[ALL C5 V6] duże spalanie LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
dokładnie, Polska to dziki krajmetyoo pisze:arczi1987, spróbuj zatankować gaz na innej stacji. Brzmi może śmiesznie, ale uwierz mi gaz gazowi nie równy.
na temat jakości LPG mogłem się ostatnio przekonać i oto krótka nota
zatankowane na granicy PL-DE do fula czyli 57L i zrobione 333km
ta sama trasa odwrotna zatankowane w DE i jazda do granicy w tym samym miejscu tankowane
zatankowane 57L zrobione 330km dolałem tylko 41,5L
aż nie mogłem uwierzyć
opcja pierwsza 17,1L
opcja druga 12,5L
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
goly191, ja ci powiem lepszy numer. Zatankowany w anglii 48ltr. Zrobione 330km w trasie, w polsce na granicy do tankowany do pełna ok 40ltr. i zrobione grubo ponad 350km 50% autostrada 50% zwykłe drogi o wiele dynamiczniej niż w anglii i jeszcze jakieś opary zostały, więc z naszym gazem wcale tak źle nie jest
witam wszystkich i pozdrawiam ( bo jestem tu nowy )
podpinam się pod temat spalania :
u mnie wygląda to tak :
100% miasto 16 l lpg
trasa ( autostrada ) do 120 km/h 10,5 lpg
140-150 km/h 13.0 lpg
a6 avant 2.4 tiptr.lpg 230.000 km
podpinam się pod temat spalania :
u mnie wygląda to tak :
100% miasto 16 l lpg
trasa ( autostrada ) do 120 km/h 10,5 lpg
140-150 km/h 13.0 lpg
a6 avant 2.4 tiptr.lpg 230.000 km
c4 2.3 lpg 650.000
c4 2.5 tdi 380.000
c5 2.5 tdi 215.000 ( nigdy wiecej )
c5 2.4 lpg 550.000
c5 2.4 lpg 230.000
c4 2.5 tdi 380.000
c5 2.5 tdi 215.000 ( nigdy wiecej )
c5 2.4 lpg 550.000
c5 2.4 lpg 230.000
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No i co źle?? 1,5 tony żelastwa z automatem, ciesz się człowiekubarman40 pisze:witam wszystkich i pozdrawiam ( bo jestem tu nowy )
podpinam się pod temat spalania :
u mnie wygląda to tak :
100% miasto 16 l lpg
trasa ( autostrada ) do 120 km/h 10,5 lpg
140-150 km/h 13.0 lpg
a6 avant 2.4 tiptr.lpg 230.000 km
witam Cię, no nie miałem na myśli narzekania , raczej rzetelna informacja dla porównania. wręcz przeciwnie uważam ten wynik za adekwatny do tego auta i ciekaw jestem jak to wygląda w następcy c6 z tym samym silnikiem.
c4 2.3 lpg 650.000
c4 2.5 tdi 380.000
c5 2.5 tdi 215.000 ( nigdy wiecej )
c5 2.4 lpg 550.000
c5 2.4 lpg 230.000
c4 2.5 tdi 380.000
c5 2.5 tdi 215.000 ( nigdy wiecej )
c5 2.4 lpg 550.000
c5 2.4 lpg 230.000
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 kwie 2012, 18:20
- Lokalizacja: Żyrardów/Mazowieckie
Witam.
wracajac do tematu spalania w mojej niuni, zrobilem w zeszlym tygodniu dluzsza trase czyli 400 z groszem w jedna, 200 po okolicy i 400 powrot. W tamta strone zalalem 89,75l w butle 90l i zrobilem na tym 650km czyli jakies 13,8l/100 przy jezdzie w trasie w granicach 100-120km/h bez szalu, bez ostrej jazdy a napowrocie przebitka na tip i troche ostrzej 160-180km/h i zrobilem na 89,4l 600km, troche lipa bo na poczatku w takiej trasie przy bucie niedzy miastami 180-200km/h miescilem sie w 12-13l na setke, w miescie jest troche gorzej, przy spokojnej jezdzie 24-26l na 100km a wczesniej miescilem sie w 15l, na poczatku chodzi mi o przelom od stycznia do maja tego roku. przed powrotem rozbieralem parownik zeby go wyczyscic? myslalem ze cos pomoze, reduktor KME Silver. przed wyjazdem bylem na regulacji i przy bucie cisnienie na reduktorze spada od 1,29bara do 0,8bara, przy ustawieniu cisnienia na nie cale 1,2bara wywalalo po przejechaniu jakis 5 km blad wtrysku gazu, raz wywalilo ze trzeci a pozniej ze piaty, po ustawieniu cisnienia na nie cale 1,3 bara problemu nie ma z bledami wtryskow ale co zrobic z tym spalaniem? I wczesniej bylo jak jej depnalem i przekroczyla 5tysi to tak jak w turbo dieslu takie kopniecie mocy a teraz to tak opornie idzie, wywalilem katy i wstawilem strumienice bo jeden siewysypal i myslalem ze moze flaki zapchane ale bez efektow macie jakies pomysly? swieczki wymienialem na wiosne na NGK 2 elektrodowe, jeden gazownik powiedzial mi ze koncern Audi VW musi jezdzic na 3 elektrodowych
[ Dodano: 2012-10-10, 10:38 ]
Regulacje gazu robilem przed wyjazdem w trase, czasy wtryskow gazu byly duzo dluzsze niz beny, tak gazownik powiedzial ale jedyne co mogl tam poszperac to zmiane czulosci wtryskow i wzbogacenie przy przyspieszaniu ale jak zmienic w tym szajsie OMVL czas wtryskow gazu? bo z tego co widzialem to nie udalo mu sie zmienic czasow wtrysku gazu.
sorki za bledy ale pisze z fona
wracajac do tematu spalania w mojej niuni, zrobilem w zeszlym tygodniu dluzsza trase czyli 400 z groszem w jedna, 200 po okolicy i 400 powrot. W tamta strone zalalem 89,75l w butle 90l i zrobilem na tym 650km czyli jakies 13,8l/100 przy jezdzie w trasie w granicach 100-120km/h bez szalu, bez ostrej jazdy a napowrocie przebitka na tip i troche ostrzej 160-180km/h i zrobilem na 89,4l 600km, troche lipa bo na poczatku w takiej trasie przy bucie niedzy miastami 180-200km/h miescilem sie w 12-13l na setke, w miescie jest troche gorzej, przy spokojnej jezdzie 24-26l na 100km a wczesniej miescilem sie w 15l, na poczatku chodzi mi o przelom od stycznia do maja tego roku. przed powrotem rozbieralem parownik zeby go wyczyscic? myslalem ze cos pomoze, reduktor KME Silver. przed wyjazdem bylem na regulacji i przy bucie cisnienie na reduktorze spada od 1,29bara do 0,8bara, przy ustawieniu cisnienia na nie cale 1,2bara wywalalo po przejechaniu jakis 5 km blad wtrysku gazu, raz wywalilo ze trzeci a pozniej ze piaty, po ustawieniu cisnienia na nie cale 1,3 bara problemu nie ma z bledami wtryskow ale co zrobic z tym spalaniem? I wczesniej bylo jak jej depnalem i przekroczyla 5tysi to tak jak w turbo dieslu takie kopniecie mocy a teraz to tak opornie idzie, wywalilem katy i wstawilem strumienice bo jeden siewysypal i myslalem ze moze flaki zapchane ale bez efektow macie jakies pomysly? swieczki wymienialem na wiosne na NGK 2 elektrodowe, jeden gazownik powiedzial mi ze koncern Audi VW musi jezdzic na 3 elektrodowych
[ Dodano: 2012-10-10, 10:38 ]
Regulacje gazu robilem przed wyjazdem w trase, czasy wtryskow gazu byly duzo dluzsze niz beny, tak gazownik powiedzial ale jedyne co mogl tam poszperac to zmiane czulosci wtryskow i wzbogacenie przy przyspieszaniu ale jak zmienic w tym szajsie OMVL czas wtryskow gazu? bo z tego co widzialem to nie udalo mu sie zmienic czasow wtrysku gazu.
sorki za bledy ale pisze z fona
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pali więcej niż moja , może ci się pomyliło i wpisałeś 2.4 w profil, a pod maską siedzi 4.2
Zmień gazownika !
1. pad ciśnienia o 1/2 b to za dużo , wskazany drugi reduktor, albo wymiana tego co masz na wydajniejszy.
2. czas wtsrysku gazu jest regulowany za pomocą mnożnika, ale ten Twój gaziarz chyba tego nie ogarnia
No i co z tym tankowaniem w 90ltr butlę wchodzi ci 89ltr LPG, coś tu jest nie tak
Zmień gazownika !
1. pad ciśnienia o 1/2 b to za dużo , wskazany drugi reduktor, albo wymiana tego co masz na wydajniejszy.
2. czas wtsrysku gazu jest regulowany za pomocą mnożnika, ale ten Twój gaziarz chyba tego nie ogarnia
No i co z tym tankowaniem w 90ltr butlę wchodzi ci 89ltr LPG, coś tu jest nie tak
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I to akurat nie jest dobre, bo ważna jest prężność par LPG, która tłoczy go do reduktora, jak jej nie ma to może i stąd taki pad ciśnieniametyoo pisze:Się umie pływaka w butli wygiąć to się wleje pod korek
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 17:57 przez Zagór, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 kwie 2012, 18:20
- Lokalizacja: Żyrardów/Mazowieckie
W tą butlę tyle wchodziło odkąd ją kupiłem chyba że ktoś inny coś kombinował
Wyciągałem ten wielozawór ale tam nie było możliwości czegokolwiek odgiąć albo podgiąć przyczyną spadku ciśnienia raczej nie jest zatankowanie na fula bo na regulacji byłem z jakimiś 25 litrami w baniaczku a co do 4.2 to nie kuś kolego bo już kilka razy się przymierzałem do zamiany tylko nie byłem pewien ile to może wypić jak moja ma wiecznego kaca :D
A jaki reduktor polecacie?
Jeden gazownik powiedział mi że KME Silver to kupa straszna i żebym założył ELPIGAZ, drugi powiedział że ELPIGAZ to kupa i że KME Silver jest super tylko żebym zmienił na ten nowszy bo ten mój jest z tej starszej gamy
i bądź tu mądry, jeden mówi że czarne jest do dupy bo ono tak na prawdę nie jest czarne i żeby kupić białe a drugi na odwrót skąd się biorą tacy ludzie???
Podpowiedzcie coś, może jest ktoś z okolic ÂŻyrardowa albo Warszawy kto kuma ustawienie instalki OMVL? program ściągnąłem, muszę tylko kabel kupić i do roboty, zapewne coś się uda zrobić tylko wolałbym żeby ktoś kumaty w tym temacie pokazał chociaż z czym to się je bo już prawie naklejałem kartkę na szybę i chciałem szukać TDI ka ale przecież jest to do ogarnięcia.
Wyciągałem ten wielozawór ale tam nie było możliwości czegokolwiek odgiąć albo podgiąć przyczyną spadku ciśnienia raczej nie jest zatankowanie na fula bo na regulacji byłem z jakimiś 25 litrami w baniaczku a co do 4.2 to nie kuś kolego bo już kilka razy się przymierzałem do zamiany tylko nie byłem pewien ile to może wypić jak moja ma wiecznego kaca :D
A jaki reduktor polecacie?
Jeden gazownik powiedział mi że KME Silver to kupa straszna i żebym założył ELPIGAZ, drugi powiedział że ELPIGAZ to kupa i że KME Silver jest super tylko żebym zmienił na ten nowszy bo ten mój jest z tej starszej gamy
i bądź tu mądry, jeden mówi że czarne jest do dupy bo ono tak na prawdę nie jest czarne i żeby kupić białe a drugi na odwrót skąd się biorą tacy ludzie???
Podpowiedzcie coś, może jest ktoś z okolic ÂŻyrardowa albo Warszawy kto kuma ustawienie instalki OMVL? program ściągnąłem, muszę tylko kabel kupić i do roboty, zapewne coś się uda zrobić tylko wolałbym żeby ktoś kumaty w tym temacie pokazał chociaż z czym to się je bo już prawie naklejałem kartkę na szybę i chciałem szukać TDI ka ale przecież jest to do ogarnięcia.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
http://lpg-forum.pl, tam szukaj pomocy z Twojej okolicy, na pewno znajdziesz kogoś kumatego w tym temacie.
Co do reduktorów, nie mam pojęcia, ja mam zestaw polecany przez wielu z tamtego forum, i nie żadnych problemów z LPG, tak naprawdę nie wiem kiedy auto na tym jeździ
Co do reduktorów, nie mam pojęcia, ja mam zestaw polecany przez wielu z tamtego forum, i nie żadnych problemów z LPG, tak naprawdę nie wiem kiedy auto na tym jeździ
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga