[ AJK 2.7 230 KM] brak mocy
no w sumie moze macie racje tylko dziwi mnie to ze np wczoraj w nocy na 6 biegu nie mogłem przekroczyć tych magicznych 180km/h odpuściłem gaz poczułem szarpniecie i auto poszło dalej, a dzisiaj rano normalnie na 6 biegu ponad 200 i to mnie własnie niepokoi ze raz jest ok, a raz kijowo.
metyoo nie wiem jaki moment i przyspieszenie bo mam auto od kilku miesiecy a rzadko w PL jestem teraz ale obiecałem sobie ze nastepnym razem jak bede w PL to jade na hamownie zeby miec wszystko na papierze bo teraz juz nie zdąze bo jutro wylatuje niestety
metyoo nie wiem jaki moment i przyspieszenie bo mam auto od kilku miesiecy a rzadko w PL jestem teraz ale obiecałem sobie ze nastepnym razem jak bede w PL to jade na hamownie zeby miec wszystko na papierze bo teraz juz nie zdąze bo jutro wylatuje niestety
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
metyoo, można określić po logach z przepływki,
wartość pokazywana przez przepływkę dzieli się przez 0.8 i wychodzi moc auta w przybliżeniu, co do momentu to nie da się go określić z logów.
Jest to wartość szacunkowa i na hamowni może być mniej lub więcej o kilka procent, ale mniej więcej tyle wychodzi
wartość pokazywana przez przepływkę dzieli się przez 0.8 i wychodzi moc auta w przybliżeniu, co do momentu to nie da się go określić z logów.
Jest to wartość szacunkowa i na hamowni może być mniej lub więcej o kilka procent, ale mniej więcej tyle wychodzi
witam ponownie w temacie.
korzystając z okazji wstąpiłem na hamownie i okazało sie ze jest lipa
wstaje super, ale to co sie dzieje potem to masakra
wymieniłem w nim dzisiaj świece na ori NGK i hmm, wydaje się ze jedzie lepiej, ale to może sie tylko wydaje, mam zamiar zmienić jeszcze cewki ale jest to juz nie mały wydatek wiec chciałbym żeby fachowcy wyrazili swoje zdanie na temat.
bo juz sam nie wiem co mam brac pod uwagę, może to wina układu zapłonowego, może wina paliwa, może program jest kiepski
w najbliższym czasie wymienię jeszcze filtr paliwa chociaż obecny ma przejechane ok 4tys km ale to Filtron a ja za bardzo nie ufam tej firmie.
Prosze o pomoc, od czego zacząć.
korzystając z okazji wstąpiłem na hamownie i okazało sie ze jest lipa
wstaje super, ale to co sie dzieje potem to masakra
wymieniłem w nim dzisiaj świece na ori NGK i hmm, wydaje się ze jedzie lepiej, ale to może sie tylko wydaje, mam zamiar zmienić jeszcze cewki ale jest to juz nie mały wydatek wiec chciałbym żeby fachowcy wyrazili swoje zdanie na temat.
bo juz sam nie wiem co mam brac pod uwagę, może to wina układu zapłonowego, może wina paliwa, może program jest kiepski
w najbliższym czasie wymienię jeszcze filtr paliwa chociaż obecny ma przejechane ok 4tys km ale to Filtron a ja za bardzo nie ufam tej firmie.
Prosze o pomoc, od czego zacząć.
DV-ki były wymieniane na nowe z ASO razem z trójnikiem przpustnicy w listopadzie 2011, ale z N75 nic nie kombinowałem, a można jakoś sprawdzić ten zwór za pomaca Vaga?
[ Dodano: 2012-11-07, 12:26 ]
luke_A6 robiac logi przepływki najwyzszą wartość w kolumnie Mass Flow mnożysz razy 0.8 i podobno to jest przybliżona moc samochodu
[ Dodano: 2012-11-07, 12:26 ]
luke_A6 robiac logi przepływki najwyzszą wartość w kolumnie Mass Flow mnożysz razy 0.8 i podobno to jest przybliżona moc samochodu
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Musisz zlogować chyba 115 (ew. chłopcy od 2.7 mnie poprawią) dynamicznie, będzie widać jak steruje ciśnieniem doładowania.zumak pisze:DV-ki były wymieniane na nowe z ASO razem z trójnikiem przpustnicy w listopadzie 2011, ale z N75 nic nie kombinowałem, a można jakoś sprawdzić ten zwór za pomaca Vaga?
Bo albo ECU tnie wartość doładowania i turbiny się słuchają, albo coś nie domaga w sterowaniu, bez logowania się nie obejdzie.
logi grupy 115 robiłem ostatnio, sa na pierwszej stronie tematu http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_98111.html
i jeśli chodzi o ciśnienie zadane przez ECU i aktualne to jest ok, tzn jak to ująłeś turbiny słuchają sie ECU, tylko trochę późno wstają bo na. ok 2700rpm
zastanawia mnie jeszcze jedno, jak tak przeglądam te logi to widze ze na wartościach z przepływki czasem jest taki dziwny spadek na pierwszym logu przy 6240rpm a na drugim przy 4160rpm. Czy takie spadki są normalne?
i jeśli chodzi o ciśnienie zadane przez ECU i aktualne to jest ok, tzn jak to ująłeś turbiny słuchają sie ECU, tylko trochę późno wstają bo na. ok 2700rpm
zastanawia mnie jeszcze jedno, jak tak przeglądam te logi to widze ze na wartościach z przepływki czasem jest taki dziwny spadek na pierwszym logu przy 6240rpm a na drugim przy 4160rpm. Czy takie spadki są normalne?
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Raczej niezumak pisze:logi grupy 115 robiłem ostatnio, sa na pierwszej stronie tematu http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_98111.html
i jeśli chodzi o ciśnienie zadane przez ECU i aktualne to jest ok, tzn jak to ująłeś turbiny słuchają sie ECU, tylko trochę późno wstają bo na. ok 2700rpm
zastanawia mnie jeszcze jedno, jak tak przeglądam te logi to widze ze na wartościach z przepływki czasem jest taki dziwny spadek na pierwszym logu przy 6240rpm a na drugim przy 4160rpm. Czy takie spadki są normalne?
Auto po programie? Jeśli tak, a na to wskazuje pomiar MAF, to wrzuć serię i trzeba na serii spojrzeć, może soft do dupy
W tych momentach coś złego się dzieje, pada na pysk obciążenie, kąt zapłonu itd...
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli to ABT, to tu bym nie szukał.
Ciekawy jest ten spadek, masa silnika OK, alternator? Może coś z układem elektrycznym?
W końcu 0-12V to jest punkt odniesienia dla wszystkich czujników w aucie, jak coś się dzieje z masą, bądź +12V, to mogą być takie dziwne sytuacje.
Nie tłumaczy to jednak wykresu, po jeśli w czasie pomiarów był tylko taki mały zanik masy powietrza, to auto powinno mieć normalną krzywą, a nie takie góry i doły
Ciekawy jest ten spadek, masa silnika OK, alternator? Może coś z układem elektrycznym?
W końcu 0-12V to jest punkt odniesienia dla wszystkich czujników w aucie, jak coś się dzieje z masą, bądź +12V, to mogą być takie dziwne sytuacje.
Nie tłumaczy to jednak wykresu, po jeśli w czasie pomiarów był tylko taki mały zanik masy powietrza, to auto powinno mieć normalną krzywą, a nie takie góry i doły
z elektryką wszystko ok, na wskaźniku pokazuje jakies 14V po zapaleniu silnika, nie mam przy sobie miernika żeby dokładnie sprawdzić ale postaram sie wykombinowac.
No własnie ten wykres mnie bardzo zmartwił.
Wydaje mi sie ze po zmianie swiec jest lepiej ale nie miałem wczoraj możliwości zabardzo pojechania szybciej bo jeszcze mam letnie koła a aura niedopisywana na zakopiance wieczorem:)
No własnie ten wykres mnie bardzo zmartwił.
Wydaje mi sie ze po zmianie swiec jest lepiej ale nie miałem wczoraj możliwości zabardzo pojechania szybciej bo jeszcze mam letnie koła a aura niedopisywana na zakopiance wieczorem:)
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Strasznie dziwny przypadek,
Ja bym sprawdził w pierwszej kolejności N75,
może działać ale w tym przypadku wystarczy że delikatnie się przytrze i reakcja będzie opóźniona i już będą się działy dziwne rzeczy.
Najlepiej podmień sobie od kogoś jak masz możliwość ,albo kup nowy,
250zł kosztuje, to nie jest jakiś mega koszt, a może wszystko wyjaśnić.
Próbowałeś odłaczyc sterowanie DV-kami?
Może N249 przepuszcza i uchyla DV-ki za wcześnie.
Ja bym sprawdził w pierwszej kolejności N75,
może działać ale w tym przypadku wystarczy że delikatnie się przytrze i reakcja będzie opóźniona i już będą się działy dziwne rzeczy.
Najlepiej podmień sobie od kogoś jak masz możliwość ,albo kup nowy,
250zł kosztuje, to nie jest jakiś mega koszt, a może wszystko wyjaśnić.
Próbowałeś odłaczyc sterowanie DV-kami?
Może N249 przepuszcza i uchyla DV-ki za wcześnie.