Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C5] Czy możliwa jest wymiana samych tulei wahaczy?

Zawieszenie
Roger_35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 17 wrz 2008, 16:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Roger_35 » 09 gru 2010, 08:38

Fascynat pisze:Roger_35

Tak w celu sprostowania pragne Cię poinformować że nikogo w błąd nie wprowadzam..

Zawieszenie wielowachaczowe jest konstrukcyjnym rozwinięciem zawieszenia typu McPerson..
C5 Posiada kolumne McPersona powiększoną o dodatkowe wachacze stabilizująco prowadzące..

Kolumne McPersona jako całość stanowi amortyzator teleskopowy który posiada w obudowie mocowanie sprężyny śrubowej..

Sorry za to OT tak w ogóle, ale jeśli już twierdzisz, że to jest rozwinięcie macphersona, to już chyba macphersonem nie jest, tak? Jeśli masz wątpliwości napisz do Piotrusia, lepszego eksperta nie znam.


____________
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 10 gru 2010, 09:24

Ok. Tuleje wymienione, to bylo to. Trafiony i bloga cisza

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 12 gru 2010, 19:43

nie ważna ilośc wachaczy .
mc person = mocowanie amortyzatora wewnątrz kolumny zwrotnicy.
a6 c5 nie ma nic wspólnego z mc personem
po względem zawiasu bliżej jej do poloneza niż do golfa

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 07 mar 2011, 19:59

Aaa teraz ku przestrodze. Wymieniłem tuleje jak widzicie 10-12 2010r. Dziś mamy 07-03 2011. Czyli 3 miesiące. Wymiana tuleji mnie kosztowała i ile dobrze pamiętam 350zł. No i jestem już umówiony na wymianę całych wahaczy. Bo tuleje dobre, ale sworznie stare. Wszystko się powybijało i stuka jak 5 orkiestra bębnowa... Czyli reasumując. Kosztowało mnie to 350 + 700= 1050zł. Tak moja oszczędność 350zł, przerodziła się w stratę 350zł :)
Nie wymieniajcie nigdy samych tuleji. Macie wtedy 90 dni spokoju! :D

rumiii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 sie 2011, 11:08
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: rumiii » 13 wrz 2011, 12:54

-=Rafal=- pisze:Aaa teraz ku przestrodze. Wymieniłem tuleje jak widzicie 10-12 2010r. Dziś mamy 07-03 2011. Czyli 3 miesiące. Wymiana tuleji mnie kosztowała i ile dobrze pamiętam 350zł. No i jestem już umówiony na wymianę całych wahaczy. Bo tuleje dobre, ale sworznie stare. Wszystko się powybijało i stuka jak 5 orkiestra bębnowa... Czyli reasumując. Kosztowało mnie to 350 + 700= 1050zł. Tak moja oszczędność 350zł, przerodziła się w stratę 350zł :)
Nie wymieniajcie nigdy samych tuleji. Macie wtedy 90 dni spokoju! :D
Wielkie dzięki za ten post, bo właśnie byłem w trakcie poszukiwań tulei i coś mnie tknęło, żeby poszukać jakichś info w tej sprawie...no i proszę:) W takim razie kupuję cały przedni dolny wahacz.
Jeszcze tylko pytanie, czy oprócz lemfordera, są jeszcze jakieś firmy godne uwagi, czy nie zawracać sobie głowy innymi?
Jeśli nie wiesz jak postąpić, to na wszelki wypadek postąp uczciwie:)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 13 wrz 2011, 14:13

TRW FEBI I LMO. Ja osobiście bym montował tylko LMO. Ale to zależy od gustów klienta :)

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 14 wrz 2011, 18:11

a jak się koledzy zapatrują na meyle, cenowo żadna rewelacja i wiem że to pakowacz ale podobno mają towar całkiem dobrej jakości i dają 4 lata gwarancji ( pewnie i tak ciężko byłoby zareklamować choćby po roku ale jednak), miał ktoś z tym do czynienia?

długi2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Imię: Kuba
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi2 » 14 wrz 2011, 19:43

Ja mam LMO założone , jeżdżę na nich 2 lata i zero luzów. Polecam <radocha>
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
Obrazek

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 15 wrz 2011, 23:14

dlugasek1980 pisze:Ja mam LMO założone , jeżdżę na nich 2 lata i zero luzów. Polecam <radocha>
co do tego to jestem przekonany na 100% ale interesują mnie też inne rozwiązania i może ktoś spotkał sie z tym o czym pisałem

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 16 wrz 2011, 00:07

grzałka, jak już to bym celował w TRW lub FEBI. Meyle średnio wypadają po opiniach.. Prawie jak typowe sprzedażówki :|

Awatar użytkownika
robert73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 05 lis 2010, 13:34
Lokalizacja: lublin

Post autor: robert73 » 16 wrz 2011, 14:19

ja zakładałem góra lmo dół trw i jak narazie spoko 4000 tyś i cisza i oby tak dalej <okok>

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 23 paź 2012, 15:58

Nie polecam FEBi !!!

Po 15kkm tuleje dolnych wahaczy luźne, końcówki mają za miekkie gumy".

Nie wiem jak sworznie i korci mnie wymiana samych tulei.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja