Witam
Poniżej podaję link do tematu gdzie są moje logi (z przed kilku miesięcy ale może starczą, jak nie zrobię nowe), chodzi mi głównie o korekcję sprawdzenia wtrysków 013, 014. Czy jest możliwe że te wartości są takie, gdyż rozrząd mógł być ustawiany na "farbkach" a nie na blokadach?
Jak istnieje taka możliwość to czy jest dużo roboty przy sprawdzeniu ustawień rozrządu? Wiem że ustawienie rozrządu robi się wg opisu:
a6-c5-25-tdi-cechy-rozrzadu-vt10325.htm ... 948fcb2d75
Pytanie tylko czy jak silnik jest poskładany i normalnie użytkowany czy jest dużo pracy przy sprawdzeniu teraz ustawień? Czy jest ktoś z okolic kto mógłby mi przy tym pomóc (zrobić) i ma blokady do silnika? Może orientuje się ktoś ile takie sprawdzenie kosztowałoby np u Daneckiego?
Link do logów:
-a6-c5-logi-po-regulacji-kata-wtrysku-p ... t42294.htm
Pozdrawiam i DZIęKI
			
			
									
									
						[ AFB 2.5 150 KM] [ A6 C5] Sprawdzenie ustawienia rozrządu
- 
				
				PAUL_2,5TDi
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 38
- Rejestracja: 23 kwie 2009, 13:04
- Lokalizacja: Rybnik
Siemanko   
 
Niema z tym duzo pracy chyba ze niemasz kanalu to troche wiecej bo jakos pod auto trzeba sie wtedy dostac 
 
Blokade walu to wiesz jak, a z walkow no to mozesz tak jak teoria pisze czyli wykrecajac vakumpompe(podcisnienia) z lewej rzedu cylindrow i wkladasz plytke, a z prawej zaslepke ktora znajduje sie jakby w tym miejscu gdzie powinna byc vakum pompa ale w jej miejsce wlasnie jest taki jakby czarny plaski simmering w ktorego sie wbijasz i wypruwasz(jedno razowy) lub sciagasz ostatnia pol panewke walka i wtedy wyciagasz te zaslepke bez uszkodzenia (dokrecasz pol panewke potem spowrotem sila 15Nm!)
W sumie mozesz sciagnac obydwie pokrywy zaworow i skontrolowac walki i dziwgienki 
 
A takie korekcje wtryskiwaczy raczej nie swiadcza o zle ustawionym rozrzadzie
			
			
									
									
						 
 Niema z tym duzo pracy chyba ze niemasz kanalu to troche wiecej bo jakos pod auto trzeba sie wtedy dostac
 
 Blokade walu to wiesz jak, a z walkow no to mozesz tak jak teoria pisze czyli wykrecajac vakumpompe(podcisnienia) z lewej rzedu cylindrow i wkladasz plytke, a z prawej zaslepke ktora znajduje sie jakby w tym miejscu gdzie powinna byc vakum pompa ale w jej miejsce wlasnie jest taki jakby czarny plaski simmering w ktorego sie wbijasz i wypruwasz(jedno razowy) lub sciagasz ostatnia pol panewke walka i wtedy wyciagasz te zaslepke bez uszkodzenia (dokrecasz pol panewke potem spowrotem sila 15Nm!)

W sumie mozesz sciagnac obydwie pokrywy zaworow i skontrolowac walki i dziwgienki
 
 A takie korekcje wtryskiwaczy raczej nie swiadcza o zle ustawionym rozrzadzie

 
							









 
 
