Stuki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 mar 2012, 18:35
- Lokalizacja: Lublin
Stuki
Mam taki problem, na postoju przy włączonym silniku jak kręce kierownicą to coś puka co to może być podpowie ktoś?
A6 c5 1988r
A6 c5 1988r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 mar 2012, 18:35
- Lokalizacja: Lublin
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 mar 2012, 18:35
- Lokalizacja: Lublin
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
- Imię: Włodzimierz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Kolega kiedyś sprawdzał punto na szarpakach na stacji diagnostycznej, bo ewidentnie pukało w zawieszeniu i gościu powiedział, że jest OK.
Gdyby nie uparł się znaleźć (widziałem drogę do jego domu - zawieszenie robił co roku) pewnie by nic nie znalazł.
Reasumując jak się diagnosta nie przyłoży to nic nie znajdzie ,a będzie pukać.
Gdyby nie uparł się znaleźć (widziałem drogę do jego domu - zawieszenie robił co roku) pewnie by nic nie znalazł.
Reasumując jak się diagnosta nie przyłoży to nic nie znajdzie ,a będzie pukać.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia... 298kM 600Nm quattro
kolego zobacz jeszcze tak : bez uruchamiania silnika kręć szybko kierownicą raz w prawo raz w lewo -poproś kogoś niech posłucha na zewnątrz auta czy słychać stuki : jeśli słychać to bym obstawiał końcówki drążków ( na diagnostyce może nie wykazać przy wielo-wahaczowym zawieszeniu jakie mamy w autkach) może być też maglownica ale to już ostateczność. Koszt tych drążków hmm coś koło 90zł sztuka x2 Febi Bilstein z wymianą jakoś 270zł wychodzi plus ustawienie zbieżności .
Jeśli się mylę to sorki może jeszcze ktoś coś z kolegów z większa praktyką pomoże.
Pozdrawiam.
Jeśli się mylę to sorki może jeszcze ktoś coś z kolegów z większa praktyką pomoże.
Pozdrawiam.
----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
tak naprawdę bez rozbierania to ciężko cokolwiek sprawdzić, przerabiałem też i u siebie. coś pukało i stukało postanowiłem wymienić wszystkie wahacze i końcówki drążków aby mieć spokój i pewność. po rozebraniu wszystkiego okazało się że jeszcze do wymiany drążki kierownicze bo też były wyrobione i mogły stukać a przy luzie na końcówkach praktycznie nie do stwierdzenia na skręconym aucie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 mar 2012, 18:35
- Lokalizacja: Lublin
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Z tego opisu wynika, że chodzi o końcówkę drążka. Część gwintowana jest zacisnieta w tej drugiej poprzez wkładkę gumową. Z czasem guma się wyrabia i jedno zaczyna się ruszać względem drugiej częścigrzegorzdybala pisze:dzięki wielkie za podpowiedzi, chyba znalazłem problem wydaje mi sie ze to drążek się wyrobił albo coś bo tam na łączeniu jak wchodzi w końcówke tak jakby to latało jakby gwintu nie było , troche kijowo opisałem ale nie wiem jak to wytłumaczyć.

Części samochodowe online - Motostacja pl
STUKI
Witam . Audi A6 C5 . U mnie pojawiają się stuki , byłem u diagnosty , stwierdził luzy na końcówce drążka , po wymianie jest to samo . Inny stwierdził że maglownica , czasami podczas hamowania , kierownica drży , na nierównościach słychac stuki po stronie kierowcy . Pozdrawiam .
Witam
Odświeżę lekko temat stuków.
Ja mam lekkie stuki w trakcie jazdy jak szybko przekręcę w lewo a później w prawo, proszę bardziej doświadczonych kolegów cóż to może być.
Drugi natomiast problem jest z drganiami na kierownicy powyżej 50km do 100km kierownica drży przy przyśpieszaniu za to gdy zdejmę nogę z gazu wręcz lata w rękach.
Auto jest świeżym nabytkiem i o dziwo jak wracałem po zakupie tego nie było albo nie tak odczuwalne.
Co przypilnować na stacji żeby sprawdzili, jakie mogą być powody ?
Ps. Diagnosta dopiero w poniedziałek
Odświeżę lekko temat stuków.
Ja mam lekkie stuki w trakcie jazdy jak szybko przekręcę w lewo a później w prawo, proszę bardziej doświadczonych kolegów cóż to może być.
Drugi natomiast problem jest z drganiami na kierownicy powyżej 50km do 100km kierownica drży przy przyśpieszaniu za to gdy zdejmę nogę z gazu wręcz lata w rękach.
Auto jest świeżym nabytkiem i o dziwo jak wracałem po zakupie tego nie było albo nie tak odczuwalne.
Co przypilnować na stacji żeby sprawdzili, jakie mogą być powody ?
Ps. Diagnosta dopiero w poniedziałek
Nowy posiadacz Audi 
A6 C5 Avant '98 2.8 ALG Tip LPG ESGI

A6 C5 Avant '98 2.8 ALG Tip LPG ESGI