Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AVF 1.9 131 KM] sztangielka

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
mariog2012
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 24 cze 2012, 19:04
Lokalizacja: Stalowa Wola

[ AVF 1.9 131 KM] sztangielka

Post autor: mariog2012 » 12 paź 2012, 20:58

Chciałbym powitać i zapytać o sztangielkę pod gruchą a mianowicie czy na biegu jałowym silnika sztangielka powinna się ruszać czy nie, bo w moim aucie ani drgnie.
A przy okazji drugi temat: zauważyłem na powierzchni filtra paliwa ropę zgromadzoną dookoła tego rowka i nie wiem skąd przecieka. Może ktoś miał podobny przypadek. <mysli>

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 12 paź 2012, 22:12

po rozruchu silnika sztanga ma zostać wciągnięta i stać nieruchomo , dopiero po przegazówce elektrozawór ją wysterowuje zmieniając geometrie łopatek
co do wycieku ropy to sprawddż węże paliwowe na filtrze ,ewentualnie delikatnie skróć i załóż nowe opaski
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

mariog2012
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 24 cze 2012, 19:04
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: mariog2012 » 13 paź 2012, 17:44

Dzięki. Wczoraj kolega gazował a ja obserwowałem sztangę i ani drgnęła. Zaczynam mieć problemy z brakiem mocy i poszukuję przyczyn. Najlepiej byłoby oczywiście podpiąć Vaga, ale nikt ze znajomych go nie ma. Z kolei ja mógłbym mieć vaga na swoim laptopie, ale mam zainstalowany windows 7 a vag nie chce chodzić pod siódemką i kółko się zamyka. Patrzyłem po wężykach, ale wszystko jest na swoim miejscu, nic nie syszy. Jedyne co widać to usmarowany ERG. Natomiast jazda wygląda tak, że auto zbiera się dopiero po 2000 obrotów. Przy ruszaniu nie ma kompletnie zrywu nawet jak przybutujesz. A po 120 km/h odcina turbo i po jeździe. Nie wiem czego się czepić. Miałem kiedyś A4 110 PS i też problemy z mocą. Teraz mam A6 i to samo.... Jakieś fatum :( . W lipcu wymieniałem rozrząd, później byłem na urlopie nad morzem i autko chodziło jak złoto (miałem okazję go przetestować). A od 2 tygodni kicha

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja