Witam
Panowie mam problem ,którego nikt nie potrafi zdiagnozować , problem polega na tym że podczas pokonywania poprzecznych nierówności z prędkością około 30-40 km słychać stukanie z lewej strony - przód , problem rownież występuje gdy jadę w dół po nierównej drodze i zacznę hamować pulsacyjnie , amortyzatory wymienione plus górne gumy , brak luzow na wachaczach , gumach drazka , lacznikach , nie wiem do czego się dalej czepiać
Pozdrawiam
Stukanie w zawieszeniu
Witam
Auto prowadzi się idealnie , całe zawieszenie było rozmontowane do jednej części , nawet zdejmowany był drazek stabilizacyjny i zrobiona jazda próbna , nie wiem tylko jak sprawdzić bez demontażu te tuleje które są w sankach , a co do maglownicy - jeśli nie ma luzow to mimo wszystko może stukac ?
Pozdrawiam
Auto prowadzi się idealnie , całe zawieszenie było rozmontowane do jednej części , nawet zdejmowany był drazek stabilizacyjny i zrobiona jazda próbna , nie wiem tylko jak sprawdzić bez demontażu te tuleje które są w sankach , a co do maglownicy - jeśli nie ma luzow to mimo wszystko może stukac ?
Pozdrawiam
Magiel czuć że stuka. Test nr.1 wchodzisz i na wspomaganiu stojac w miesjcu ruszasz enegricznie kiera prawo lewo, jak czujesz stukniecie albo luz wiekszy w prawo czy w lewo albo podobne zjawisko odczuwasz to masz wywaloną koncowke, drazek albo magiel. Potem zeby to zweryfikowac, złap za koncowke, jak jak daje rade prawo lewo do oporu nią zrobić nawet bez luzu tylko ze max od prawej do lewej dojdzie z puknieciem, to śmietnik, jak sztywna i płunna, to podobnie drążek plus do siebie do auta do siebie do auta, jak dobrze wszystko, to niech ktos kreci kierą jak w punkcie nr1 a ty słuchaj czy z magla nie ma niepokojacych odlosów.
Sanki nie wplywaja na stuki, ew trzeszczenie przy zluzowaniu.
Możesz sprawdzić wszystkie sforzenie podobnie jak koncowke, jak prawie bez oporu da sie prawo lewo nim zrobic ze nawet bez luzow ale puknie w obudowe, to juz ma sznase stukac. Poza tym gumy, moga byc nie zerwane, ale jak jest wyrobiona za miekka, to moze przeniesc za bnardzo element w prawo lewo do tyłu itd i doprowadzić do stuku. Sprawdż też przeguby, ew poduche skrzyni
Sanki nie wplywaja na stuki, ew trzeszczenie przy zluzowaniu.
Możesz sprawdzić wszystkie sforzenie podobnie jak koncowke, jak prawie bez oporu da sie prawo lewo nim zrobic ze nawet bez luzow ale puknie w obudowe, to juz ma sznase stukac. Poza tym gumy, moga byc nie zerwane, ale jak jest wyrobiona za miekka, to moze przeniesc za bnardzo element w prawo lewo do tyłu itd i doprowadzić do stuku. Sprawdż też przeguby, ew poduche skrzyni
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA
Plus DVD, ALU 17" z chrom
i bla bla 
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA

Plus DVD, ALU 17" z chrom

