Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEB 1.8 150 KM] zamiana silnika z 1.8t na 2.4 v6

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 28 wrz 2012, 13:31

kolego, czy oprócz różnic w pomiarach kompresji masz jakieś niepokojące objawy? brak mocy, nieoczekiwane spadki mocy albo inne?
Jeśli nie to nie zawracaj sobie głowy i śmigaj. Jak coś się będzie działo to wtedy możesz myśleć o remoncie, ale za 2000 powinieneś silniczek przywrócić do świata żywych i cieszyć się nim jeszcze przez długi czas...

karolmi25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 15 lip 2012, 22:39
Lokalizacja: tychy

Post autor: karolmi25 » 28 wrz 2012, 22:57

zastanwiam sie nad tym renontem. jaki był by koszt remontu czy moze turbo tak ciagnie olej i czy cisnienie na próbie olejowej jest ok.17 18
karol

imm3

Post autor: imm3 » 02 paź 2012, 16:09

A ile Ci bierze tego oleju? I na jakim oleju jeździsz?

Ja bym wyremontował silnik o ile planujesz pojeździć tym samochodem niż robić swap.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 03 paź 2012, 00:50

imm3 pisze:Ja bym wyremontował silnik o ile planujesz pojeździć tym samochodem niż robić swap.
Jestem tego samego zdania <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja