[A6 C6] Kierownica multifunkcyjna, tiptronik + podgrzewanie
Witam,
Mam pytanie czy podany sposób wymiany kierownicy na multifunkcyjną będzie identyczny w silniku benzynowym 2.0 TFSI. Przeszukałem prawie całe forum i wszędzie są silniki TDI. Poza tym przy tej wymianie chciałbym dołożyć tempomat i aktywować pełnego FIS'a. Zrobiłem wstępną listę gratów jakie będą potrzebne:
Manetka tempomatu - 4E0 953 521 B
Manetka wycieraczek - 4E0 953 503 B
Taśma airbag - 4E0 953 541 A
Kabel airbag - 4F0 971 589 A
Sprawdzić vagiem moduł czy jest 4F0 953 549 A
Kierownica multi
proszę o wstępną weryfikacje
pozdrawiam
Mam pytanie czy podany sposób wymiany kierownicy na multifunkcyjną będzie identyczny w silniku benzynowym 2.0 TFSI. Przeszukałem prawie całe forum i wszędzie są silniki TDI. Poza tym przy tej wymianie chciałbym dołożyć tempomat i aktywować pełnego FIS'a. Zrobiłem wstępną listę gratów jakie będą potrzebne:
Manetka tempomatu - 4E0 953 521 B
Manetka wycieraczek - 4E0 953 503 B
Taśma airbag - 4E0 953 541 A
Kabel airbag - 4F0 971 589 A
Sprawdzić vagiem moduł czy jest 4F0 953 549 A
Kierownica multi
proszę o wstępną weryfikacje
pozdrawiam
analfabetyzm funkcjonalny to sie nazywa.Borert pisze: czytalem i jakos nie otrzymalem na to odpowiedzi
ja jakos nie mialem problemu zeby po lekturze tematu dostosowac stopien niezbednych zmian u siebie i dolozyc grzanie, a za einsteina sie nie uwazam...
[ Dodano: 2012-04-01, 23:39 ]
chico rodzaj silnika czy napedu nie ma tu nic do rzeczy mozesz smialo ten opis zastosowac u siebie.chico pisze: czy podany sposób wymiany kierownicy na multifunkcyjną będzie identyczny w silniku benzynowym 2.0 TFSI.
Witam, podepnę się pod temat. Posiadam w moim Audi kierownicę multifunkcyjną, jednak jeśli miałbym przygotować listę owych funkcji w liczbie multi musiałbym wymienić 2 tj zmiana toru jazdy w prawo i w lewo oraz klakson. Z tego co się zorientowałem uszkodzone mam oba pokrętła, gdyż radio kompletnie nie reaguje na nie, a same pokrętła bez najmniejszego oporu kręcą się w kółko. I tutaj rodzi się pytanie: czy jest to element, który da się naprawić, czy od razu szukać nowych i kolejne pytanie: czy w grę wchodzi szukanie kierownicy "dawcy", czy może są źródła gdzie można kupić same te przełączniki. Kiedyś na alledrogo znalazłem parę, ale kosztowała 200 zł, a w tej cenie to miałbym już ładną kierę z przełącznikami. z góry dziękuję za pomoc.
W temacie: viewtopic.php?t=16187
i u mnie jest jakby dokładnie taki sam objaw. Pokrętło jakby było wciśnięte za głęboko, czy bez rozbierania kiery jest możliwość naprawienia tego problemu, o ile wgl da się to naprawić.satch pisze:mam pytanko... wcisnąłem pokrętło regulujące głośność w kierownicy i teraz jest luźne , nie działa ... czy wystarczy zdjąć panelek kierownicy i naprowadzić z powrotem na właściowe miejsce czy cos tam mogło sie zepsuć... panelek kierownicy zdejmujemy bez odkręcania czegokolwiek czy trzeba cos odkręcić ...
jeszcze jedno pytanie , pod kierownicą jest dziwny mały przełącznik , do czego służy ... <smuty>
halo , zna ktos odpowiedź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Przyznam ze czytalem caly teat i stwierdzam ,ze kawał dobrej roboty ,ale tak reasumujac to wszystko mam pytanie. Czy majac kierownice multi i chcac dołożyc łopatki bez ogrzewania kiery moja praca bedzie polegała tylko na wymianie samej kiery i dorzuceniu sterowania tipa w sterowniku czy jeszcze cos??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga