[ AJK 2.7 230 KM] brak mocy
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wystarczy że odłączysz te cienkie od podciśnienia i je zaślepisz,
króćca od DV nie musisz zaślepiać, tylko wężyki.
Ori DV są tak założone że jak odepniesz te wężyki to się same nie otworzą,
z reszta posprawdzaj sobie te wężyki bo może być któryś pęknięty,
tylko dobrze sprawdź, bo niekiedy bardzo ciężko zauwazyć
króćca od DV nie musisz zaślepiać, tylko wężyki.
Ori DV są tak założone że jak odepniesz te wężyki to się same nie otworzą,
z reszta posprawdzaj sobie te wężyki bo może być któryś pęknięty,
tylko dobrze sprawdź, bo niekiedy bardzo ciężko zauwazyć

być moze źle myślę ale czy jeśli te wężyki byłyby pęknięte to wtedy podcisnienie byłoby słabe i nie otworzyło by DV-ek i wtedy miałbym prawdopodobnie bład przeładowania, a to ze mam spadki mocy to bardziej pasowało by jakby DV-ki otwierały się za wcześnie albo nie domykały się wogóle
jeśli źle myślę to mnie poprawcie koledzy:)
aha i jeszcze jedno, tak się zastanawiam bo w jednym EGT mam elektronikę od SID-a i czy ma to jakiś wpływ ze moje auto jest po programie i np może być jakiś inny zakres działania EGT? jesli pisze glupoty to mnie wyprowadźcie z błędu.

jeśli źle myślę to mnie poprawcie koledzy:)
aha i jeszcze jedno, tak się zastanawiam bo w jednym EGT mam elektronikę od SID-a i czy ma to jakiś wpływ ze moje auto jest po programie i np może być jakiś inny zakres działania EGT? jesli pisze glupoty to mnie wyprowadźcie z błędu.

- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
zumak, płytka od Sida nie ma tu znaczenia,
jak nie ma błędu z EGT to jest sprawna.
Ja tez mam jedną Ori a jedna taką i problemu nie ma.
Dobrze myslisz
Ale jedno wyklucza drugie,
bo ja są pęknięte to się nie otworzą dv wogóle,
a jeśli by miały sie otwierać za wcześnie to sugeruje usterkę sterowania DV czyli zawór n249,
No chyba że jedno i drugie jest uszkodzone, czyli pęknięty wężyk i walnięty n249.
Bo zakładam że DV-ki sprawdziłeś i działaja dobrze.
jak nie ma błędu z EGT to jest sprawna.
Ja tez mam jedną Ori a jedna taką i problemu nie ma.
zumak pisze:być moze źle myślę ale czy jeśli te wężyki byłyby pęknięte to wtedy podcisnienie byłoby słabe i nie otworzyło by DV-ek i wtedy miałbym prawdopodobnie bład przeładowania, a to ze mam spadki mocy to bardziej pasowało by jakby DV-ki otwierały się za wcześnie albo nie domykały się wogóle

Dobrze myslisz

bo ja są pęknięte to się nie otworzą dv wogóle,
a jeśli by miały sie otwierać za wcześnie to sugeruje usterkę sterowania DV czyli zawór n249,
No chyba że jedno i drugie jest uszkodzone, czyli pęknięty wężyk i walnięty n249.
Bo zakładam że DV-ki sprawdziłeś i działaja dobrze.

DV-ki sprawdziłem tylko w taki sposób ze dmuchałem w otwór sterując DV-kami i czuć było opór, powietrze nie uciekało. jeszcze dzisiaj albo jutro odłączę waż od DV-ki którym powietrze wraca do obiegu i sprawdzę czy ładnie strzelają po odpuszczeniu gazu.
Zresztą te moje DV-ki mają może 8tys przebiegu tak samo jak i trójnik przy przepustnicy.
Zresztą te moje DV-ki mają może 8tys przebiegu tak samo jak i trójnik przy przepustnicy.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
DV-ki sprawdziłem i działają spoko,tzn na z wysokich obrotów strelają dobrze az niskikich słabo ale tak ma być chyba:)
A jeszcze jedno pytanie czy niezaadaptowana przepustnica mogła być przyczyną moich problemów?
Bo zrobiłem dzisiaj adaptację pojechałem sie przejechać tu zdziwienie bo na 6 biegu mogłem jechać juz ponad 220km/h
na więcej droga nie pozwalała.
Zobaczymy co bedzie jak założe nowy zawór N75,ma być w nastepnym tygodniu.
A jeszcze jedno pytanie czy niezaadaptowana przepustnica mogła być przyczyną moich problemów?
Bo zrobiłem dzisiaj adaptację pojechałem sie przejechać tu zdziwienie bo na 6 biegu mogłem jechać juz ponad 220km/h

Zobaczymy co bedzie jak założe nowy zawór N75,ma być w nastepnym tygodniu.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
własnie nie było żadnych błedów w ECU, zobacze co bedzie dalej ale szarpanie po odpuszeniu gazu nie ustało niestety.
Nie chce jechać na hamownie od razu bo każdy pomiar kosztuje,jak będę pewny że już z autkiem wszystko jest ok to wtedy znowu sie na hamownie wybiorę:)
Bo w sumie to nie wiem dlaczego miałaby nastąpić poprawa dzisiaj zaadaptowałem tylko przepustnice, zrobiłem test wyjść VAG-iem, wyjąłem zaworki DV i sprawdzałem wężyki ale wszytsko wydawało sie być w porzadku.
Nie chce jechać na hamownie od razu bo każdy pomiar kosztuje,jak będę pewny że już z autkiem wszystko jest ok to wtedy znowu sie na hamownie wybiorę:)
Bo w sumie to nie wiem dlaczego miałaby nastąpić poprawa dzisiaj zaadaptowałem tylko przepustnice, zrobiłem test wyjść VAG-iem, wyjąłem zaworki DV i sprawdzałem wężyki ale wszytsko wydawało sie być w porzadku.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza