Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ACK 2.8 193 KM] Szarpanie na benzynie

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 16 wrz 2012, 00:07

witam. czyli ewidentnie wina leży po stronie benzyny sprawdz wydajność pompy paliwowej i wtryskiwacze to na początek .pozdro
tylko quatrro !!!

gregjag
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Post autor: gregjag » 17 wrz 2012, 19:35

Dzisiaj zrobiłem logi z jazdy na benzynie
Jak to wygląda
Log (6 - 006,007,032)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 17 wrz 2012, 20:55

gregjag,
Zrób jeszcze log przepływki i sond, w Twoim silniku chyba będzie to grupa 003 i 008 lub 009.
Z tego co podałeś to jakby było za ubogo pod obciążeniem a na jałowych sporo za bogato.
Kasowałeś korekty przed logami ??

gregjag
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Post autor: gregjag » 17 wrz 2012, 22:02

Tak kasowałem.
Tylko jaka może być przyczyna tego.
Logi zrobię jutro to je wrzucę.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 17 wrz 2012, 22:10

Zacznij od logów przepływki i sond na rozgrzanym silniku na pb, chwilę zaloguj na jałowych a potem do czerwonego pola na obrotomierzu (oczywiście jeśli się da, powiedzmy na trzecim biegu).
Sprawdź również wskazania czujnika temperatury, chyba grupa 004, rano przed uruchomieniem silnika.

gregjag
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Post autor: gregjag » 18 wrz 2012, 17:49

grzemo pisze:gregjag,
Zrób jeszcze log przepływki i sond, w Twoim silniku chyba będzie to grupa 003 i 008 lub 009.
Z tego co podałeś to jakby było za ubogo pod obciążeniem a na jałowych sporo za bogato.
Kasowałeś korekty przed logami ??
Zrobiłem jeszcze logi jak pisałeś.
Jak to wygląda
Log (7 - 002,003,004)
Log (8 - 005,006,007)
Log (9 - 008,009,011)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 18 wrz 2012, 18:06

Jak dla mnie przepływka ma dobre wskazania.
Sondy jakoś tam pracują ale tylko poprawnie na jałowych, pod obciążeniem już nie jest tak dobrze, wskazują ubogo. Musisz sprawdzić co to powoduje, zacznij od ciśnienia jakie podaje pompa paliwowa i czy w wężyku idącym do regulatora ciśnienia paliwa jest sucho.
Dolot szczelny?

gregjag
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Post autor: gregjag » 18 wrz 2012, 19:20

W wężyku od regulatora jest sucho co do ciśnienia pompy to może być rożnie.
Pompa paliwa to może być trochę zużyta często jeździłem na rezerwie.

Misiups
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 22 kwie 2010, 13:04
Lokalizacja: Krosno/Kraków

Post autor: Misiups » 19 wrz 2012, 10:31

To jest tak. Ja ostatnnio meczyłem sie z podobnym przypadkiem i okazało się że lał jeden wtryskiwacz benzynowy, wymieniłem całą listwę od aglika bez gazu co był i jest znowu francja elegancja. Jeszcze może być tak że wtryskiwacz gazowy popuszcza i jedziesz na 2 paliwach i masz jaja ale jak masz za niską mieszankę to albo wtryskiwacze szlak trafił lub fitr paliwa lub coś po drodze. Tak to moim zdaniem wygląda. Przepływka itp będzie ok jak chodzi dobrze na gazie.

gregjag
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Post autor: gregjag » 22 wrz 2012, 10:29

Sprawa rozwiązana.
Kupiłem nową pompę paliwa i wszystko jest teraz ok.
Stara była już wysłużona i nie dawała odpowiedniego ciśnienia.

brzozek91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 19 maja 2012, 15:37
Lokalizacja: Toruń okolice

Post autor: brzozek91 » 19 sty 2013, 23:12

czyli tak samo jak u mnie wymiana pompki pomogla. ale problem z odpanieniem rano pozostaje bez zmian. wtryskiwczce przepuszczaja? czy jakis zaworek nie zamyka i sie cofa??
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 20 sty 2013, 12:16

brzozek91 pisze:wtryskiwczce przepuszczaja? czy jakis zaworek nie zamyka i sie cofa??
Sprawdź regulator ciśnienia i czujnik temperatury.
Również lpg może robić problemy, reduktor puszczający podciśnieniem lub wtryski lpg i też może być problem z odpaleniem.

brzozek91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 19 maja 2012, 15:37
Lokalizacja: Toruń okolice

Post autor: brzozek91 » 22 sty 2013, 22:42

problem rozwiazany. wymienilem instalacje gazowa i problem znikl. komputer byl walniety..
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja