Czarny Avant z podstawowym silnikiem po kilku modach..
Czarny Avant z podstawowym silnikiem po kilku modach..
Witajscie koledzy !
Na forum jestem już trochę czasu, jednak pełnie przede wszystkim funkcje słuchacza.
Samochód sprowadziłem osobiście z marcu 2010 roku z Niemiec od pierwszego właściciela z oryginalnym przebiegiem 93.000km (przebieg sprawdzany "po znajomości" bo inaczej się nie dało w ASO Audi i potwierdzony z książką serwisową). Minęło parę chwil zanim znalazłem a6 z przebiegiem poniżej 100.000 km i z wyposażeniem przynajmniej zadowalającym. W ten sposób po wystawieniu mojej a6 na mobile.de, zaklepałem fure przez telefon, wsiadłem z kumplem do samochodu i pojechaliśmy po a6. ÂŚrodek samochodu był perfekcyjnie czysty i zadbany, za to bardzo cenię naszych zachodnich sąsiadów.
Teraz co nie co o moim skromnym egzemplarzu :
Rok produkcji 11.2006
2.0tdi BRE
Wyposażenie, takie jak widzicie na zdjęciach, czyli bez rewelacji. Bardzo ucieszyłem się z ciemnych szyb i ciemniej podsufitki:). ÂŁadnie pasowała by kremowa skóra do tej konfiguracji kolorów, no ale cóż..
Audi serwisuję w ASO Audi w Rybniku, może i trochę przepłacam, ale podoba mi się, że zawsze biorę na czas przeglądu jakąś nową testówke z salonu, o ciągłości historii serwisowej dla przyszłego właściciela nie wspominając.
Kupiłem auto z dwoma kompletami felg zima+lato, niestety 16 cali.
Samochód w obecnej chwili ma 163.000 km, porusza się nim w większości małżonka, więc nie jest katowany, żyłowany itd itp.
Od momentu zakupu absolutnie nic się w rozsławionym złą sprawą silniku nie stało. Rozrząd wymieniony przy 122.000km, serwisy olejowe longLife.
Jedyne co wymieniłem po roku jazdy to element przedniego zawieszenia, przy 150.000km łożyska przednie były do wymiany i nic więcej do samochodu nie dołożyłem.
Wiadomo, są tutaj wyjadacze, dla których silnik 2.0 jest tylko i wyłącznie stworzony do napędzania fiata pandy.
Osobiście jednak uważam, że jest to świetny kompromis pomiędzy osiągami i spalaniem. W dodatku mam powiększony bak 80L, co pozwala w trasie walnąć na jednym baku przebieg 1100-1200km.
W tym roku zakupiłem w dobrej cenie, praktycznie nowe 18 calowe felgi od RS6.
Niestety w tym roku samochód uległ drobnej kolizji, na szczęście nie było to nic poważnego,ale przy okazji postanowiłem zmienić przód samochodu na model poliftingowy (patrz zdjęcia).
Samochód oceniam na rewelacyjny dla aktywnej rodziny. W lato jezdzimy z dechami i rowerami na dachu, zimą z boxem dachowym.
Po dodaniu felg 18cali samochód stał się zjawiskowy i niepowtarzalny.
Na wiosnę zamieniam na A6 C7, lub bmw b touring f10, oba w kombi i z silnikiem 2.0tdi, więc jeśli ktoś szuka pewnego samochodu służę pomocą. Przepraszam Adminów, proszę nie zrozumieć tego jako auto reklamę.
Pozdrawiam kolegów i czekam na Wasze opinie.
Aha.. nie dawno dodałem ledowe oświetlenie tablicy rejestracyjnej, odświeżyło tyłek Audicy
ÂŚwieżo po sprowadzeniu...
Standard Avant
Zdjęcia niefortunnej stłuczki. Na szczęście nie pokrzywiło wahaczy, nie wybiło poduszek i skończyło się na wymianie błotnika, zderzaka , nadkola i dwóch lamp po liftingu.
Stan obecny, przód poliftingowy, felgi od RS6. Jak Wam się podoba
Właśnie tak rozumię użyteczność nadwozia typu kombi :
Dziękuję koledzy za uwagę, jestem z Rybnika, z chęcią spotkam się z posiadaczami A6 z regoinu
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-09-14, 16:28 ]
Zdjęcie po sprowadzeniu, które na samym początku postu się nie załączyło.
Na forum jestem już trochę czasu, jednak pełnie przede wszystkim funkcje słuchacza.
Samochód sprowadziłem osobiście z marcu 2010 roku z Niemiec od pierwszego właściciela z oryginalnym przebiegiem 93.000km (przebieg sprawdzany "po znajomości" bo inaczej się nie dało w ASO Audi i potwierdzony z książką serwisową). Minęło parę chwil zanim znalazłem a6 z przebiegiem poniżej 100.000 km i z wyposażeniem przynajmniej zadowalającym. W ten sposób po wystawieniu mojej a6 na mobile.de, zaklepałem fure przez telefon, wsiadłem z kumplem do samochodu i pojechaliśmy po a6. ÂŚrodek samochodu był perfekcyjnie czysty i zadbany, za to bardzo cenię naszych zachodnich sąsiadów.
Teraz co nie co o moim skromnym egzemplarzu :
Rok produkcji 11.2006
2.0tdi BRE
Wyposażenie, takie jak widzicie na zdjęciach, czyli bez rewelacji. Bardzo ucieszyłem się z ciemnych szyb i ciemniej podsufitki:). ÂŁadnie pasowała by kremowa skóra do tej konfiguracji kolorów, no ale cóż..
