
[ TIP+Q] Szarpanie,kontrolki...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[ TIP+Q] Szarpanie,kontrolki...
Mam problem z tipem.Jestem po wymianie oleju i filtra(nie wpłynęło to na poprawę działania skrzyni)Problem jest tego typu,że przy jezdzie ok.60-80 km/h przy gwałtownym dodaniu gazu,czasami potrafi tak pierd...,znaczy szarpnąć(słychać głośne uderzenie) i zapala się kontrolka od abs i kontroli trakcji na moment.Zdarzyło się też(na razie raz),że szarpało(po redukcji) i nie chciało zmienić bieg na wyższy(prędkość była ok.140,więc mniemam że było to między 4 a 5 biegiem),kontrolki oczywiście też się zapaliły.Po podpięciu pod vaga żadnych błędów nie ma.Ktoś coś poradzi? 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Zachowanie skrzyni wskazuje na wejście w stan awaryjny jeżeli wyżej wymienione kontrolki zaczynają świecić. Zmieniłeś olej okej sprawdź również jego poziom. Vag (kanał silnika) do sprawdzenia miałem podobne problemy przez przepływomierz. Z tym że po usunięciu błędów i wyczyszczeniu przepływki auto zaczęło dalej śmigać. Dziwne że Vag tutaj nic nam nie mówi...
Tiptronic przeciąga biegi z powodu niskiego poziomu oleju. Ale u Ciebie ewidentnie problem raczej tkwi w elektronice.
Tiptronic przeciąga biegi z powodu niskiego poziomu oleju. Ale u Ciebie ewidentnie problem raczej tkwi w elektronice.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
piotrek24dm, Właśnie w silniku vag pokazuje czasem błąd przepływomierza,oby wymiana dała efekt.Dzięki.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
W takim razie znalazłeś przyczynę całego zamieszania ponieważ skrzynia biegów jest połączona z przepływką.



Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Dla ścislości: tryb awaryjny, ale czegopiotrek24dm pisze:Zachowanie skrzyni wskazuje na wejście w stan awaryjny jeżeli wyżej wymienione kontrolki zaczynają świecić.

Bo nie tiptronika, tam stan awaryjny jest sygnalizowany przez podświetlenie PRNDS (lub 432, zalezy od wersji skrzyni), czyli najniższy wiersz na wyświetlaczu między zegarami.
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
piotrek24dm, dzięki wielkie.Na wakacje zawsze jeżdzimy w twoje tereny więc
konieczne.

Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
No racja tryb awaryjny skrzyni sygnalizowany jest w sposób jaki opisał kolega RomanS ale również świecą kontrolki od ABS i ESP.
Troszkę spamu nie zaszkodzi. Nie chwal dni przed zachodem jak to mówią. Najpierw wymień przepływkę i zobacz czy zmieni się działanie skrzyni biegów. Nie zawróciłeś uwagi czy liczby PRND432 sa podświetlone na czerwono ? sam miałem taki problem z trybem awaryjnym skrzy więc wiem jak to wygląda.
Troszkę spamu nie zaszkodzi. Nie chwal dni przed zachodem jak to mówią. Najpierw wymień przepływkę i zobacz czy zmieni się działanie skrzyni biegów. Nie zawróciłeś uwagi czy liczby PRND432 sa podświetlone na czerwono ? sam miałem taki problem z trybem awaryjnym skrzy więc wiem jak to wygląda.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
piotrek24dm, liczby PRND432 wyświetla mi na czerwono a to jaki bieg jest włączony jest w w takiej jakby ramce,a ma być inaczej?Vag w szkrzyni nie pokazuje żadnych błędów.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Jezeli masz podswietlone całe tło PRND...to masz tryb awaryjny skrzyni i wtedy nie widać zaznaczenia biegu.długas pisze:piotrek24dm, liczby PRND432 wyświetla mi na czerwono a to jaki bieg jest włączony jest w w takiej jakby ramce,a ma być inaczej?Vag w szkrzyni nie pokazuje żadnych błędów.
Z tego co napisałeś to nie masz trybu awaryjnego skrzyni, zreszta przy trybie awaryjnym miałbyś błedy na VAGu.
A w ogóle masz jakieś błędy (silnik i reszta)

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No i dupa.Wymiana przepływki nic nie dała,znowu przy gwałtownym wciśnięciu gazu skrzynia redukuje,dochodzi do 140km/h i szarpie-nie chce przeżucić biegu wyżej(chyba z 4 na 5)oraz na chwile zapalają się kontrolki od abs i kontroli trakcji.Po tym na vagu wyskakuje błąd przeoływki i jakiś błąd że złedane z silnika do skrzyni(nie pamiętam dokładnie bo skasowałem).Jak wszedłem w ABS to pojawił się ten sam błąd-złe dane z silnika.Po wykasowaniu błędów nie ma aż do szarpania skrzyni.Moze to jakis czujnik a nie skrzynia?Ma ktoś jakiś pomysł Acha,jak jadę pod górkę to skrzynia nie redukuje biegu tylko muli(obroty falują pomiędzy 1500 a 2000).To chyba niezbyt normalne.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No i znowu poszarpało i wyskoczyły błędy,w silniku:16487.PO103 miernik masy powietrza rząd cylindrów 1-sygnał wejściowy za wysoki.W skrzyni:18265.P1857 sygnał ładowania-błędna wiadomość z silnika.W ABS ten sam błąd co w skrzyni.po wykasowaniu wszystko w porządku(brak błędów) aż do ponownego szarpania.Nie występuje ono regularnie(opisałem wyżej).Ma ktoś pomysł? 

Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Załóż własny wątek, będzie ład i porządek na forumkileiz23 pisze:witam... Jestem tutaj nowy a więc pragnę przywitać sięKoledzy mam problem z moim a6 c6 2,5tdi 180ps tip a mianowicie podczas jazdy zapala się kontrolka od ESP...nie mam pojęcia co jest nie tak...dodam że wymieniłem ostatnio czujnik temp cieczy chłodzącej

Opisz ładnie zgodnie z tagami, i ktoś Ci pomoże

Na początek - to być kwestia opon/ciśnienia/różnicy w obwodach.