 2015, 08:42

Zupełnie inne auto. Ja chipowałem niecały rok temu BRF 136KM. Wyszło 126KM/306Nm zmierzona na hamowni seria, a po modyfikacji 167KM/351Nm i serio warto.
Pozdrawiam!
A6 C6 Avant 2.0 TDI 2006 r. manual 126KM/306Nm seria @ 167KM/351Nm chip

espaniol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 mar 2015, 17:37
Lokalizacja: Kietrz

Post autor: espaniol » 01 kwie 2015, 20:46

kasprzak dzięki bardzo za odpowiedz,jestem na 101 % zdecydowany ,tylko jeszcze jedno ważne pytanko ,jak z zużyciem paliwa po zmianach??? <mysli>

kasprzak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 31 maja 2014, 13:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kasprzak » 01 kwie 2015, 21:47

Na trasie nie zauważyłem, a może nawet delikatnie spadło. Jedynie jak się bardziej dynamicznie po mieście pojeździ lub nerwowo w korkach to na pewno więcej, ale to nie są zauważalne wartości.
Pozdrawiam!
A6 C6 Avant 2.0 TDI 2006 r. manual 126KM/306Nm seria @ 167KM/351Nm chip

karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 01 kwie 2015, 22:05

Warto - nie ma się co zastanawiać.

slater7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 kwie 2015, 00:40
Lokalizacja: Czeladz/UK

Post autor: slater7 » 14 kwie 2015, 17:45

A panowie robil ktos 2.0 CAHA ? Posiadam takowa...i tak sie zastanawiam czy jej nie dlubnac...DPF poki co jest ok takze raczej bym zostawil...rozumiem ze powinno kolo 200KM wyskoczyc...z czego czytalem to w moim silniku szalu ni ma z wtryskami...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl