
metyoo nie wiem jaki moment i przyspieszenie bo mam auto od kilku miesiecy a rzadko w PL jestem teraz ale obiecałem sobie ze nastepnym razem jak bede w PL to jade na hamownie zeby miec wszystko na papierze


Musisz zlogować chyba 115 (ew. chłopcy od 2.7 mnie poprawią) dynamicznie, będzie widać jak steruje ciśnieniem doładowania.zumak pisze:DV-ki były wymieniane na nowe z ASO razem z trójnikiem przpustnicy w listopadzie 2011, ale z N75 nic nie kombinowałem, a można jakoś sprawdzić ten zwór za pomaca Vaga?
Raczej niezumak pisze:logi grupy 115 robiłem ostatnio, sa na pierwszej stronie tematu http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_98111.html
i jeśli chodzi o ciśnienie zadane przez ECU i aktualne to jest ok, tzn jak to ująłeś turbiny słuchają sie ECU, tylko trochę późno wstają bo na. ok 2700rpm
zastanawia mnie jeszcze jedno, jak tak przeglądam te logi to widze ze na wartościach z przepływki czasem jest taki dziwny spadek na pierwszym logu przy 6240rpm a na drugim przy 4160rpm. Czy takie spadki są normalne?