Audi serwisuję w ASO Audi w Rybniku, może i trochę przepłacam, ale podoba mi się, że zawsze biorę na czas przeglądu jakąś nową testówke z salonu, o ciągłości historii serwisowej dla przyszłego właściciela nie wspominając.
Kupiłem auto z dwoma kompletami felg zima+lato, niestety 16 cali.
Samochód w obecnej chwili ma 163.000 km, porusza się nim w większości małżonka, więc nie jest katowany, żyłowany itd itp.
Od momentu zakupu absolutnie nic się w rozsławionym złą sprawą silniku nie stało. Rozrząd wymieniony przy 122.000km, serwisy olejowe longLife.
Jedyne co wymieniłem po roku jazdy to element przedniego zawieszenia, przy 150.000km łożyska przednie były do wymiany i nic więcej do samochodu nie dołożyłem.
Wiadomo, są tutaj wyjadacze, dla których silnik 2.0 jest tylko i wyłącznie stworzony do napędzania fiata pandy.
Osobiście jednak uważam, że jest to świetny kompromis pomiędzy osiągami i spalaniem. W dodatku mam powiększony bak 80L, co pozwala w trasie walnąć na jednym baku przebieg 1100-1200km.
W tym roku zakupiłem w dobrej cenie, praktycznie nowe 18 calowe felgi od RS6.
Niestety w tym roku samochód uległ drobnej kolizji, na szczęście nie było to nic poważnego,ale przy okazji postanowiłem zmienić przód samochodu na model poliftingowy (patrz zdjęcia).
Samochód oceniam na rewelacyjny dla aktywnej rodziny. W lato jezdzimy z dechami i rowerami na dachu, zimą z boxem dachowym.
Po dodaniu felg 18cali samochód stał się zjawiskowy i niepowtarzalny.
Na wiosnę zamieniam na A6 C7, lub bmw b touring f10, oba w kombi i z silnikiem 2.0tdi, więc jeśli ktoś szuka pewnego samochodu służę pomocą. Przepraszam Adminów, proszę nie zrozumieć tego jako auto reklamę.
Pozdrawiam kolegów i czekam na Wasze opinie.
Aha.. nie dawno dodałem ledowe oświetlenie tablicy rejestracyjnej, odświeżyło tyłek Audicy
ÂŚwieżo po sprowadzeniu...
Standard Avant
Zdjęcia niefortunnej stłuczki. Na szczęście nie pokrzywiło wahaczy, nie wybiło poduszek i skończyło się na wymianie błotnika, zderzaka , nadkola i dwóch lamp po liftingu.
Stan obecny, przód poliftingowy, felgi od RS6. Jak Wam się podoba
Właśnie tak rozumię użyteczność nadwozia typu kombi :
Dziękuję koledzy za uwagę, jestem z Rybnika, z chęcią spotkam się z posiadaczami A6 z regoinu
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-09-14, 16:28 ]
Zdjęcie po sprowadzeniu, które na samym początku postu się nie załączyło.
- alexpulawy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 16:05
- Lokalizacja: Puławy/Didcot UK
Chciałem docelowo zmienić zderzak i grill na S-line po stłuczce, jednak po namyśle stwierdziłem, że moja a6 to seria i koło S-line nie może stanąć, więc niech serią pozostanie.
Mam pytanie do kolegów, mianowicie ile jest warta cenowo moja a6??. Zdaję sobie sprawę, że za 40.000 zł zapewne znalezli by się chętni, ale chodzi mi o rozsądną, uczciwą sprzedaż.
Po prostu mam dylemat, czy auto zostawiać w domu do 230-250 tyś km, czy sprzedać ją jeszcze przed barierą psychologiczą potencjalnego kowalskiego czyli przed 200.000km przebiegu.
Po za tym pewnie mało kto uwierzy mi, że auta ma przejechane tylko 163.000 km w chwili obecnej.
Mam pytanie do kolegów, mianowicie ile jest warta cenowo moja a6??. Zdaję sobie sprawę, że za 40.000 zł zapewne znalezli by się chętni, ale chodzi mi o rozsądną, uczciwą sprzedaż.
Po prostu mam dylemat, czy auto zostawiać w domu do 230-250 tyś km, czy sprzedać ją jeszcze przed barierą psychologiczą potencjalnego kowalskiego czyli przed 200.000km przebiegu.
Po za tym pewnie mało kto uwierzy mi, że auta ma przejechane tylko 163.000 km w chwili obecnej.
Fele 18 cali i to całkiem komfortowe.
Wszystko jest dobrze, gdyby tylko klekot na pompowtryskach miał trochę lepszą kulturę pracy.
Na co dzień poruszam się amerykańską V8, więc jak przesiadam się do pięknej Audi jestem szczęsliwy do póki nie odpale silnika.
Niebawem wystawiam drania na sprzedaż, zobaczę jakie będzie zaintersowanie.
Wszystko jest dobrze, gdyby tylko klekot na pompowtryskach miał trochę lepszą kulturę pracy.
Na co dzień poruszam się amerykańską V8, więc jak przesiadam się do pięknej Audi jestem szczęsliwy do póki nie odpale silnika.
Niebawem wystawiam drania na sprzedaż, zobaczę jakie będzie zaintersowanie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga