Sterownik akumulatora
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Sterownik akumulatora
Witam.Czy po wymianie sterownika aku tego w bagazniku trzeba go jakos kodowac jesli numer czesci jest ten sam??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Tak tez chyba zrobie.Aku kupowalem Varty taki jak byl tyle ze juz nie bylo na nim zadnych numerkow do wklepania w sterownik.Przepisze je wiec ze starego.
[ Dodano: 2012-09-14, 19:20 ]
Podpowie mi Ktos ,ktory to bezpiecznik od oswietlenia wnetrza pojazdu i w ktorej skrzynce szukac??
[ Dodano: 2012-09-15, 11:32 ]
Gdzieś na forum czytałem o ładowaniu akumulatora prostownikiem i pisało tam aby robić to na rozłączonej klemie.Dlaczego nie można w tym aucie ładować na podłączonych klemach?
[ Dodano: 2012-09-14, 19:20 ]
Podpowie mi Ktos ,ktory to bezpiecznik od oswietlenia wnetrza pojazdu i w ktorej skrzynce szukac??
[ Dodano: 2012-09-15, 11:32 ]
Gdzieś na forum czytałem o ładowaniu akumulatora prostownikiem i pisało tam aby robić to na rozłączonej klemie.Dlaczego nie można w tym aucie ładować na podłączonych klemach?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Byc moze i MMI mi wcina prad.Robilem aktualizacje jakis miesiac temu to fakt. O kodowanie tego steroenika aku. pytam tak na zapas gdyz wiem ze te z poczatku produkcji były jakieś wadliwe .Ktos na forum o tym pisac chyba juz.
Jeszcze jedno pytanie. Co sie pokasuje przy wypietym calkowicie na noc akumulatorze bo mam od rana go na prostowniku i dopiero i przybyły.Fakt ze prostownik Boscha i podobno laduje małym pradem?
[ Dodano: 2012-09-15, 16:54 ]
Mam kkolejne pytanie.Ile przewodow sygmalowych idzie z alternetora do tego sterownika akumulatora?Bo z tego co widze to przy alternatorze mma dwupinowa kostke.W tym sterowniku mam dwa bledy z czego jeden mowi o odcieciu jakis urzadzen, a drugi o braku komunikacji sterownika z alternatorem.
Jeszcze jedno pytanie. Co sie pokasuje przy wypietym calkowicie na noc akumulatorze bo mam od rana go na prostowniku i dopiero i przybyły.Fakt ze prostownik Boscha i podobno laduje małym pradem?
[ Dodano: 2012-09-15, 16:54 ]
Mam kkolejne pytanie.Ile przewodow sygmalowych idzie z alternetora do tego sterownika akumulatora?Bo z tego co widze to przy alternatorze mma dwupinowa kostke.W tym sterowniku mam dwa bledy z czego jeden mowi o odcieciu jakis urzadzen, a drugi o braku komunikacji sterownika z alternatorem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Idzie to jakos sprawdzic??
[ Dodano: 2012-09-16, 12:07 ]
Panowie czy jak rozlacze plusowa kleme i w obwod wstawie multimetr ustawiony na pobor pradu w Amperach i wyciagajac po kolei bezpieczniki nic nie uwale wkladajac je spowrotem?Nic mi sie nie zakoduje itp??Boje sie aby nic nie uwalic ,a to chyba jedyny sposob na sprawdzenie co wcina prad podczas spoczynku??
[ Dodano: 2012-09-16, 12:07 ]
Panowie czy jak rozlacze plusowa kleme i w obwod wstawie multimetr ustawiony na pobor pradu w Amperach i wyciagajac po kolei bezpieczniki nic nie uwale wkladajac je spowrotem?Nic mi sie nie zakoduje itp??Boje sie aby nic nie uwalic ,a to chyba jedyny sposob na sprawdzenie co wcina prad podczas spoczynku??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Panowie dzisiaj poswiecilem troche czasu i pomierzylem co sie dało. Na kostce tej jednopinowej przy alteratorze po odpaleniu ałta mam npiecie 8,6 v. Na grubym przewodzie przy alternatorze mam 14,04V. Natomiast przy dodatniej klemie przy samym aku mam juz ładowanie rzedu 13,7V. Malo tego raz jest ,raz go wogole nie ma to samo przy altku raz jest ,raz nie ma.O co tutaj chodzi?Powie mi ktoś jakie napiecie powinno byc na tym cienkim przewodzie przty altku?Domyslam sie ze to jaies wzbudzenie??
kolego domel napisalem ci kilka postow wyzej co masz wymienic,czego tu nie rozumiesz te dwa bledy ktore podales ewidentnie o tym swiadcza,sam ten temat niedawno przerabialem wiec wiem co pisze.napiecia mialem mniejwiecej takie jak ty.mozesz jeszcze dla pewnosci czy gdzies po drodze z altka do stera aku nie ma przerwy, podlaczyc kabelek do altka i sterownika aku(pin nr.2)i sprawdzic czy bledy znikna.pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Tomcio77 dziekuje Ci bardzo za pomoc.A powiedz mi jezeli podlacze ten przewod cienki z altka do pinu 2 sterownika lub sprawdze ciaglosc tego przewodu ,a bledy nie znikna to oznacza to co napisales czyli uwalony regulator??Czy moze przy uwalonym regulatorze i poprowadzeniu przewodu bezposrednio do pinu 2 bledy powinny zniknac??
Pytanie drugie: Czy te alternatory tak maja ze raz laduja jak trzeba ,a raz nie? Czy non stop powinno byc ladowanie??
Pytanie drugie: Czy te alternatory tak maja ze raz laduja jak trzeba ,a raz nie? Czy non stop powinno byc ladowanie??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga