[ ACK 2.8 193 KM] Szarpanie na benzynie
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Zrobiłem jeszcze logi jak pisałeś.grzemo pisze:gregjag,
Zrób jeszcze log przepływki i sond, w Twoim silniku chyba będzie to grupa 003 i 008 lub 009.
Z tego co podałeś to jakby było za ubogo pod obciążeniem a na jałowych sporo za bogato.
Kasowałeś korekty przed logami
Jak to wygląda
Log (7 - 002,003,004)
Log (8 - 005,006,007)
Log (9 - 008,009,011)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Jak dla mnie przepływka ma dobre wskazania.
Sondy jakoś tam pracują ale tylko poprawnie na jałowych, pod obciążeniem już nie jest tak dobrze, wskazują ubogo. Musisz sprawdzić co to powoduje, zacznij od ciśnienia jakie podaje pompa paliwowa i czy w wężyku idącym do regulatora ciśnienia paliwa jest sucho.
Dolot szczelny?
Sondy jakoś tam pracują ale tylko poprawnie na jałowych, pod obciążeniem już nie jest tak dobrze, wskazują ubogo. Musisz sprawdzić co to powoduje, zacznij od ciśnienia jakie podaje pompa paliwowa i czy w wężyku idącym do regulatora ciśnienia paliwa jest sucho.
Dolot szczelny?
To jest tak. Ja ostatnnio meczyłem sie z podobnym przypadkiem i okazało się że lał jeden wtryskiwacz benzynowy, wymieniłem całą listwę od aglika bez gazu co był i jest znowu francja elegancja. Jeszcze może być tak że wtryskiwacz gazowy popuszcza i jedziesz na 2 paliwach i masz jaja ale jak masz za niską mieszankę to albo wtryskiwacze szlak trafił lub fitr paliwa lub coś po drodze. Tak to moim zdaniem wygląda. Przepływka itp będzie ok jak chodzi dobrze na gazie.
czyli tak samo jak u mnie wymiana pompki pomogla. ale problem z odpanieniem rano pozostaje bez zmian. wtryskiwczce przepuszczaja? czy jakis zaworek nie zamyka i sie cofa??
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
problem rozwiazany. wymienilem instalacje gazowa i problem znikl. komputer byl walniety..
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km