Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL C5 V6] duże spalanie LPG

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 07 paź 2012, 00:49

arczi1987, spróbuj zatankować gaz na innej stacji. Brzmi może śmiesznie, ale uwierz mi gaz gazowi nie równy.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 07 paź 2012, 10:20

arczi1987,
Jeśli masz dostęp do vaga to zerknij jakie masz korekty długie po jeździe na lpg, bo może wtryski już rozkalibrowane i leją.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 08 paź 2012, 16:47

metyoo pisze:arczi1987, spróbuj zatankować gaz na innej stacji. Brzmi może śmiesznie, ale uwierz mi gaz gazowi nie równy.
dokładnie, Polska to dziki kraj
na temat jakości LPG mogłem się ostatnio przekonać i oto krótka nota
zatankowane na granicy PL-DE do fula czyli 57L i zrobione 333km
ta sama trasa odwrotna zatankowane w DE i jazda do granicy w tym samym miejscu tankowane
zatankowane 57L zrobione 330km dolałem tylko 41,5L
aż nie mogłem uwierzyć
opcja pierwsza 17,1L
opcja druga 12,5L

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 09 paź 2012, 00:26

goly191, ja ci powiem lepszy numer. Zatankowany w anglii 48ltr. Zrobione 330km w trasie, w polsce na granicy do tankowany do pełna ok 40ltr. i zrobione grubo ponad 350km 50% autostrada 50% zwykłe drogi o wiele dynamiczniej niż w anglii i jeszcze jakieś opary zostały, więc z naszym gazem wcale tak źle nie jest <okok>

barman40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 10 paź 2012, 00:03
Lokalizacja: zachodniopom

Post autor: barman40 » 10 paź 2012, 09:21

witam wszystkich i pozdrawiam ( bo jestem tu nowy )

podpinam się pod temat spalania :
u mnie wygląda to tak :
100% miasto 16 l lpg
trasa ( autostrada ) do 120 km/h 10,5 lpg
140-150 km/h 13.0 lpg

a6 avant 2.4 tiptr.lpg 230.000 km
c4 2.3 lpg 650.000
c4 2.5 tdi 380.000
c5 2.5 tdi 215.000 ( nigdy wiecej )
c5 2.4 lpg 550.000
c5 2.4 lpg 230.000

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 10 paź 2012, 09:59

barman40 pisze:witam wszystkich i pozdrawiam ( bo jestem tu nowy )

podpinam się pod temat spalania :
u mnie wygląda to tak :
100% miasto 16 l lpg
trasa ( autostrada ) do 120 km/h 10,5 lpg
140-150 km/h 13.0 lpg

a6 avant 2.4 tiptr.lpg 230.000 km
No i co źle?? 1,5 tony żelastwa z automatem, ciesz się człowieku :)

barman40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 10 paź 2012, 00:03
Lokalizacja: zachodniopom

Post autor: barman40 » 10 paź 2012, 10:09

witam Cię, no nie miałem na myśli narzekania , raczej rzetelna informacja dla porównania. wręcz przeciwnie uważam ten wynik za adekwatny do tego auta i ciekaw jestem jak to wygląda w następcy c6 z tym samym silnikiem.
c4 2.3 lpg 650.000
c4 2.5 tdi 380.000
c5 2.5 tdi 215.000 ( nigdy wiecej )
c5 2.4 lpg 550.000
c5 2.4 lpg 230.000

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 10 paź 2012, 10:32

W C6 może być więcej, bo jest raczej cięższe. Jeszcze zależy czy ośka, czy quattro.

laszek_87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 kwie 2012, 18:20
Lokalizacja: Żyrardów/Mazowieckie

Post autor: laszek_87 » 10 paź 2012, 10:33

Witam.
wracajac do tematu spalania w mojej niuni, zrobilem w zeszlym tygodniu dluzsza trase czyli 400 z groszem w jedna, 200 po okolicy i 400 powrot. W tamta strone zalalem 89,75l w butle 90l i zrobilem na tym 650km czyli jakies 13,8l/100 przy jezdzie w trasie w granicach 100-120km/h bez szalu, bez ostrej jazdy a napowrocie przebitka na tip i troche ostrzej 160-180km/h i zrobilem na 89,4l 600km, troche lipa bo na poczatku w takiej trasie przy bucie niedzy miastami 180-200km/h miescilem sie w 12-13l na setke, w miescie jest troche gorzej, przy spokojnej jezdzie 24-26l na 100km a wczesniej miescilem sie w 15l, na poczatku chodzi mi o przelom od stycznia do maja tego roku. przed powrotem rozbieralem parownik zeby go wyczyscic? myslalem ze cos pomoze, reduktor KME Silver. przed wyjazdem bylem na regulacji i przy bucie cisnienie na reduktorze spada od 1,29bara do 0,8bara, przy ustawieniu cisnienia na nie cale 1,2bara wywalalo po przejechaniu jakis 5 km blad wtrysku gazu, raz wywalilo ze trzeci a pozniej ze piaty, po ustawieniu cisnienia na nie cale 1,3 bara problemu nie ma z bledami wtryskow ale co zrobic z tym spalaniem? I wczesniej bylo jak jej depnalem i przekroczyla 5tysi to tak jak w turbo dieslu takie kopniecie mocy a teraz to tak opornie idzie, wywalilem katy i wstawilem strumienice bo jeden siewysypal i myslalem ze moze flaki zapchane ale bez efektow :-/ macie jakies pomysly? swieczki wymienialem na wiosne na NGK 2 elektrodowe, jeden gazownik powiedzial mi ze koncern Audi VW musi jezdzic na 3 elektrodowych

[ Dodano: 2012-10-10, 10:38 ]
Regulacje gazu robilem przed wyjazdem w trase, czasy wtryskow gazu byly duzo dluzsze niz beny, tak gazownik powiedzial ale jedyne co mogl tam poszperac to zmiane czulosci wtryskow i wzbogacenie przy przyspieszaniu ale jak zmienic w tym szajsie OMVL czas wtryskow gazu? bo z tego co widzialem to nie udalo mu sie zmienic czasow wtrysku gazu.

sorki za bledy ale pisze z fona ;)

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 10 paź 2012, 10:43

Pali więcej niż moja :(, może ci się pomyliło i wpisałeś 2.4 w profil, a pod maską siedzi 4.2 ;)
Zmień gazownika !!!
1. pad ciśnienia o 1/2 b to za dużo :(, wskazany drugi reduktor, albo wymiana tego co masz na wydajniejszy.
2. czas wtsrysku gazu jest regulowany za pomocą mnożnika, ale ten Twój gaziarz chyba tego nie ogarnia :(

No i co z tym tankowaniem w 90ltr butlę wchodzi ci 89ltr LPG, coś tu jest nie tak :(

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 10 paź 2012, 10:48

Się umie pływaka w butli wygiąć to się wleje pod korek <lol>
A co do gazownika to już jakiś czas temu proponowałem chłopakowi,żeby go zmienił... <okok>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 10 paź 2012, 13:35

metyoo pisze:Się umie pływaka w butli wygiąć to się wleje pod korek <lol>
I to akurat nie jest dobre, bo ważna jest prężność par LPG, która tłoczy go do reduktora, jak jej nie ma to może i stąd taki pad ciśnienia :(
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 17:57 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.

laszek_87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 kwie 2012, 18:20
Lokalizacja: Żyrardów/Mazowieckie

Post autor: laszek_87 » 10 paź 2012, 17:46

W tą butlę tyle wchodziło odkąd ją kupiłem chyba że ktoś inny coś kombinował :/
Wyciągałem ten wielozawór ale tam nie było możliwości czegokolwiek odgiąć albo podgiąć :/ przyczyną spadku ciśnienia raczej nie jest zatankowanie na fula bo na regulacji byłem z jakimiś 25 litrami w baniaczku ;) a co do 4.2 to nie kuś kolego bo już kilka razy się przymierzałem do zamiany tylko nie byłem pewien ile to może wypić jak moja ma wiecznego kaca :D
A jaki reduktor polecacie?
Jeden gazownik powiedział mi że KME Silver to kupa straszna i żebym założył ELPIGAZ, drugi powiedział że ELPIGAZ to kupa i że KME Silver jest super tylko żebym zmienił na ten nowszy bo ten mój jest z tej starszej gamy
<bezradny> i bądź tu mądry, jeden mówi że czarne jest do dupy bo ono tak na prawdę nie jest czarne i żeby kupić białe a drugi na odwrót :[ skąd się biorą tacy ludzie???

Podpowiedzcie coś, może jest ktoś z okolic ÂŻyrardowa albo Warszawy kto kuma ustawienie instalki OMVL? program ściągnąłem, muszę tylko kabel kupić i do roboty, zapewne coś się uda zrobić tylko wolałbym żeby ktoś kumaty w tym temacie pokazał chociaż z czym to się je bo już prawie naklejałem kartkę na szybę i chciałem szukać TDI ka ale przecież jest to do ogarnięcia.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 10 paź 2012, 18:00

http://lpg-forum.pl, tam szukaj pomocy z Twojej okolicy, na pewno znajdziesz kogoś kumatego w tym temacie.
Co do reduktorów, nie mam pojęcia, ja mam zestaw polecany przez wielu z tamtego forum, i nie żadnych problemów z LPG, tak naprawdę nie wiem kiedy auto na tym jeździ :)

laszek_87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 kwie 2012, 18:20
Lokalizacja: Żyrardów/Mazowieckie

Post autor: laszek_87 » 10 paź 2012, 18:51

Zagór

a powiedz mi ile Twoja pali gazu?
Bo kumpel ma A8 D2 z 4.2 i mówił że średnio wychodzi mu 17l gazu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga