Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Stukanie w zawieszeniu

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
kacper71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 cze 2010, 20:52
Lokalizacja: nowy sacz

Stukanie w zawieszeniu

Post autor: kacper71 » 27 paź 2012, 19:59

Witam

Panowie mam problem ,którego nikt nie potrafi zdiagnozować , problem polega na tym że podczas pokonywania poprzecznych nierówności z prędkością około 30-40 km słychać stukanie z lewej strony - przód , problem rownież występuje gdy jadę w dół po nierównej drodze i zacznę hamować pulsacyjnie , amortyzatory wymienione plus górne gumy , brak luzow na wachaczach , gumach drazka , lacznikach , nie wiem do czego się dalej czepiać

Pozdrawiam

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 29 paź 2012, 13:39

zobacz końcówki drążków i ewentualnie listwę tam możesz mieć owoc twojego stukania
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty :)
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu :)

Pioman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2012, 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pioman » 29 paź 2012, 16:04

Magiel luzów nie ma ?

Drażki całe ? Końcówki całe ??
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA :)
Plus DVD, ALU 17" z chrom :) i bla bla :)

kacper71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 cze 2010, 20:52
Lokalizacja: nowy sacz

Post autor: kacper71 » 29 paź 2012, 22:32

Witam

Auto prowadzi się idealnie , całe zawieszenie było rozmontowane do jednej części , nawet zdejmowany był drazek stabilizacyjny i zrobiona jazda próbna , nie wiem tylko jak sprawdzić bez demontażu te tuleje które są w sankach , a co do maglownicy - jeśli nie ma luzow to mimo wszystko może stukac ?
Pozdrawiam

Pioman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2012, 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pioman » 30 paź 2012, 11:35

Magiel czuć że stuka. Test nr.1 wchodzisz i na wspomaganiu stojac w miesjcu ruszasz enegricznie kiera prawo lewo, jak czujesz stukniecie albo luz wiekszy w prawo czy w lewo albo podobne zjawisko odczuwasz to masz wywaloną koncowke, drazek albo magiel. Potem zeby to zweryfikowac, złap za koncowke, jak jak daje rade prawo lewo do oporu nią zrobić nawet bez luzu tylko ze max od prawej do lewej dojdzie z puknieciem, to śmietnik, jak sztywna i płunna, to podobnie drążek plus do siebie do auta do siebie do auta, jak dobrze wszystko, to niech ktos kreci kierą jak w punkcie nr1 a ty słuchaj czy z magla nie ma niepokojacych odlosów.


Sanki nie wplywaja na stuki, ew trzeszczenie przy zluzowaniu.


Możesz sprawdzić wszystkie sforzenie podobnie jak koncowke, jak prawie bez oporu da sie prawo lewo nim zrobic ze nawet bez luzow ale puknie w obudowe, to juz ma sznase stukac. Poza tym gumy, moga byc nie zerwane, ale jak jest wyrobiona za miekka, to moze przeniesc za bnardzo element w prawo lewo do tyłu itd i doprowadzić do stuku. Sprawdż też przeguby, ew poduche skrzyni
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA :)
Plus DVD, ALU 17" z chrom :) i bla bla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja