Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Sterownik akumulatora

Elektryka
Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Sterownik akumulatora

Post autor: Domel48 » 13 wrz 2012, 19:37

Witam.Czy po wymianie sterownika aku tego w bagazniku trzeba go jakos kodowac jesli numer czesci jest ten sam??

Awatar użytkownika
MIColin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 14 lis 2010, 14:51
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: MIColin » 13 wrz 2012, 21:10

Nr części to jedno a kodowanie sterownika to co innego... jeśli masz zapisane kodowanie swojego poprzedniego sterownika zarządzania energią .. to po prostu wprowadź je do to tego nowego.. jeśli nie to zakoduj w nim AKU na nowo

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 14 wrz 2012, 09:21

Dzieki.Co w tych modelach moze pobieraqc w czasie spoczynku prad? Mam po nocy 11,9 V gdzie mój nowy akumulator ma jakieś 3 miesiace 110Ah VARTA.Moze alarm bo mam caly czas zalaczony jak garazuje auto?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 14 wrz 2012, 09:49

Domel48, a auto wchodzi w tryb 'uśpienia' (nieświecący się przycisk trójkąta awaryjnego)?

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 14 wrz 2012, 13:31

Tak.Gasnie po jakis 10 minutach.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 14 wrz 2012, 13:52

Coś długo... <mysli> Zacznij od poprawnego zakodowania aku i tego sterownika... i wtedy zacznij szukać gdzie 'ucieka' prąd...

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 14 wrz 2012, 14:07

Tak tez chyba zrobie.Aku kupowalem Varty taki jak byl tyle ze juz nie bylo na nim zadnych numerkow do wklepania w sterownik.Przepisze je wiec ze starego.

[ Dodano: 2012-09-14, 19:20 ]
Podpowie mi Ktos ,ktory to bezpiecznik od oswietlenia wnetrza pojazdu i w ktorej skrzynce szukac??

[ Dodano: 2012-09-15, 11:32 ]
Gdzieś na forum czytałem o ładowaniu akumulatora prostownikiem i pisało tam aby robić to na rozłączonej klemie.Dlaczego nie można w tym aucie ładować na podłączonych klemach?

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 15 wrz 2012, 12:33

sterownika nie trzeba kodować
natomiast trzeba wklepać kod z akumulatora
co od pożerania prądu to najczęściej problem jest z MMI niż sterownikiem aku

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 15 wrz 2012, 12:58

Byc moze i MMI mi wcina prad.Robilem aktualizacje jakis miesiac temu to fakt. O kodowanie tego steroenika aku. pytam tak na zapas gdyz wiem ze te z poczatku produkcji były jakieś wadliwe .Ktos na forum o tym pisac chyba juz.
Jeszcze jedno pytanie. Co sie pokasuje przy wypietym calkowicie na noc akumulatorze bo mam od rana go na prostowniku i dopiero i przybyły.Fakt ze prostownik Boscha i podobno laduje małym pradem?

[ Dodano: 2012-09-15, 16:54 ]
Mam kkolejne pytanie.Ile przewodow sygmalowych idzie z alternetora do tego sterownika akumulatora?Bo z tego co widze to przy alternatorze mma dwupinowa kostke.W tym sterowniku mam dwa bledy z czego jeden mowi o odcieciu jakis urzadzen, a drugi o braku komunikacji sterownika z alternatorem.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 15 wrz 2012, 22:41

Domel48 pisze:W tym sterowniku mam dwa bledy z czego jeden mowi o odcieciu jakis urzadzen, a drugi o braku komunikacji sterownika z alternatorem
regulator napiecia do wymiany.

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 16 wrz 2012, 07:05

Idzie to jakos sprawdzic??

[ Dodano: 2012-09-16, 12:07 ]
Panowie czy jak rozlacze plusowa kleme i w obwod wstawie multimetr ustawiony na pobor pradu w Amperach i wyciagajac po kolei bezpieczniki nic nie uwale wkladajac je spowrotem?Nic mi sie nie zakoduje itp??Boje sie aby nic nie uwalic ,a to chyba jedyny sposob na sprawdzenie co wcina prad podczas spoczynku??

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 16 wrz 2012, 20:19

kolego domel48 wpisz w szukajke "rozladowywanie akumulatora w nocy"lub "akumulator"zobaczysz ile tematow ci wyskoczy <okok>

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 21 wrz 2012, 20:03

Panowie dzisiaj poswiecilem troche czasu i pomierzylem co sie dało. Na kostce tej jednopinowej przy alteratorze po odpaleniu ałta mam npiecie 8,6 v. Na grubym przewodzie przy alternatorze mam 14,04V. Natomiast przy dodatniej klemie przy samym aku mam juz ładowanie rzedu 13,7V. Malo tego raz jest ,raz go wogole nie ma to samo przy altku raz jest ,raz nie ma.O co tutaj chodzi?Powie mi ktoś jakie napiecie powinno byc na tym cienkim przewodzie przty altku?Domyslam sie ze to jaies wzbudzenie??

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 21 wrz 2012, 21:17

kolego domel napisalem ci kilka postow wyzej co masz wymienic,czego tu nie rozumiesz :) te dwa bledy ktore podales ewidentnie o tym swiadcza,sam ten temat niedawno przerabialem wiec wiem co pisze.napiecia mialem mniejwiecej takie jak ty.mozesz jeszcze dla pewnosci czy gdzies po drodze z altka do stera aku nie ma przerwy, podlaczyc kabelek do altka i sterownika aku(pin nr.2)i sprawdzic czy bledy znikna.pozdro

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 21 wrz 2012, 22:12

Tomcio77 dziekuje Ci bardzo za pomoc.A powiedz mi jezeli podlacze ten przewod cienki z altka do pinu 2 sterownika lub sprawdze ciaglosc tego przewodu ,a bledy nie znikna to oznacza to co napisales czyli uwalony regulator??Czy moze przy uwalonym regulatorze i poprowadzeniu przewodu bezposrednio do pinu 2 bledy powinny zniknac??
Pytanie drugie: Czy te alternatory tak maja ze raz laduja jak trzeba ,a raz nie? Czy non stop powinno byc ladowanie??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga