Witam
Mam spory wyciek oleju w miejscu gdzie metalowy przewód smarowania turbiny wchodzi w turbine. a dokładnie tam gdzie ów przewód wkręcony jest w króciec. wygląda to tak jak by ciśnienie wypychało olej w góre przewodu. zdjąłem ten przewód,delikatnie przeczyściłem drobnym papierem ten stożek,który wchodzi w króciec i skręciłem ponownie. jednak nie przyniosło to efektu.
Ktoś tam mi mówił,że daje się jakąś podkładke pod ten stożek,ale sam dokładnie nie wiedział co i jak.
Czy ktoś z Szanownych Kolegów miał do czynienia z tym problemem?
Pozdrawiam
[ AFN 1.9 110 KM] cieknie smarowanie turbiny
długi ta "śruba" to zwykły nypel wkręcony w turbo, sam myślałem kiedyś że to może zaworek zwrotny jest tak: na turbo podkładka potem ten nypel a na to przychodzi już ta nakrętka z BARYÂŁÂĄ ZACISKOWÂĄ na rurce.. i wg mnie o ile miedziana podkładka nie jest trefna to rurka odkształciła się od baryłki i nic tu po mocniejszym dokręcaniu.. albo szukaj całej nowej rurki jak masz czas.. albo uszczelnij taśmą teflonową
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
aras123, rurka ma na tyle zapasu że obcinka 7 mm nie przeszkadza, jest podparta opaską przy głowicy wystarczy delikatnie naciagnąć i wyprofilować aby nie była naprężona. Bywa tak że co druga sztuka jest nie do odkręcenia z nypla i wtedy się skręca wtedy pozostaje cięcie tuż nad śrubunkiem bo takto trzebaby wymieniać na nową
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga