Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Kierownica multifunkcyjna, tiptronik + podgrzewanie

Warsztat
chico
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 17 cze 2010, 09:22
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: chico » 20 mar 2012, 09:58

Witam,

Mam pytanie czy podany sposób wymiany kierownicy na multifunkcyjną będzie identyczny w silniku benzynowym 2.0 TFSI. Przeszukałem prawie całe forum i wszędzie są silniki TDI. Poza tym przy tej wymianie chciałbym dołożyć tempomat i aktywować pełnego FIS'a. Zrobiłem wstępną listę gratów jakie będą potrzebne:

Manetka tempomatu - 4E0 953 521 B
Manetka wycieraczek - 4E0 953 503 B
Taśma airbag - 4E0 953 541 A
Kabel airbag - 4F0 971 589 A
Sprawdzić vagiem moduł czy jest 4F0 953 549 A
Kierownica multi

proszę o wstępną weryfikacje

pozdrawiam

Rosemeyer

Post autor: Rosemeyer » 01 kwie 2012, 23:38

Borert pisze: czytalem i jakos nie otrzymalem na to odpowiedzi
analfabetyzm funkcjonalny to sie nazywa.
ja jakos nie mialem problemu zeby po lekturze tematu dostosowac stopien niezbednych zmian u siebie i dolozyc grzanie, a za einsteina sie nie uwazam...

[ Dodano: 2012-04-01, 23:39 ]
chico pisze: czy podany sposób wymiany kierownicy na multifunkcyjną będzie identyczny w silniku benzynowym 2.0 TFSI.
chico rodzaj silnika czy napedu nie ma tu nic do rzeczy mozesz smialo ten opis zastosowac u siebie.

kanurwa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 06 sie 2009, 07:11
Lokalizacja: śląsk

Post autor: kanurwa » 14 kwie 2012, 20:26

Panowie nie chciałbym wyjść na dyletanta ale mam kiere multi i teraz jak w temacie chcialbym zmienic na grzana z łopatkami. Czy łopatki zadziałają z każdą skrzynią automatyczną??

Wilczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:10
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Wilczek » 03 cze 2012, 13:26

dołączam sie do pytania kolegi, czy zadziałają łopatki w multitronicu(jak wiadomo też ma "+" i "-" przy drążku zmiany biegów)

Awatar użytkownika
Dziimi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 28 kwie 2012, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Dziimi » 21 cze 2012, 12:41

Witam, podepnę się pod temat. Posiadam w moim Audi kierownicę multifunkcyjną, jednak jeśli miałbym przygotować listę owych funkcji w liczbie multi musiałbym wymienić 2 tj zmiana toru jazdy w prawo i w lewo oraz klakson. Z tego co się zorientowałem uszkodzone mam oba pokrętła, gdyż radio kompletnie nie reaguje na nie, a same pokrętła bez najmniejszego oporu kręcą się w kółko. I tutaj rodzi się pytanie: czy jest to element, który da się naprawić, czy od razu szukać nowych i kolejne pytanie: czy w grę wchodzi szukanie kierownicy "dawcy", czy może są źródła gdzie można kupić same te przełączniki. Kiedyś na alledrogo znalazłem parę, ale kosztowała 200 zł, a w tej cenie to miałbym już ładną kierę z przełącznikami. z góry dziękuję za pomoc.

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 21 cze 2012, 13:03

Oprócz pokręteł masz przyciski funkcyjne, nic nie piszesz o tym czy działają, co z błędami??
Może po prostu nie masz zakodowanej kierownicy.

Awatar użytkownika
Dziimi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 28 kwie 2012, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Dziimi » 21 cze 2012, 17:47

Błędów brak, zakodowana jest, jak pisałem rolki się luźno kręcą nie stawiając najmniejszego oporu.

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 21 cze 2012, 17:56

4F0951527F - przycisk wielofunkcyjny str. prawa
4F0951527E - przycisk wielofunkcyjny str. lewa

Niestety chyba taniej dostaniesz kierownicę, bo przyciski kosztują 550 PLN szt.

Awatar użytkownika
Dziimi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 28 kwie 2012, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Dziimi » 23 cze 2012, 09:21

W temacie: viewtopic.php?t=16187
satch pisze:mam pytanko... wcisnąłem pokrętło regulujące głośność w kierownicy i teraz jest luźne , nie działa ... czy wystarczy zdjąć panelek kierownicy i naprowadzić z powrotem na właściowe miejsce czy cos tam mogło sie zepsuć... panelek kierownicy zdejmujemy bez odkręcania czegokolwiek czy trzeba cos odkręcić ...

jeszcze jedno pytanie , pod kierownicą jest dziwny mały przełącznik , do czego służy ... <smuty>


halo , zna ktos odpowiedź ;-)
i u mnie jest jakby dokładnie taki sam objaw. Pokrętło jakby było wciśnięte za głęboko, czy bez rozbierania kiery jest możliwość naprawienia tego problemu, o ile wgl da się to naprawić.

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 30 wrz 2012, 08:43

Przyznam ze czytalem caly teat i stwierdzam ,ze kawał dobrej roboty ,ale tak reasumujac to wszystko mam pytanie. Czy majac kierownice multi i chcac dołożyc łopatki bez ogrzewania kiery moja praca bedzie polegała tylko na wymianie samej kiery i dorzuceniu sterowania tipa w sterowniku czy jeszcze cos??

Bilo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 31 maja 2011, 16:37
Lokalizacja: Polska

Post autor: Bilo » 30 wrz 2012, 10:30

Wymienisz kiere i kodujesz sterownik zmieniajac cyferki. U mnie dzial w tej samej konfiguracji co u ciebie. Pomijajac silnik co nie ma znaczenia

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 30 wrz 2012, 10:32

Czyli zadnej tasmy nie wymieniam?Przeca to jakies max 345 minut roboty .Zgadza sie??
Aha mam jeszce sterowanie głosem w kierownicy i tempomat ale bez distronica.

Bilo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 31 maja 2011, 16:37
Lokalizacja: Polska

Post autor: Bilo » 30 wrz 2012, 10:48

Bedzie dzilalo cala operacja 15 min z kodowaniem.

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 30 wrz 2012, 10:51

Dziekuje Ci bardzo.Ciekawe tylko czy poradze sobie z tym kodowaniem <mysli>

iskierka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:34
Lokalizacja: GĂśteborg

Post autor: iskierka » 30 wrz 2012, 15:24

Witam . Mam kiere multi , czy po wymianie na ogrzewaną musze zmienic zwijak i coć dokodować ? Wiem że opisik super ale wolw wiedziec co kupić . :>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga