Witam dziś się okazało po dogłębnej analizie ,że padł mi EGR tak stwierdził mechanik powiedział że wogóle nie trzyma.
W związku z tym myslę żeby kupić używany egr rozumiem że musi być koniecznie od AWX? czy może być od innego oznaczenia silnika ?Czy lepiej kupić zamiennik czy używkę?
I czy jest to możliwe żeby egr padł po 130 tyś km?
[ AWX 1.9 131 KM] Padł EGR
Nie wiem w jaki sposób masz uszkodzony EGR, ale uszkodzenie fizyczne, czyli zablokowanie w pozycji "otwarty" powoduje raczej efekt jak na filmie.
Jeżeli by się nie otwierał, czyli był by zablokowany w pozycji "zamknięty", to nie było by żadnych objaw i samochód pracował by bez efektów ubocznych, ale też bez oznak typu "świecące kontrolki".
Logi rzeczywiście wskazane, ale ja stawiam na n18
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"