witam wszystkich i prosze o pomoc bo juz sam nie wiem o co chodzi moze od poczatku mam audi c6 3.0tdi 2005 po wymianie klockow hamulcowyh zaczely dziac sie jaja klocki zaczely nie odbijac podczas jazdy.hamulce sa zyleta ale podczas jazdy gdy hamuje to pedal hamulca czasami robi sie coraz twardszy i potem samochod chamuje prawie tylko na dotkniecie hamulca i czuc jak klocki prawdopodobnie trzymaja.po zatrzymaniu sie na poboczu i wcisnieciu hamulca do konca ze dwa razy wszysko wraca do normalnosci i znowu powraca za jakis czas.na forum czytalem ze moze serwo ale na wylonczonym silniku jak podpompuje hamulec i trzymam gdy wloncze silnik to hamulec whodzi normalnie do podlogi wiedz pisza ze serwo ok juz nie mam pojecia co to moze byc pomocy?dodam jeszcze ze pompe hamulcowa wymienialem jakis rok temu.dodam jeszcze ze czasami wlancza sie esp/abs i hamulec reczny na kompie wyszlo 00526 ale tak bylo juz przed wymiana klockow i przed tem klocki nie trzymaly prosze o pomoc
[ Dodano: 2012-07-07, 15:24 ]
wracajac do tematu jadac dzisiaj do pracy po autostradzie nie dotykajac hamulca bylo wszystko ok ale tylko
delikatni dotklem hamulec tylnie kola zaczely hamowac i pedal zrobil sie twardy dotklem jeszcze raz
to zaczol jeszcze bardziej hamowac tak jag by klocki nie odbijaly zaczymalem sie wcislem dwa razy
hamulec do konca i odpuscily jak uwazacie co to
[ A6 C6] klocki nie odbijaja
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 20 lut 2012, 16:44
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szkocja
a prowadnice wyczyszczone dokladnie przy wymianie klockow? czy tyl klocki byly wymienione wedlug procedury tj z uzyciem kompa do zwolnienia zaciskow czy jakos druciarskim sposobem? a moze klocki zle dobrane? w sensie rozmiaru?
bo w c6 wystepuje multum rozmiarow, brales nr PR z wlepki w ksiazce lub bagazniku przy zakupie klockow?
P.S bez urazy ale ort az kole w oczy, warto skorzystac z sprawdzenia pisowni (u gory po prawej stronie)
Pozdrawiam

P.S bez urazy ale ort az kole w oczy, warto skorzystac z sprawdzenia pisowni (u gory po prawej stronie)
Pozdrawiam
najlepszy i najwiękrzy forum na Audi A6 --? https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
ja u mnie tez zauwazylem ze tylne taczne sa dosc cieple a przednie zimne.
to bylo po pzrejechaniu jakies 15km.
rowniez przy wymianie kol na zimowe, przednimi tarczami mozna bylo dosc lekko krecic w porownaniu do tylnych ktore juz troche ciezej chodzily.
Hamulce tyl kmplet wymieniony 7000km temu z vcds i sa firmy ate z PR z ksiazki serwisowej.
ile auto mozeprzez to wiecej palic?
to bylo po pzrejechaniu jakies 15km.
rowniez przy wymianie kol na zimowe, przednimi tarczami mozna bylo dosc lekko krecic w porownaniu do tylnych ktore juz troche ciezej chodzily.
Hamulce tyl kmplet wymieniony 7000km temu z vcds i sa firmy ate z PR z ksiazki serwisowej.
ile auto mozeprzez to wiecej palic?
ja dalej borykam sie z problemem trzymania tylnych zaciskow po wymianie tarcz i klockow miesiac temu wczoraj kupilem nowe klocki znowu poniewaz te z przez miesiaca maja juz 4mm dodam ze prowadnice chodza idealnie i sa nasmarowane jezdzilem z odblokowanym recznym w vcds i dalej trzymaja wiec reczny wykluczony pozniej zamowione zestawy naprawcze dedykowane do a6 tj wszystkie gumki do zacisków, po wymianie dalej to samo, hamulce odpowietrzone dobrze i dalej to samo - przychodzi mi na mysl jeszcze tylko korektor sily hamowania tylko czy w tym aucie jest i gdzie umiejscowiony to jeszcze nie wiem