
Mam taka sytuacje, a dokladnie moj kumpel. Kupil samochod z silnikiem AJM dokladnie to jest to A4 B5 01r. (od 2008r. w polsce przywieziona z Holadni <weed>) z przebiegiem 400tys tak ze wg. mnie przebiej juz naaaprawde spory tym bardziej patrzac na wady takie jak pekajace glowice w tego typu silnikach ale jak sprzedajacy mowil ze kpl remont silnika(glowica pierscienie panewki itp.) byly robione jakies 40tys. temu wiec nie bylo by tak zle


Ale najwazniejsze silnik niestety(moim zdaniem) te 40tys. jezdzi na polsyntetyku (sprzedajacy smial sie ze mnie jak mowilem ze powinnien do smierci jezdzic na pelnym syntetyku nie mowiac o normie 505.01) ii tu pytanie czy zmieniac go teraz na full sytetyk z norma 505.01? Co Wy o tym myslicie ? Mysle ze te 40kkm ktore juz zrobil na polsynt. to chyba az mu nie zaszkodzily

Mysle ze ktos z forum wypowie sie jakos pozytywnie i utwierdzi mnie w tym ze napewno silnik powienien smigac na 505.01

Pozdro