
[ AGA 2.4 165 KM] trzesie na biegu jalowym !!! Pomocy
[ AGA 2.4 165 KM] trzesie na biegu jalowym !!! Pomocy
Witam oto moj problem ze po odpaleniu audienki tak na wolnych obrotach trzesie co 7 sek najpierw sprawdzilem kable i swiece po diagnozie w ciemnosci mialy przepiecia straszna dyskoteke .Wymienilem swiece na NGK i tez caly komplet kabli kupilem tez NGK .Sprawdzilem po zalozeniu to samo tez jest dyskoteka .Wszystko zakupilem w Inter Cars nowe .Prosze o pomoc moze to byc cewka
? prosze o pomoc dziekuje

- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Blondyn988
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 19:34
- Lokalizacja: Gniezno
Kolego miałem ten sam problem , reklamowałem kable NGK i kupiłem BREMI , kable niebo a ziemia NGK Kable to szmelc. Cewkę zostaw, ja wymieniłem bo miała przebicia założyłem nową HUCO i po roku zaczał jej moduł nawalać założyłem starą ori i jeżdze teraz normalnie. Myślę że szarpania to głównie kable i świece.
Witam. Mam taki problem, wymieniłem świece (NGK) po wymianie w radiu dalo sie słyszeć przeskok iskry, ale na pewno nie na świecy tylko gdzieś przebicia na masę, ale to po krótkim czasie ustało z tym że teraz na lpg przy wolnych obrotach co jakiś czas "rzuca" silnikiem i tak potrafi w czasie jazdy do około 1500 obr/min zaznaczam że tylko na LPG gazownik powiedział ze to może być wina świec, ale czy jest możliwe że te izolatory między cewka a świecą? Czy te fajki są u mnie wymienne? Moze ktoś podeśle jakiś link, bo w ASO powiedzieli że to tylko z całą cewką.
[ Dodano: 2013-02-24, 16:24 ]
Doszedłem sam do usterki, wymieniona świeca była wadliwa, na początku tylko czasami "rzucało" silnikiem na wolnych obrotach, potem co raz częściej a pod koniec już prawie nie dało się jechać, ani na lpg ani na bp. Okazało się że porcelana na świecy była pęknięta i iskra przeskakiwała w dół, do tego stopnia że porcelana zrobiła się czarna w tym miejscu i zaczęła się wypalać ścieżka w gumie, wymieniłem wszystkie świece, oczyściłem gumę i teraz autko jeździ już pięknie.
[ Dodano: 2013-02-24, 16:24 ]
Doszedłem sam do usterki, wymieniona świeca była wadliwa, na początku tylko czasami "rzucało" silnikiem na wolnych obrotach, potem co raz częściej a pod koniec już prawie nie dało się jechać, ani na lpg ani na bp. Okazało się że porcelana na świecy była pęknięta i iskra przeskakiwała w dół, do tego stopnia że porcelana zrobiła się czarna w tym miejscu i zaczęła się wypalać ścieżka w gumie, wymieniłem wszystkie świece, oczyściłem gumę i teraz autko jeździ już pięknie.
