Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] Instalacja LPG w Modelach S

Silniki benzynowe
rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 12 wrz 2012, 10:15

Tylko ja mam wrazenie ze autor chce kupic samochod na ktorego go de facto nie stac ale chce "zaistniec" w klubie? Ew. przed znawcami ktorzy rozpoznadza RSke? Przeczytalem ten caly temat i powiem krotko - bezsens, kupic auto ktore ma 450KM i dziadowac z hamulcami czy zawieszeniem gdy cos sie posypie. Przypominam ze nie kupujesz nowego auta i moze to sie posypac nawet za pol roku. Ale tak tak Ty zdajesz sobie z tego sprawe tylko czemu w takim razie kupujesz auto za 12tys Euro a nie za 40 skoro Cie stac na utrzymanie tego potwora... nie rozumiem ludzi ktorzy kupuja cos by sie popisac "mam RSke" a jedzie pozniej taki 100km/h i zamula caly pas - sory ale tak wlasnie wyglada prawda
Kup sobie tego 3.0TDI i starczy

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 12 wrz 2012, 12:49

Czytam ten temat i dochodzę coraz bardziej do wniosku ze ten samochód nie jest kolego dla Ciebie... Porywasz się z motyką na słońce.

Najlepiej wszystko podsumowuje tekst z poprzedniej strony:
Unicorn pisze:Fakt czytałem że wymiana rozrzadu w RS6 powinna byc co 60 tys. km i że koszt ori części w 2700 zł sie pewnie zamknie ale ja nie chcę ori częsci moga byc zamienniki i taki komplet wychodzi około 1,7 tys. zł a znajomy załozy mi to za 250 zł
Później teksty o hamulcach, a teraz o zawieszeniu. Do tego dochodzi caaaała masa części. Rozszczelniające się IC, padająca skrzynia biegów, półosie, most, zawieszenie (wahacze), elektronika itd itd itd
Już widzę jaki ulep wyjdzie przy takim podejściu robiony oby jak najtaniej... 250zł za rozrząd to chyba w Oplu... tutaj trzeba ściągać pas przedni i elementy dolotu powietrza....

Moja rada: Kup sobie S6 które i tak będzie dla Ciebie skokiem osiągów, polataj tym z rok i zobacz czy Cię stać na coś 2-3 razy bardziej kaso-żernego.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 17:09

Przemysle wasze zdanie :)

[b]rafal149135[/b], Do szanownego kolegi czy kolega sponsoruje mi samochód że mi mówi ile mam wydac na zakup samochodu to chyba moja spraw ile zapłace za samochód a nie kolegi który prawi morały mając klekota wiem że instalacją LPG beszczeszczę pewnie twój ideał RS6 i inne zaściankowe banialuki które tutaj mi piszesz Niech każdy jeździ tym czym chce i na co go stać. To że Stac mnie na RS6 nie oznacza od razu że odjeło mi rozum i musze jeździć na Paliwie które jest 2 razy droższe od gazu. Jeżeli nie potrafisz tak prostych rzeczy zrozumiec to trudno Ty zapewne mając ten samochód jeździłbys na benzynie a ja nie :)

[b]Blade05[/b], W oplu wymiana rozrządu kosztuje nawet i 600 zł sama robocizna więc nie pogieło mnie aby jechac do Opla z rozrządem na którym sie nie znają. a 250 zł weźmie mój bardzo dobry znajomy mechanik bo jest tani ale to nie oznacza że do kitu :)
Jeżeli wolisz płacić za to samo w ASO 5 albo 6 razy drożej to twoja sprawa i mnie nic do tego ale ja mam mozliwośc zapłacic mniej to po co mam jechac do ASO aby zapłacic 6 x drożej nie rozumiem tego podejścia :) Przeciez pisałem że żartowałem tylko z tymi tarczami :p tak samo żartowałem ze zwykłymi amorkami do tego samochodu ale widze że tutaj ludzie nie znaja sie na żartach to smutne :(

Jak po chłodnej kalkulacji swierdze że mnie nie stac na ten samochód to go nie kupie I Kupie albo S6 albo S8 proste nie jestem tym typem człowieka który stosuje zasadę "zastaw sie a postaw się" na razie orientuje się w temacie przegladam ceny samochodów jak i części do zakupu samochodu zostało mnie jeszcze troche czasu więc wole sie zorientowac wczęsniej co i jak niz póxniej płakac nad rozlanym mlekiem.

Pozdrawiam Peace :)

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 12 wrz 2012, 17:29

Kolego oglólnie poruszyłeś temat od czapki i niestety taki poziom ma ta rozmowa.
Na gazie to się zupe gotuje a nie jeździ RS6. Jak masz kase to nie dziaduj tylko kupuj RS6 (choć w przedziale 50K zł to kupisz szrot) i wciskaj pedał jak na rasowego street racera przystało jakim napewno jest model RS6.

Bez obrazy ale jak ktoś zaczyna gadek na poziome co kupić mocnego dezela czy jeszcze mocniejsza benzyne po to by ja odrazu skastrować żeby było taniej no to jak można taką osobe traktowac poważnie. Już widze jak na innych forach zacznie być polewka, że fachowcy z forum audi dywagują przez 100 stron o zagazowaniu RS6 <wysmiewacz> nie sprowadzaj poważnego forum na poziom telenowel.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 17:41

zaściankowa opnia - żyjemy w 21 wieku jakbys nie zauważył a nie w średniowieczu w którym ty za pewne przebywasz aktualnie. Teraz jest moda na ekologie nawet w RS6.
Kolego Forum jest od tego aby sie pytać i dowiadywać oraz rozmawiać.
To mam pomysł ty sobie gotuj zupe na gazie ja będe gotował na indukcji i jeździł w RS6 na gazie oki?? jeżeli ci to nie pasuje to trudno twój problem nie mój. <figielek>

Dodano: 2012-09-12, 17:43
PS też byłem przeciwny gazowaniu benzyniaków jak jeździłem klekotem ale dorosłem i zmądrzałem :) po za tym nawet gdyby to był klekot to też bym go zagazował LPG :p

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 wrz 2012, 18:07

vax pisze:Na gazie to się zupe gotuje
wyluzuj troszeczkę, bo twoja opinia nie jest niczym uzasadniona. gaz jest paliwem (takim samym jak węgiel, benzyna i ON), a jako paliwo wykorzystywane są w wielu dziedzinach w tym jak wszystkim wiadomo jako paliwo do silników spalinowych (nie tylko w samochodach).
Unicorn pisze: ty sobie gotuj zupe na gazie ja będe gotował na indukcji i jeździł w RS6 na gazie oki??
popieram w 100%

chcesz jeździć na benzynie to jeźdź, nikt nie będzie ciebie tutaj przekonywał do LPG, ale nie zarzucaj innym, że korzystają z tego rozwiązania.
ps. tankujesz na stacji paliwowej do pełna za każdym razem? ja tak <okok>

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 18:12

Myslę że kolega Vax zatrzymał sie w rozwoju na mieszalnikowej czy nawet gaźnikowej Instalacji LPG i mysli że wszystkie instalacje to samo zło wcielone :D i że Gaz to paliwo Szatana :)

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 12 wrz 2012, 18:26

W rasowych wyscigówkach gaz to zło, KONIEC I KROPKA.
Koledzy widze tak bardzo poszli z tym rozwojem do przodu, że kryzys już wam przykrywa wszystko co dla pasjonatów czerpiących przyjemność z jazdy. Proponuje abyście zawnioskowali aby F1, WRC, NASCAR itd. przeszli na gaz bo taniej <lol>

Panowie nie wiecie o czym mówicie i już. Obym nie dozył jak to Clarkson będzie namawiał do przerabiania amg, m, rs ba nawet aventadora na gaz. W rasowych ścigaczach nie liczy się cena, ale co tam i tak bedziecie mnie przekonywać że 450KM lepiej zagazować bo taniej.
Ahh gdzie ci pasjonaci aut no ale trudno wy już tego nie zrozumiecie bo za bardzo jesteście zachłanni na oszczędności, w sumie jest kryzys i to może ja jestem staroświecki i jeżdze V8 na benzynie.

P.S. Fajnie Unicorn, ze masz indukcje a może masz jeszcze w domu telewizor z pilotem!
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 18:39 przez vax, łącznie zmieniany 2 razy.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 18:28

Szczerze jakby sie dało przerobic tak auto aby jeździło na brykiecie i nie powodowało to zbyt duzej straty na mocy to Ci co by przerabiali tak samochody też pewnie by byli przez takich zaściankowych ludzi szykanowani :)

Ja akurta z opini Kolegi Vexa nic sobie nie robie i byłem przygotowany na to że w końcu odezwie sie taka osoba jak on :) To było nieuniknione :) jak to że po lecie nastepuje jesień a pojesieni zima itd. :)

[color=green]EDIT[/color]
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 20:56 przez Unicorn, łącznie zmieniany 1 raz.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 18:43

Z tego co wiem to Clarksson nigdy nie wypowiadał sie na temat gazu jak juz to twierdził że ON to paliwo szatana :p a póxniej z usmiechem na twarzy scigał sie BMW Klekotem w jakimś Wyscigu 24 godzinnym :)

EDIT


Dodano: 2012-09-12, 18:43
PS z tego co mi wiadomo RS8 nie było :p
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 19:19 przez Unicorn, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 wrz 2012, 18:53

vax pisze:W rasowych wyscigówkach gaz to zło, KONIEC I KROPKA.
Koledzy widze tak bardzo poszli z tym rozwojem do przodu, że kryzys już wam przykrywa wszystko co dla pasjonatów czerpiących przyjemność z jazdy. Proponuje abyście zawnioskowali aby F1, WRC, NASCAR itd. przeszli na gaz bo taniej
koszt paliwa w seriach wyścigowych to najmniejszy wydatek z jakim się spotykają, więc LPG w tych samochodach ich nie interesuje, bo zespoły operują grubymi milionami euro!
ÂŻebyś się nie zdziwił jak FIA za kilka lat wprowadzi taką możliwość, ba nawet obowiązek, bo dzisiaj postawili na downsizing. jesteś taki pewien tego co będzie jutro?

vax pisze: Ahh gdzie ci pasjonaci aut no ale trudno wy już tego nie zrozumiecie bo za bardzo jesteście zachłanni na oszczędności, w sumie jest kryzys i to może ja jestem staroświecki i jeżdze V8 na benzynie.
ja czerpię radość z jazdy i nawet nie wiesz jaką, więc nie wypowiadaj się na temat czerpania przyjemności pasji i innych takich, bo nie znasz żadnego z nas.
poczekamy zobaczymy. cena gazu będzie się trzymała na podobnym poziomie, a benzyna nadal będzie rdożała. pożyjemy i zobaczymy jaki z ciebie będzie pasjonat za rok, dwa <cwaniak>

dowiedz się jaki odsetek samochodów jeździ w skandynawii, holandii, belgii, czyli krajach i narodach bogatszych od polaków. tam jakoś nikt nic nie mów. niemcy i anglicy też zaczynają patrzeć się na lpg jako oszczędność.

EDIT
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 20:55 przez metyoo, łącznie zmieniany 1 raz.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 20:08

Przepraszam i postaram się wstrzymywać od kolejnych takich dywagacji i bezsensownych nic nie wnoszących do tematu rozmów.

dylu8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 sty 2011, 16:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: dylu8 » 12 wrz 2012, 20:57

Kolego,tak z ciekawości czytam o Twoim planowanym zakupie i przycinaniu kosztów na rozrządzie,tarczach,klockach itd..
Jeżdżę takim samochodem już prawie 2 lata i naprawdę mowie odpuść sobie.
Wszystkie części powinny być ori,to nie jest zwykle auto.
Kiedyś kupiłem taki rozrząd razem z termostatem pompom wody itd,po 2tyg termostat się zaciął i to nawet dobrze,bo pasek tak już wyrobił rolkę pompy ze prawdopodobnie za jakiś czas wszystko rozpadłoby się w drobny mak.
Jeżeli wydasz np 50tys na takie auto,to przygotuj się na kolejne 15tys na części które trzeba będzie wymienić.
450KM wyglada naprawde dumnie na papierze,ale realne odczucia skutecznie ograniczane przez skrzynie spowoduja ze zaczniesz kombinowac jak zwiekszyc moc,a co za tym idzie zainwestowac kolejne pieniadze zeby byc zadowolonym.
Kup sobie kolego RS4,silnik 2,7 jest przepieknym zrodlem do modyfikacji w granicach rozsadku cenowego;)
powodzenia w madrym zakupie..

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 wrz 2012, 21:09

w sumie to co napisał dylu8, brzmi dość wiarygodnie. masz opinię użytkownika takiego potwora. zrobisz jak uważasz i tak nikt za ciebie nie będzie tego utrzymywał.
dylu8, ma rację kup S4, albo A6 2.7T i dłub go. kupisz go za połowę RSa a resztę przeznaczysz na graty i nikt ci w tym twoim klubie nie podskoczy. będziesz mia Quattro, więc samym startem i ch załatwisz.
uderz do kolegi sebastian855, ma A6 2.7T zrobione na 418KM i 572Nm ;) i podpytaj go co i jak. w manualu takim czymś pożresz RSa <okok>

aaaa i co najważniejsze w 2.7T LPG nie budzi takich emocji co RSie <rotfl>
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 21:12 przez metyoo, łącznie zmieniany 1 raz.

Unicorn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 kwie 2012, 02:04
Lokalizacja: Złotów/PZL

Post autor: Unicorn » 12 wrz 2012, 21:09

Dylu8 Dzięki za końcówkę postu za resztę nie dziękuje :)

Dodano: 2012-09-12, 21:12
Boję się tego silnika jak ognia to juz lepiej S8 kupić lub nawet S4 4.2 344 KM bo to ma być V8 a nie jakieś V6 ja zmieniać nic nie chcę bo chcę LPG założyć a wiadomo przecież że instalkę robi się po ewentualnych modyfikacjach a nie przed :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga