[ AKE 2.5 180 KM] Syki pod maską AKE
[ AKE 2.5 180 KM] Syki pod maską AKE
Witam. Mam problem pod maską mojej A6 usłyszałem jakieś dziwne syknięcia jak by uchodziło powietrze  z wnętrz silnika co to może być? I jeszcze jedno zauważyłem wyciek oleju z pod kolektorów dolotowych. Może mieć to związek?
			
			
									
									
						- 
				
				grzechu 031
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
- 
				
				grzechu 031
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
- mwx
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Wymiana uszczelek kolektora dolotowego w AKE jest do ogarnięcia we własnym zakresie przy pomocy podstawowych narzędzi. Musisz tylko zaopatrzyć się w komplet uszczelek kolektora i jedną do EGR.
Bardzo ważne jest, żebyś przed odkręceniem czegokolwiek BARDZO dokładnie wyczyścił wszystko z wierzchu z piachu itp. bo jak tego nie zrobisz to powrzucasz sobie cały ten bałagan do silnika, a to mu się może nie spodobać.
ÂŻeby pozyskać więcej szczegółów poszukaj tematów o czyszczeniu kolektora dolotowego (jak będziesz go już miał odkręconego to warto to zrobić - brudna zabawa, ja długo nie mogłem się domyć )
 )
			
			
									
									
						Bardzo ważne jest, żebyś przed odkręceniem czegokolwiek BARDZO dokładnie wyczyścił wszystko z wierzchu z piachu itp. bo jak tego nie zrobisz to powrzucasz sobie cały ten bałagan do silnika, a to mu się może nie spodobać.
ÂŻeby pozyskać więcej szczegółów poszukaj tematów o czyszczeniu kolektora dolotowego (jak będziesz go już miał odkręconego to warto to zrobić - brudna zabawa, ja długo nie mogłem się domyć
 )
 )- 
				
				michok
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Kolego jak ja u siebie turbo sprawdzalem to po zdjeciu dolotu bylo troche oleju ( 1-2 stolowe lyzki, jezeli tak moge to ujacpaweld24 pisze:michok, A co jeśli jest to więcej niż w granicach rozsądku
 ).
 ).Jak jest wiecej to coz...monitorowac poziom oleju w silniku...
a jak pluje olejem to pozostaje jedynie regeneracja.
 
							





 oleju z pod kolektora ssącego może znaczyć koniec turbiny. Prawda to?
  oleju z pod kolektora ssącego może znaczyć koniec turbiny. Prawda to?

 Mam jeszcze jedno pytanko. Zauważyłem dzisiaj dziwne stuki na zimnym silniku ale po ruszeniu kierownicą zanikają. Co tym razem możne się dziać?
  Mam jeszcze jedno pytanko. Zauważyłem dzisiaj dziwne stuki na zimnym silniku ale po ruszeniu kierownicą zanikają. Co tym razem możne się dziać?



 
 
