[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
No to ładnie chętnie bym się taką rakietą przejechał ale narazie pozostaje życzyć ci powodzenia w modyfikacjach ja sie w swoim zatrzymałem na 300kM i to chyba narazie było by na tyle bo fundusze nie pozwalają bardziej się rozwinąć pozdro
FIAT 126P
VW MK II GTI 1,8 16V
VW MK IV 1,9 TDI
AUDI A6 2,7 T 230/300KM
https://a6klub.pl/a6c5avant-27bt-vt3 ... htm#385579
VW MK II GTI 1,8 16V
VW MK IV 1,9 TDI
AUDI A6 2,7 T 230/300KM
https://a6klub.pl/a6c5avant-27bt-vt3 ... htm#385579
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Generalnie w planach trochę się pozmieniało,
i zrezygnowałem z modzenia na 700+ po dłuższym namyśle.
Z taką mocą było by ciężko użytkować auto na codzień,
oraz kosztowało by to furę dukatów
A i teraz jest nie wiele miejsc żeby wykorzystać ta moc która posiada obecnie
Finalnie auto dostało nowy silnik po całkowitym remoncie,
do tego nowe głowice z silnika 2.8 po regeneracji z całym osprzętem nowym (napinacze,hydraulika itp.)
Nowe customowe kolektory z kwasu o 2 razy większym przepływie,
oraz wiele mniej ważnych detali
Po wszystkim poleci na ostatnie strojenie żeby wykrzesać z tego ile się da
i zrezygnowałem z modzenia na 700+ po dłuższym namyśle.
Z taką mocą było by ciężko użytkować auto na codzień,
oraz kosztowało by to furę dukatów
A i teraz jest nie wiele miejsc żeby wykorzystać ta moc która posiada obecnie
Finalnie auto dostało nowy silnik po całkowitym remoncie,
do tego nowe głowice z silnika 2.8 po regeneracji z całym osprzętem nowym (napinacze,hydraulika itp.)
Nowe customowe kolektory z kwasu o 2 razy większym przepływie,
oraz wiele mniej ważnych detali
Po wszystkim poleci na ostatnie strojenie żeby wykrzesać z tego ile się da
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga