[ AJK 2.7 230 KM] brak mocy
[ AJK 2.7 230 KM] brak mocy
Witam!
Mam taki problem ostatnio jak byłem w kraju wymineiłem w audi świece na Beru i autko odstawiłem do garazu. a teraz jak wróciłem do PL i chciałem posmigac autem to wszystko pieknie i ładnie ale na 6 biegu moge jechać tylko ok 180km/h wciskam gaz i nic obroty stają na ok 4100/min i nic więcej, czasem jak odpuszczę gaz zredukuje na 5 i dopiero 6 bieg to wtedy mogę przekroczyć te 180km/h, a wczesniej autko normalnie latało dobrze ponad 240km/h i nie było żadnego problemu
myslełem ze to wina swiec wiec wkreciłem stare i na chwile było dobrze ale dzisiaj znowu pojawił sie ten sam objaw
dodam ze trubo po regeneracji, jeden EGT z elektronika od SID-a a drugi ori, no i własnie wyskoczyły dwa błedy od EGT wiec myślałem ze tu trzeba bedzie szukać przyczyny, ale po skasowaniu ich juz nie wyskakuja a auto dalej nie chce jechać tak jak powinno
na 4 biegu moge jechać powyżej 200km/h.
Jeszcze jutro dokładnie sprawdzę błędy ale pewnie nic nie będzie.
Proszę Was o pomoc bo nie wiem od czego zaczą
Mam taki problem ostatnio jak byłem w kraju wymineiłem w audi świece na Beru i autko odstawiłem do garazu. a teraz jak wróciłem do PL i chciałem posmigac autem to wszystko pieknie i ładnie ale na 6 biegu moge jechać tylko ok 180km/h wciskam gaz i nic obroty stają na ok 4100/min i nic więcej, czasem jak odpuszczę gaz zredukuje na 5 i dopiero 6 bieg to wtedy mogę przekroczyć te 180km/h, a wczesniej autko normalnie latało dobrze ponad 240km/h i nie było żadnego problemu
myslełem ze to wina swiec wiec wkreciłem stare i na chwile było dobrze ale dzisiaj znowu pojawił sie ten sam objaw
dodam ze trubo po regeneracji, jeden EGT z elektronika od SID-a a drugi ori, no i własnie wyskoczyły dwa błedy od EGT wiec myślałem ze tu trzeba bedzie szukać przyczyny, ale po skasowaniu ich juz nie wyskakuja a auto dalej nie chce jechać tak jak powinno
na 4 biegu moge jechać powyżej 200km/h.
Jeszcze jutro dokładnie sprawdzę błędy ale pewnie nic nie będzie.
Proszę Was o pomoc bo nie wiem od czego zaczą
zrobiłem logi ale nie wiem czy dobrze wyszły:)
Proszę Was o ocenę
dynamiczne 115, 003, 001 http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_97737.html
statyczne 032, 115, 001 http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_97738.html
chciałbym jeszcze dodać ze podczas przyspieszania słychać taki dziwny szum-swist pod autem którego wcześniej nie było słychać
Proszę Was o ocenę
dynamiczne 115, 003, 001 http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_97737.html
statyczne 032, 115, 001 http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_97738.html
chciałbym jeszcze dodać ze podczas przyspieszania słychać taki dziwny szum-swist pod autem którego wcześniej nie było słychać
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No i pewnie nie osiąga, stąd "słabość" auta
Spojrzałem w logi, nie bardzo wiem, co tam w tym dynamicznym jest w grupie 115 masz dwa razy absolute pressure, pewnie zadane i aktualne, więc wstaje bardzo słabo, ale pompuje w końcu do tych 2,2 bara, tylko czy właściwa wartość?
Co dalej, bo logi zrobiłeś do ok, 4k rpm a potem zabrakło drogi? muszisz jechać gdzieś gdzie dasz radę na 3 do końca pojechać, albo loguj na 2 w tym samym miejscu, ale logowanie ma być do odcięcia.
Spojrzałem w logi, nie bardzo wiem, co tam w tym dynamicznym jest w grupie 115 masz dwa razy absolute pressure, pewnie zadane i aktualne, więc wstaje bardzo słabo, ale pompuje w końcu do tych 2,2 bara, tylko czy właściwa wartość?
Co dalej, bo logi zrobiłeś do ok, 4k rpm a potem zabrakło drogi? muszisz jechać gdzieś gdzie dasz radę na 3 do końca pojechać, albo loguj na 2 w tym samym miejscu, ale logowanie ma być do odcięcia.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
na 99% masz nieszczelność w dolocie,
turbina wstaje bardzo późno jak na K03,
powinna wstawać tak jak metyoo pisze około 2000rpm.
Auto masz po sofcie z tego co widzę,
bo dla serii doładowanie jest na 0,7bara,
a u Ciebie pcha do 1.1bara.
Zloguj do odcięcia na 4 biegu, a jak dasz radę to na 6 biegu rozbujaj się do chociaż 220,
zobaczymy wtedy czy na wyższych biegach nie brakuje ciśnienia.
Co do logów statycznych to bardziej by pasował blok 33 niż 32, i nie dodawaj gazu na statycznych
turbina wstaje bardzo późno jak na K03,
powinna wstawać tak jak metyoo pisze około 2000rpm.
Auto masz po sofcie z tego co widzę,
bo dla serii doładowanie jest na 0,7bara,
a u Ciebie pcha do 1.1bara.
Zloguj do odcięcia na 4 biegu, a jak dasz radę to na 6 biegu rozbujaj się do chociaż 220,
zobaczymy wtedy czy na wyższych biegach nie brakuje ciśnienia.
Co do logów statycznych to bardziej by pasował blok 33 niż 32, i nie dodawaj gazu na statycznych
logi poprawie, może uda mi się jutro:)
a co do tego szumu podczas przyspieszania to okazało się ze jest przedmuch na łączeniu tłumika i stąd ten dźwięk, jutro złączka zostanie wymieniona i zobaczę co dalej.
dzieki wszystkim za aktywność w temacie
[ Dodano: 2012-09-20, 21:42 ]
Koledzy prosze o ocenę logów, wiem ze nie są one idealne ale cos chyba z nich bedzie:)
Grupy: 115,001,003,115,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_98111.html
te pierwsze sa robione na 4 biegu do odciecia (tu jechałem prawie 210km/h), a te drugie na 6 biegu i własnie widać jak auto nie chce sie wkręcić powyżej 4100obr/min i mozna jechać tylko 180km/h
Proszę o pomoc bo nie wiem co robić , może to wina ECU a dokładnie tego chipa co mam, podobno jest to oryginalny chip ABT ale ja nie mam na to żadnych papierów i na ecu jest jakaś plomba ABT podobno.
a co do tego szumu podczas przyspieszania to okazało się ze jest przedmuch na łączeniu tłumika i stąd ten dźwięk, jutro złączka zostanie wymieniona i zobaczę co dalej.
dzieki wszystkim za aktywność w temacie
[ Dodano: 2012-09-20, 21:42 ]
Koledzy prosze o ocenę logów, wiem ze nie są one idealne ale cos chyba z nich bedzie:)
Grupy: 115,001,003,115,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_98111.html
te pierwsze sa robione na 4 biegu do odciecia (tu jechałem prawie 210km/h), a te drugie na 6 biegu i własnie widać jak auto nie chce sie wkręcić powyżej 4100obr/min i mozna jechać tylko 180km/h
Proszę o pomoc bo nie wiem co robić , może to wina ECU a dokładnie tego chipa co mam, podobno jest to oryginalny chip ABT ale ja nie mam na to żadnych papierów i na ecu jest jakaś plomba ABT podobno.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
zumak, z logów nic w sumie dziwnego nie wynika,
wszystko prawidłowo, i wskazania że auto dysponuje mocą około 325km.
Jak dla mnie to wszystko jest w porządku,
na 6 biegu auto zawsze będzie się słabiej rozpędzało jak na 4,
max moc auta masz właśnie na 4 biegu.
6 to bieg służący do utrzymania prędkości , a nie do rozpędzania.
Max prędkość auta z takim setupem to będzie około 260km/h
Na 4 biegu latasz do 210, na 5 dojdziesz do 250-260 i koniec,
nie starczy mocy na więcej
Nie masz się czym przejmować, tylko cieszyć, bo program masz jak na seryjne turbiny bardzo dobry :D
wszystko prawidłowo, i wskazania że auto dysponuje mocą około 325km.
Jak dla mnie to wszystko jest w porządku,
na 6 biegu auto zawsze będzie się słabiej rozpędzało jak na 4,
max moc auta masz właśnie na 4 biegu.
6 to bieg służący do utrzymania prędkości , a nie do rozpędzania.
Max prędkość auta z takim setupem to będzie około 260km/h
Na 4 biegu latasz do 210, na 5 dojdziesz do 250-260 i koniec,
nie starczy mocy na więcej
Nie masz się czym przejmować, tylko cieszyć, bo program masz jak na seryjne turbiny bardzo dobry :D
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
z czystej ciekawości: po czym można wywnioskować przybliżoną moc silnika analizując logi?sebastian855 pisze:wskazania że auto dysponuje mocą około 325km.
90 kucy więcej programem? ładnie! też tak chcę!
skoro moc ok 320km, to jaki może mieć mniej więcej moment obr.?
co do problemu, to moim samochodem bez problemu rozpędzam się do ponad 200km/hna 6 biegu, więc chyba jednak coś jest nie halo...
i jeszcze jedno pytanie poza konkursem: przyspieszenie do setki jakie masz?